Gå til innhold

Prøvelykke

Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Det høres bedre ut med fortgang enn stans ja, selv om ekstremene i begge ikke er så greie... Men treg mage er jo helt grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres bedre ut med fortgang enn stans ja, selv om ekstremene i begge ikke er så greie... Men treg mage er jo helt grusomt!

Hadde en kort gjenopplevelse av gårsdagen, men 1 kiwi gjorde at det gikk veldig fort over og helt fin etterpå. Så, om du sliter med treg mage - kiwi er et vidundermiddel!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri jeg har spist kiwi faktisk, annet enn kiwismak på yoghurt. Får kanskje prøve det en dag, men tror nok jeg får begynne med en stk kiwi etter dine erfaringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Haha, utrolig morsomt! Mulig det er kiwiene som har gitt meg løs mage i mange uker da faktisk?! Men har liksom hatt det selv om jeg ikke har spist kiwi på sånn mange dager... Hmmm. Aner ikke. Men er glad jeg ikke har forstoppelse, syns nesten det er verst!

Får prøve meg med 1 kiwi fremover jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi løsner opp det meste, og med det meste mener jeg alt :ler: Naturens detox. Og Lolipop, da må du prøve. Kiwi er utrolig godt, men også typisk allergifrukt. Mange klør i halsen etter å ha spist det, så kjenn etter :)

I dag er det nøyaktig tre uker til UL!!!!! :strix:

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest airam90

Kiwi løsner opp det meste, og med det meste mener jeg alt :ler: Naturens detox. Og Lolipop, da må du prøve. Kiwi er utrolig godt, men også typisk allergifrukt. Mange klør i halsen etter å ha spist det, så kjenn etter :)

I dag er det nøyaktig tre uker til UL!!!!! :strix:

Hihi, deilig å ha funnet en vedunder medisin som hjelper forstoppelse, haha!

Så var det å prøve seg frem til hvor mange man skal spise i uken for å unngå både løs og hard mage, hihi :fnise:

Jeg skal på ul i uke 16, snart bare en uke til! Åh som jeg gleder meg!!

Ordinære skal jeg ha 2 januar, blæ... lengetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, deilig å ha funnet en vedunder medisin som hjelper forstoppelse, haha!

Så var det å prøve seg frem til hvor mange man skal spise i uken for å unngå både løs og hard mage, hihi :fnise:

Jeg skal på ul i uke 16, snart bare en uke til! Åh som jeg gleder meg!!

Ordinære skal jeg ha 2 januar, blæ... lengetil

Oi, UL igjen? Hvorfor så to tette? Regner med du har dine grunner altså :)

De tre siste ukene har egentlig bare flydd, så satser på en gjentagelse av det de tre neste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Oi, UL igjen? Hvorfor så to tette? Regner med du har dine grunner altså :)

De tre siste ukene har egentlig bare flydd, så satser på en gjentagelse av det de tre neste :)

Det var i tilfelle de ikke klarte å se kjønnet i uke 14. Så hadde vi to "sikre" å gå fra siden vi skal til london i januar :) Regner med å shoppe en del babyinteriør og klær der, hihi.

Vi hadde egentlig planer om å avbestille den om vi fant kjønnet nå i uke 14, men det var bare så fantastisk å se han at jeg klarer ikke avlyse den, haha!

Da har vi 3 forskjellige jordmødre å høre kjønnet av, så om alle er sikre på at det er gutt så kan jeg gå amok i london. Hoho :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå den grunnen airam :) Det finnes jo så mye fint, så det er lov å gå litt amok (særlig i London!) når man vet kjønnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg jeg også da :) Jeg hadde jo to tette tidlig, men den ene var jo fordi jeg vil sjekke opp en cyste, og så fikk jeg en blødning rett før UL og da ble det fokus på å sjekke barnet. Så igjen i uke 13, for å sjekke at jeg fortsatt var gravid :ler:

Nå er det bare ordinær igjen, så blir det å vente på fødsel, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest airam90

Forstår deg jeg også da :) Jeg hadde jo to tette tidlig, men den ene var jo fordi jeg vil sjekke opp en cyste, og så fikk jeg en blødning rett før UL og da ble det fokus på å sjekke barnet. Så igjen i uke 13, for å sjekke at jeg fortsatt var gravid :ler:

Nå er det bare ordinær igjen, så blir det å vente på fødsel, hehe.

Hihi, ja jeg hadde jo bare en i uke 8 pga blødning.

Men det er veldig greit å være helt sikkert på kjønnet når vi skal til london ja, for jeg vil kjøpe masse fint!

Hvor stor er oddsen for at de sier forskjellig på 3 ul-er? Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Superfin babymage :hjerte: godt å se at det ikke bare er jeg som raskt får kul :)

Åhhh, godt å høre det er flere. Men, jeg har bare én inni her, har ikke du to?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, godt å høre det er flere. Men, jeg har bare én inni her, har ikke du to?:)

Joa har to stk men tror ikke det er grunnen til tidlig mage... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forøvrig, her er bildet av meg i uke 15. Jeg har blitt svææææær!!! :sjokkert:

post-62501-0-70737800-1355002469_thumb.j

Så fin babymagekul! :hjerte:

Men er du 15 uker allerede?? :sjokkert: Tiden flyyyyr!

Så forresen inne på gravidforumet at du bor like i nærheten av meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa har to stk men tror ikke det er grunnen til tidlig mage... :)

Det tror jeg nok :) Men, kan godt være det er blandet inn med litt genetisk anlegg også :)

Så fin babymagekul! :hjerte:

Men er du 15 uker allerede?? :sjokkert: Tiden flyyyyr!

Så forresen inne på gravidforumet at du bor like i nærheten av meg ;)

Så artig, tenker du på den barselgruppetråden? Har du lyst til å være med?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...