Gå til innhold

Downton Abbey starter snart igjen!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Syns det var kjempefint at de to tidligere fiendene ble venner jeg. Lakeiene eller hva de nå kaltes for noe. :(

Det blir anderledes ja, men den kommer til å overleve så sant de ikke tar livet av flere på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frykter at det vil gå downhill med Downton nå med både Sybil og Matthew borte. Er ikke overbegeistret for at Rose skal flytte inn hos dem heller. Håper det kommer noen nye karakterer inn i serien som kan erstatte de gamle. Men synes de tar livet av feil personer i denne serien, altså. Urettferdig å la Matthew overleve krigen, bare for å la ham ende opp i en grøft. :vetikke:

Anonym poster: 8ae717c69cabc66286190c4b68f861dd

Litt lei av at de tar livet av familiemedlemmer, det holdt med Sybil. Synes de kunne funnet på noe annet. Kanskje ikke Matthew i rullestol igjen, men koma eller noe annet. Om det hadde endt annerledes denne sesongen hadde jeg sett neste.

Anonym poster: df123f31742fed36915488ddf7e09880

Nå var det vel han selv som ville ut av serien mht at kontrakten hans løp ut denne sesongen. Så de hadde nok desverre ikke så mye valg akkurat her.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel han selv som ville ut av serien mht at kontrakten hans løp ut denne sesongen. Så de hadde nok desverre ikke så mye valg akkurat her.

Kanskje det går som i Dynastiet, han dukker opp igjen med hukommelsestap og har tatt plastiske operasjoner. :laugh:

Lurer på hvem de har tenkt å spleise Rose med? Branson, kanskje? Og Edith lager vel skandale med den gifte mannen. Thomas var overraskende snill i kveld, kan det vare? Likte ellers scenen der Ms Patmore får latterkrampe av lettelsen over at beileren hennes var en slask. :fnise:

Anonym poster: 8ae717c69cabc66286190c4b68f861dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det går som i Dynastiet, han dukker opp igjen med hukommelsestap og har tatt plastiske operasjoner. :laugh:

Anonym poster: 8ae717c69cabc66286190c4b68f861dd

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Når jeg tenker etter så har de vel brukt opp den på han som kanskje, men sannsynligvis ikke var Patrick Crawley. Jaja. Kanskje dette var karma som kom etter Mary siden hun bitchet om den gifte kjæresten til Edith.

Anonym poster: 8ae717c69cabc66286190c4b68f861dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg tenker etter så har de vel brukt opp den på han som kanskje, men sannsynligvis ikke var Patrick Crawley. Jaja. Kanskje dette var karma som kom etter Mary siden hun bitchet om den gifte kjæresten til Edith.

Anonym poster: 8ae717c69cabc66286190c4b68f861dd

Jeg leste et sted på nettet(det var jo kjent at han var på vei ut av serien, men ikke før neste sesong), at det ikke var aktuelt med noen annen skuespiller som erstatter. Men det kan jo være noe de bare sier.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke det gjorde noe at han døde. Han var så kjedelig. Bare snill og hyggelig jo! Jeg digger Edith og synes historien hennes har tatt en gledelig vending! For øvrig skulle jeg gjerne sett like lekker ut etter fødselen som det Lady Mary gjorde... Hmpf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en slik serie må det være karakterer av litt forskjellig grad av "hyggelighet" og jeg syns at han gjorde sin snille rolle helt nydelig. Balanse i sammensetningen er nøkkelordet. Med bare "slemminger" hadde det ikke blitt så severdig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lei av at de tar livet av familiemedlemmer, det holdt med Sybil. Synes de kunne funnet på noe annet. Kanskje ikke Matthew i rullestol igjen, men koma eller noe annet. Om det hadde endt annerledes denne sesongen hadde jeg sett neste.

Anonym poster: df123f31742fed36915488ddf7e09880

hvorfor lage to tragedier i samme familie. I tillegg til etter at de akkurat hadde fått barn. Dårlig fantasi på historien. Går an å "skrive" han ut på en annen måte vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det er helt greit, syntes Matthew var litt kjedelig som karakter. Sybil derimot synes jeg fenget mer, synd hun døde.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke det gjorde noe at han døde. Han var så kjedelig. Bare snill og hyggelig jo! Jeg digger Edith og synes historien hennes har tatt en gledelig vending! For øvrig skulle jeg gjerne sett like lekker ut etter fødselen som det Lady Mary gjorde... Hmpf

Hun står i ferd med å ha seg med en gift mann med syk kone, hva er gledelig med det?

Anonym poster: 8ae717c69cabc66286190c4b68f861dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun står i ferd med å ha seg med en gift mann med syk kone, hva er gledelig med det?

Anonym poster: 8ae717c69cabc66286190c4b68f861dd

Det blir litt action, og hun tar ansvar for sitt eget liv. Edith er blitt personifiseringen av den moderne kvinnen. Hun har blitt litt stemoderlig behandlet gjennom hele serien, så der er bra det skjer noe positivt for henne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg døde litt av slutten på Julespesialen, så fææælt. Buhu

Når er neste episode tro?

Det er ikke noen neste episode, du må vente til neste sesong.

Anonym poster: c663307433f817a9af12ff86e3dbe8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og etter det, neste liv for fortsettelsen? Bu-hu her også. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...