Gå til innhold

Utroskap kommer alltid for en dag?


AnonymBruker

  

62 stemmer

  1. 1. Ble du oppdaget da du var utro?

    • Ja, ble fersket.
      1
    • Ja, fortalte det selv.
      7
    • Nei.
      24
    • Har aldri vært utro.
      30


Anbefalte innlegg

Ser mange her skriver at utroskap alltid kommer for en dag, og lurte på hvor godt dette stemmer.

Anonym poster: 6093d7365a73fb64f4244526256683a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stemmer ikke... den kommer hvis man er dum, sjuler det ikke godt nok, har dårlig samvittighet eller forteller med vilje for å såre.. mest sannsynlig går forholdet over uansett..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan stemme, men ikke alltid og ikke hvis man er en singel kvinne som ligger med en som viser seg å ha en dame. da ber man jo bare han skygge unna.

Men menn er elendige på å skjule slikt. De liker å plage sine vakre koner og kue og undertrykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuntzilla

Med notorisk utro personer så tenker jeg ofte at det bare er et spørsmål om tid, noen er veldig sløve når det gjelder det å gjøre en innsats for å skjule det.

Men det stemmer ikke at det alltid blir oppdaget, det er ingen grunn til at et "uhell" uten noen vitner skal avsløres, og har man et langvarig forhold til en annen så går det alltids an å planlegge godt.

Dog så kan det nok være litt et spørsmål om tid og hyppighet her også, har jo hørt noen versjoner av den klassiske "mannen kom tidligere hjem enn forventet"-historien eller kona som stikker innom kontoret når mannen jobber overtid og finner en lukket dør og lysene av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sannheten om noens utroskap forblir en hemmelighet til evig tid vet man jo ikke før den personen ikke er mer, strengt tatt. Men det er da vel ingen naturlov som sier at en bedratt person er nødt til å få vite sanneheten? Selv om sjangsen alltid vil være der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært utro selv, men jeg tror det er mange hemmeligheter rundt om. Utroskap (og andre typer svik) kommer ikke alltid for en dag, selv om vi kanskje liker å tro at folk får som fortjent. Det stemmer ikke alltid. Noen ganger skjer gode ting med fæle mennesker og omvendt.

Anonym poster: 4e4907e89bac171917cdf9907ef9d13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke selv vært utro. Jeg tror at engangstilfeller ikke nødvendigvis må komme for en dag. Men langvarig utroskap, der den som er utro må spinne flere og flere løgner har sikkert en større sjanse for å komme for en dag. Men - jeg har hørt de mest utrolieg historier så intet forundrer meg lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som har vært utro her og ikke blitt fersket gitt. Til dere: Har dere ikke dårlig samvittighet?

Hva mener du og hvem er det du refererer til? Jeg har aldri vært utro, men tror at folk fint kan klare å holde engangstilfeller i feil seng, skjult.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gorgonzola

Faktisk bare en som har blitt fersket? Synes jeg heletiden hører om jenter som finner ut at kjæreste var utro.

Uff ja, menn er noen svin altså.......:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...