Gå til innhold

Hvordan videre ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten bor ca en time fra hverandre og møtes bare i helgene da vi er i full jobb begge to og jeg har 2 barn fulltid. ( bortsett fra andrehver helg ) .

Jeg har bil men det har ikke han. Han jobber man-fre. men jeg jobber turnus. Vi er som oftest ute på byen for å danse enten sammen eller med venner før vi drar hjem til en av oss for å tilbringe tid sammen frem til søndagskvelden.

Vi har vært sammen i nesten ett år og det er andre gangen at jeg ber han til å droppe byturen da jeg føler meg ikke i form til det . ( Vond hals og litt shabbi form ).

Men han sier at han vil ikke være hjemme på en lørdags kveld men det også innebærer at vi kommer ikke til å treffes da han kommer ikke til å sette seg på en buss på søndagsmorgenen for å komme til meg, det er jeg sikker på.

Jeg føler meg såret over det spes. med tanke på at det er andre gangen på ett år. Ved tidligere anledning var vi hjemme hos han og jeg måtte dra tidlig på jobb på søndags morgen .. Han var ikke fornøyd med vi ble hjemme..

Han sier at jeg vil styre livet hans, men jeg føler at hele forholdet bygger på ahns premisser og rutiner som er i livet hans fra før av.

Vi elsker hverandre og har ellers et kjempeforhold men jeg synes han tar litt for lite hensyn.. jeg vil ikke styre livet hans da jeg har mere enn nok med mitt..

Er jeg urimelig ? Jeg savner han veldig , skulle ønske vi kunne treffes egentlig oftere, men forstår at det er best slik.. Han sa vi kunne treffes på tirsdagen da han har fri da av andre grunner , men jeg må jobbe da på ettermiddagen. Det har jeg sagt til han.

Jeg vil ikke kontakte han da jeg er såret og føler meg nedprioritert..

Takk for synspunkter.. K. 32.

Anonym poster: 2caf493faa7fd7cbea173da772a4d3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du er urimelig! Jeg er i samme situasjon som deg, 2 barn på full tid, bortsett fra annenhver helg, 1 times avstand med bil, vi begge har bil da, eneste forskjellen;) Treffes ikke i løpet av ukedagene, ihvertfall veldig sjeldent! Nå har han andre planer 3 helger på rad, kanskje vi sees den 4, også har han helger igjen som han blir opptatt.. Da kunne du ha begynt å klaget! Hadde vært storfornøyd jeg, hadde jeg hatt det sånn som deg, 2 helger på et år, ikke mye å sutre over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinkylita

Men.... hvorfor må han ofre alle lørdagene sine for å være sammen med deg bare fordi dere bor 1 time unna hverandre? Han liker tydeligvis å dra ut på byen i helgene, og når det bare er 2. gangen på ett år at han heller prioriterer byen foran deg, syns jeg du kan akseptere det . Han har helt sikkert lyst og behov for å tilbringe ei helg med kompisene sine også, ikke bare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er urimelig! Jeg er i samme situasjon som deg, 2 barn på full tid, bortsett fra annenhver helg, 1 times avstand med bil, vi begge har bil da, eneste forskjellen;) Treffes ikke i løpet av ukedagene, ihvertfall veldig sjeldent! Nå har han andre planer 3 helger på rad, kanskje vi sees den 4, også har han helger igjen som han blir opptatt.. Da kunne du ha begynt å klaget! Hadde vært storfornøyd jeg, hadde jeg hatt det sånn som deg, 2 helger på et år, ikke mye å sutre over!

Synes du godtar alt for mye Kv33! Når en mann nesten alltid prioriterer andre ting enn dama, skurrer det for min del...

Jeg synes og det er rart at dere ALLTID må dra ut TS, hvorfor ikke bare være sammen dere to ei helg, ta det rolig? Jeg hadde reagert som deg TS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.... hvorfor må han ofre alle lørdagene sine for å være sammen med deg bare fordi dere bor 1 time unna hverandre? Han liker tydeligvis å dra ut på byen i helgene, og når det bare er 2. gangen på ett år at han heller prioriterer byen foran deg, syns jeg du kan akseptere det . Han har helt sikkert lyst og behov for å tilbringe ei helg med kompisene sine også, ikke bare deg.

Tror du har misforstått, hun sier at det er andre gangen hun ikke vil dra ut på ett år, at det er noe de vanligvis gjør hver helg...Det var iallefall sånn jeg leste det..Isåfall fprstår jeg som sagt TS veldig godt, han vil jo bare ut, prioriterer ikke å være med henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår dere begge to, deg litt mer enn han. Selv om dere ikke sees så ofte som du skulle ønsket så hadde det ikke vært kriise hvis han hadde dratt på byen uten deg.

MEN; det du sier om at "alt" går på hans premisser, og det at han mener du styrer livet hans på grunn av en så liten ting, det er ikke greit. Jeg hadde forsøkt å ta en prat med han, forklart at du ikke har noen intensjon om å skulle styre hans liv, men at dere nå er to og at dere må gi og ta litt begge to for at dette skal funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her ..

Jeg har ingen problemer med at han drar på byen uten meg, jeg stoler på han og vi drar samme sted som oftest der " alle vet " at vi er sammen.

Problemet er at i og med at han drar ut, innebærer at han kommer ikke til å busse til meg på søndags morgen.

Selv om vi går ut sammen i helgene, så er ofte slik at jeg jeg danser ofte med venninner og han sitter eller danser med kompisene. Som er helt greit for meg.

Også han er sammen med vennene fra seint på ettermiddagen på lørdagene også litt i ukedagene ..

Jeg synes ikke jeg er klengete altså..

Hender ofte at jeg er hos venner eller på en annen fest før vi møtes på stamplassen sånn i halv 2 tiden...

Jeg også synes det er litt rart at han må absolutt dra ut hver helg, men for all del, jeg unner han det da han jobber mye og elsker å danse og drikke noen øl..

Vil ikke virke sutrete, men vet ikke hvordan få han til å forstå at slike ting er viktig for meg.

Om jeg drar ikke til byen for å møte han så møtes vi ikke virker det som..

Anonym poster: 2caf493faa7fd7cbea173da772a4d3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...