Gå til innhold

Downton Abbey starter snart igjen!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Syns jo egentlig at intensiteten mellom de nye kjæresteparene godt kunne ha holdt seg slik det var i starten og ikke forsvunnet så fort. Kjærligheten og "gnist" er et nødvendig lim i en sånn serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Hm, det er en mulighet! Jeg tror i hvert fall hun vil fortsette å jobbe. Men problemet er jo at han allerede er gift. Og som jeg forsto det, er det umulig for han å skille seg..? Jeg håper de lager noe kult utifra den problemstillingen - og en lykkelig slutt for Edith. :)

Det var jo den typiske "madwoman in the attic". Det ordner seg sikkert. Hun brenner vel opp eller noe ;)

Jeg gleeeeder meg til julespesialen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo den typiske "madwoman in the attic". Det ordner seg sikkert. Hun brenner vel opp eller noe ;)

Jeg gleeeeder meg til julespesialen!

Ja det var litt Jane Eyre over den vrien! Jeg håper bare at det blir en ny sesong, før de lagde sesong tre så virker det som at det var masse drama om den ble noe av og hvilke skuespillere som ville bli med eller ikke. Maggie Smith er essensiell i serien synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hun er en god skuespiller. Har sett mange filmer/serier med henne, men det er lenge siden nå.

Har dere sett "A room with a view"? Periodefilm med mye morro! :biggrin:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på Side2 at det er flere av rollefigurene som kommer til å forsvinne ut av serien i løpet av sesong 4, blant annet Matthew Crawley!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste på Side2 at det er flere av rollefigurene som kommer til å forsvinne ut av serien i løpet av sesong 4, blant annet Matthew Crawley!!!

Nei, nei, nei, vi vil ikke vite fakta her inne. :cry3:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer julespesialen på NRK?

Anonym poster: 8ae717c69cabc66286190c4b68f861dd

Andre juledag, som i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei, vi vil ikke vite fakta her inne. :cry3:

Men kilden til side2 var den engelske avisen Sunday Express, så krysser fingrene for at det ikke er veldig troverdig. Matthew er jo "halve" downton abbey, og så er han så karismatisk, så synes ikke han skal forsvinne fra serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de gjør som i Dynastiet og lar Matthew komme ut for en ulykke med påfølgende operasjon som forandrer utseendet hans totalt? Da kan de jo bare sette inn en ny skuespiller, og saken er løst! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg kan ikke tro at de avsluttet som de gjorde! Hvordan kunne de? :grine: trodde alt var dumme rykter

Endret av Alyah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nei, nei! Det er ikke mulig! Det var tragisk nok at Laby Sybil døde...

Anonym poster: c663307433f817a9af12ff86e3dbe8ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer jeg til å sitte klistret når de begynner den neste sesongen? Å jadda! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frykter at det vil gå downhill med Downton nå med både Sybil og Matthew borte. Er ikke overbegeistret for at Rose skal flytte inn hos dem heller. Håper det kommer noen nye karakterer inn i serien som kan erstatte de gamle. Men synes de tar livet av feil personer i denne serien, altså. Urettferdig å la Matthew overleve krigen, bare for å la ham ende opp i en grøft. :vetikke:

Anonym poster: 8ae717c69cabc66286190c4b68f861dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lei av at de tar livet av familiemedlemmer, det holdt med Sybil. Synes de kunne funnet på noe annet. Kanskje ikke Matthew i rullestol igjen, men koma eller noe annet. Om det hadde endt annerledes denne sesongen hadde jeg sett neste.

Anonym poster: df123f31742fed36915488ddf7e09880

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...