*Lollipop* Skrevet 6. desember 2012 #481 Del Skrevet 6. desember 2012 Det høres bedre ut med fortgang enn stans ja, selv om ekstremene i begge ikke er så greie... Men treg mage er jo helt grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #482 Del Skrevet 6. desember 2012 Det høres bedre ut med fortgang enn stans ja, selv om ekstremene i begge ikke er så greie... Men treg mage er jo helt grusomt! Hadde en kort gjenopplevelse av gårsdagen, men 1 kiwi gjorde at det gikk veldig fort over og helt fin etterpå. Så, om du sliter med treg mage - kiwi er et vidundermiddel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. desember 2012 #483 Del Skrevet 6. desember 2012 Tror aldri jeg har spist kiwi faktisk, annet enn kiwismak på yoghurt. Får kanskje prøve det en dag, men tror nok jeg får begynne med en stk kiwi etter dine erfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 6. desember 2012 #484 Del Skrevet 6. desember 2012 Haha, utrolig morsomt! Mulig det er kiwiene som har gitt meg løs mage i mange uker da faktisk?! Men har liksom hatt det selv om jeg ikke har spist kiwi på sånn mange dager... Hmmm. Aner ikke. Men er glad jeg ikke har forstoppelse, syns nesten det er verst! Får prøve meg med 1 kiwi fremover jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 6. desember 2012 #485 Del Skrevet 6. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #486 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Kiwi løsner opp det meste, og med det meste mener jeg alt Naturens detox. Og Lolipop, da må du prøve. Kiwi er utrolig godt, men også typisk allergifrukt. Mange klør i halsen etter å ha spist det, så kjenn etter I dag er det nøyaktig tre uker til UL!!!!! Endret 7. desember 2012 av Pyntestøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 7. desember 2012 #487 Del Skrevet 7. desember 2012 Kiwi løsner opp det meste, og med det meste mener jeg alt Naturens detox. Og Lolipop, da må du prøve. Kiwi er utrolig godt, men også typisk allergifrukt. Mange klør i halsen etter å ha spist det, så kjenn etter I dag er det nøyaktig tre uker til UL!!!!! Hihi, deilig å ha funnet en vedunder medisin som hjelper forstoppelse, haha! Så var det å prøve seg frem til hvor mange man skal spise i uken for å unngå både løs og hard mage, hihi Jeg skal på ul i uke 16, snart bare en uke til! Åh som jeg gleder meg!! Ordinære skal jeg ha 2 januar, blæ... lengetil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #488 Del Skrevet 7. desember 2012 Hihi, deilig å ha funnet en vedunder medisin som hjelper forstoppelse, haha! Så var det å prøve seg frem til hvor mange man skal spise i uken for å unngå både løs og hard mage, hihi Jeg skal på ul i uke 16, snart bare en uke til! Åh som jeg gleder meg!! Ordinære skal jeg ha 2 januar, blæ... lengetil Oi, UL igjen? Hvorfor så to tette? Regner med du har dine grunner altså De tre siste ukene har egentlig bare flydd, så satser på en gjentagelse av det de tre neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 7. desember 2012 #489 Del Skrevet 7. desember 2012 Oi, UL igjen? Hvorfor så to tette? Regner med du har dine grunner altså De tre siste ukene har egentlig bare flydd, så satser på en gjentagelse av det de tre neste Det var i tilfelle de ikke klarte å se kjønnet i uke 14. Så hadde vi to "sikre" å gå fra siden vi skal til london i januar Regner med å shoppe en del babyinteriør og klær der, hihi. Vi hadde egentlig planer om å avbestille den om vi fant kjønnet nå i uke 14, men det var bare så fantastisk å se han at jeg klarer ikke avlyse den, haha! Da har vi 3 forskjellige jordmødre å høre kjønnet av, så om alle er sikre på at det er gutt så kan jeg gå amok i london. Hoho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 7. desember 2012 #490 Del Skrevet 7. desember 2012 Kan forstå den grunnen airam Det finnes jo så mye fint, så det er lov å gå litt amok (særlig i London!) når man vet kjønnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #491 Del Skrevet 7. desember 2012 Forstår deg jeg også da Jeg hadde jo to tette tidlig, men den ene var jo fordi jeg vil sjekke opp en cyste, og så fikk jeg en blødning rett før UL og da ble det fokus på å sjekke barnet. Så igjen i uke 13, for å sjekke at jeg fortsatt var gravid Nå er det bare ordinær igjen, så blir det å vente på fødsel, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 7. desember 2012 #492 Del Skrevet 7. desember 2012 Forstår deg jeg også da Jeg hadde jo to tette tidlig, men den ene var jo fordi jeg vil sjekke opp en cyste, og så fikk jeg en blødning rett før UL og da ble det fokus på å sjekke barnet. Så igjen i uke 13, for å sjekke at jeg fortsatt var gravid Nå er det bare ordinær igjen, så blir det å vente på fødsel, hehe. Hihi, ja jeg hadde jo bare en i uke 8 pga blødning. Men det er veldig greit å være helt sikkert på kjønnet når vi skal til london ja, for jeg vil kjøpe masse fint! Hvor stor er oddsen for at de sier forskjellig på 3 ul-er? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 8. desember 2012 #493 Del Skrevet 8. desember 2012 Tror jeg må prøve kiwi-detox kuren deres snart jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #494 Del Skrevet 8. desember 2012 Tror jeg må prøve kiwi-detox kuren deres snart jeg også! Sykt, syyyykt effektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 8. desember 2012 Forfatter #495 Del Skrevet 8. desember 2012 Og forøvrig, her er bildet av meg i uke 15. Jeg har blitt svææææær!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. desember 2012 #496 Del Skrevet 9. desember 2012 Superfin babymage godt å se at det ikke bare er jeg som raskt får kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #497 Del Skrevet 9. desember 2012 Superfin babymage godt å se at det ikke bare er jeg som raskt får kul Åhhh, godt å høre det er flere. Men, jeg har bare én inni her, har ikke du to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. desember 2012 #498 Del Skrevet 9. desember 2012 Åhhh, godt å høre det er flere. Men, jeg har bare én inni her, har ikke du to? Joa har to stk men tror ikke det er grunnen til tidlig mage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 9. desember 2012 #499 Del Skrevet 9. desember 2012 Og forøvrig, her er bildet av meg i uke 15. Jeg har blitt svææææær!!! Så fin babymagekul! Men er du 15 uker allerede?? Tiden flyyyyr! Så forresen inne på gravidforumet at du bor like i nærheten av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 9. desember 2012 Forfatter #500 Del Skrevet 9. desember 2012 Joa har to stk men tror ikke det er grunnen til tidlig mage... Det tror jeg nok Men, kan godt være det er blandet inn med litt genetisk anlegg også Så fin babymagekul! Men er du 15 uker allerede?? Tiden flyyyyr! Så forresen inne på gravidforumet at du bor like i nærheten av meg Så artig, tenker du på den barselgruppetråden? Har du lyst til å være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå