Pyntestøv Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #461 Del Skrevet 4. desember 2012 Spis 2 kiwi hver morgen eller kveld. Det funker kanongodt på meg!! Jeg er ikke plaget av treg mage, men bare mageknip etter jeg har spist. Søk på kiwi og treg mage, så kan du lese litt om det Ja, stemmer. Mener jeg leste at du tipset om det et annet sted? Skal testes ut Oliver er et kjempefint navn! Jeg er også megatørst om dagen, gjør snart ikke annet enn å drikke og tisse. Jeg døøøør. Føles ut som jeg er dehydret, men jeg drikker og drikker jo. Går på do og drikker mer. Jeg blir aldri ferdig, hehe. Jeg drikker også masse og tisser like mye Typisk gravidsymptom dette her tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 4. desember 2012 #462 Del Skrevet 4. desember 2012 Hihi, ja på babyve Ja, stemmer. Mener jeg leste at du tipset om det et annet sted? Skal testes ut Hhihi, ja på babyverden Imorgen skal jeg på UL!!! Gruegleder meg!!!!! Håper bare alt er i orden med lille i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #463 Del Skrevet 5. desember 2012 Hihi, ja på babyve Hhihi, ja på babyverden Imorgen skal jeg på UL!!! Gruegleder meg!!!!! Håper bare alt er i orden med lille i magen. Skrev i dagboken din også. Jeg vet hvordan det er å gruglede seg. Jeg har alltid syntes at å dra på UL er en god blanding mellom total angst og glede. Men, jeg tror nok alt er helt superdupert, sjansene for noe annet er så små at det skal godt gjøres for en ung og frisk jente Håper du får vite kjønn også, weeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #464 Del Skrevet 5. desember 2012 Forøvrig, kiwi-eksperimentet! Fungerte nesten liiitt for godt. Hadde mageknip hele veien til jobb etter å ha spist to kiwier og følte meg skikkelig dårlig. Men, etter å ha vært på do gikk jeg ut igjen som en ny kvinne. Jeg beklager de mentale bildene jeg nå har påført deg, men som gravid med kronisk treg mage/forstoppelse, er det bare himmelen hver gang det fungerer. Linfrøene mine virker bare sporadisk føler jeg, så nå skal jeg prøve kiwi ut uka og håper på suksess hver gang! Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 5. desember 2012 #465 Del Skrevet 5. desember 2012 Forøvrig, kiwi-eksperimentet! Fungerte nesten liiitt for godt. Hadde mageknip hele veien til jobb etter å ha spist to kiwier og følte meg skikkelig dårlig. Men, etter å ha vært på do gikk jeg ut igjen som en ny kvinne. Jeg beklager de mentale bildene jeg nå har påført deg, men som gravid med kronisk treg mage/forstoppelse, er det bare himmelen hver gang det fungerer. Linfrøene mine virker bare sporadisk føler jeg, så nå skal jeg prøve kiwi ut uka og håper på suksess hver gang! Hihi. *løpe ut for å kjøpe kiwi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #466 Del Skrevet 5. desember 2012 *løpe ut for å kjøpe kiwi* Har tatt helt av nå. Mageknip og diaré. Dette er full detox. AU! Må trolig gå hjem fra jobb Men, tipper at jeg bare er maks uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #467 Del Skrevet 5. desember 2012 Tok nye bilder i morges. 1 uke siden jeg tok bilder sist. Skal få kjæresten til å ta fra nå av, så jeg kan lage timelapse. Har en app, noen flere som har det? Her er jeg...og kjærestens tannbørste Men, da så magen så mye mindre ut, så tok ett til, hehe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. desember 2012 #468 Del Skrevet 5. desember 2012 Fine magen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #469 Del Skrevet 5. desember 2012 Fine magen Var en dum topp å ta bilder i, så neste gang blir det litt strammere klær og likens antrekk for hvert bilde! Du må ta også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #470 Del Skrevet 5. desember 2012 Legg merke til de gedigne brystene på bilde nummer to. Ugh. Jeg skjønner ikke hvordan dette skal gå når melkeproduksjonen kommer i gang Stakkars, stakkars ryggen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. desember 2012 #471 Del Skrevet 5. desember 2012 Så fin en babykul! Utrolig hvordan magen ser ut i forskjellige klær ja, merkelig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #472 Del Skrevet 5. desember 2012 Så fin en babykul! Utrolig hvordan magen ser ut i forskjellige klær ja, merkelig... Ja, og forskjellen på morgen og kveldsmagen . Må bare le av den, for ser ut som jeg er både 1-2 måneder lengre på vei etter et godt måltid, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #473 Del Skrevet 5. desember 2012 Forresten, må bare juble litt. Fant hjertelyd med doppleren Weeee.... 