Gå til innhold

Hvem og hvor mange har du opplevd å miste? som du var glad i..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine elskede besteforeldre. Mormor døde i vår, og det er fortsatt utrolig tungt å leve med.

Min bestekamerat tok livet sitt i 2008.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange venner. jeg tror ungdomskoleklassen min har rekord i antall trafikkofre. en venninne døde for noen år siden av leukemi. jeg har mistet to venner til på grunn av andre sykdommer.

to av mine nærmeste kollegaer tok sine egne liv. ytterligere fire har mistet livene på jobb.

min bestefar døde i veldig ung alder. det tok lang tid før jeg fattet at han var borte for alltid.

jeg har mistet to exer som tok sine egne liv. man kan trygt si at det har gjort mye med den personen jeg er.

jeg kunne ikke unnvære en eneste en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange venner. jeg tror ungdomskoleklassen min har rekord i antall trafikkofre. en venninne døde for noen år siden av leukemi. jeg har mistet to venner til på grunn av andre sykdommer.

to av mine nærmeste kollegaer tok sine egne liv. ytterligere fire har mistet livene på jobb.

min bestefar døde i veldig ung alder. det tok lang tid før jeg fattet at han var borte for alltid.

jeg har mistet to exer som tok sine egne liv. man kan trygt si at det har gjort mye med den personen jeg er.

jeg kunne ikke unnvære en eneste en av dem.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bestevenn døde som følge av en bilulykke da han var 20. Går ikke en dag uten at jeg tenker på ham.

Sender en klem til hver av dere som har mistet noen dere var glad i <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oldefar = 2 stykker

Morfar = hadde et veldig godt forhold til henne selvom jeg var ung så husker jeg henne veldig godt!

Mormor? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemor, etter lang tids sykdom

En av mine nærmeste venninner - veldig brått og uventet

En god venninne døde i utlandet, var også veldig uventet

Onkel som begikk selvmord

En klassekamerat i en ulykke

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor, bror, alle besteforeldrene, to onkler, en tante, to søskenbarn, endel andre nære slektninger og venner.

Savner dem alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...