140-150 slag i minuttet. Var ikke tvil. Tok opp lyden også, så kjæresten skal få høre. Da har jeg nok ikke morkaka foran, som jeg fryktet. Litt jubling til: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 5. desember 2012 #474 Del Skrevet 5. desember 2012 Forøvrig, kiwi-eksperimentet! Fungerte nesten liiitt for godt. Hadde mageknip hele veien til jobb etter å ha spist to kiwier og følte meg skikkelig dårlig. Men, etter å ha vært på do gikk jeg ut igjen som en ny kvinne. Jeg beklager de mentale bildene jeg nå har påført deg, men som gravid med kronisk treg mage/forstoppelse, er det bare himmelen hver gang det fungerer. Linfrøene mine virker bare sporadisk føler jeg, så nå skal jeg prøve kiwi ut uka og håper på suksess hver gang! Hihi. Hihi, du vender nok magen til det Men det funker!! Og jeg vil si det er bedre å ha litt fart i magen enn å ikke ha det! Muligens du bare trenger å spise en for å få litt fart da? Jeg pleier å spise 2, hihi. Men er du sikker på det er kiwien då ble såå dårlig av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 5. desember 2012 #475 Del Skrevet 5. desember 2012 Kjempefin mage!! :gravid: :gravid: Den har vokst skikkelig nå i det siste gitt! Min står litt på stedet hvil syns jeg. Men det syns ikke mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #476 Del Skrevet 5. desember 2012 Hihi, du vender nok magen til det Men det funker!! Og jeg vil si det er bedre å ha litt fart i magen enn å ikke ha det! Muligens du bare trenger å spise en for å få litt fart da? Jeg pleier å spise 2, hihi. Men er du sikker på det er kiwien då ble såå dårlig av? Fikk diaré, og har vært flere ganger på do for å tømme meg. På et tidspunkt hadde jeg så knip at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Blir nok ikke like ille i morgen, for nå er det jo helt tømt, haha. Takk for magekompliment Den begynner å bli en babymage, og er mye fastere nå, selv om den ikke enda er helt sprettball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 5. desember 2012 #477 Del Skrevet 5. desember 2012 Fikk diaré, og har vært flere ganger på do for å tømme meg. På et tidspunkt hadde jeg så knip at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Blir nok ikke like ille i morgen, for nå er det jo helt tømt, haha. Takk for magekompliment Den begynner å bli en babymage, og er mye fastere nå, selv om den ikke enda er helt sprettball. Jaja, godt å få det ut om man har hatt vondt i magen av forstoppelse da Kan det finnes en mellomting?? Prøv deg frem med antall kiwi og se du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 5. desember 2012 #478 Del Skrevet 5. desember 2012 Fine lille babykulen Kjipt med magetrøbbel, er det ikke full stopp så er det full fart Vet ikke hva som er verst jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 5. desember 2012 #479 Del Skrevet 5. desember 2012 fine magen til pyntestøv <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 6. desember 2012 Forfatter #480 Del Skrevet 6. desember 2012 Takk Fionel <3 I dag har jeg prøvd meg frem med 1 Kiwi. Er kvalm på bussen, så tipper den graver seg godt inn i tarmene nå og gjør underverker, hehe. Muligens var den ene kiwien i går ikke helt moden, for den var veldig hard. Kanskje derfor jeg reagerte så sterkt? Men, jeg vil heller ha fortgang, enn full stans, hehe (eller hva Frøken Vims?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå