Gå til innhold

Dett var dett...


Trude29

Anbefalte innlegg

Har vært igjennom vårt 1. IVF forsøk. Fikk svar på blodprøven i dag, den var som ventet negativ. Har hatt veldig tydelig menstegn, men foreløpig ingen blødning. Har heldigvis fem egg i fryseren, så da blir det et forsøk uten medisiner neste gang. Siden vi var med på et prosjekt , har vi faktisk tre forsøk igjen. (I tillegg til fryseforsøket.

Flere som har vært igjennom fryseforsøk ?

Klem, Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Trude29

Så leit at det ikke gikk på første forsøk :(

Kjenner følelsen, jeg tok blodprøven forrige mandag (16/2)

og den var dessverre negativ hos meg også :grine:

Hadde ikke noe mensmurringer og trodde faktisk at vi hadde lykkes.

Men så feil kan man ta :cry:

Men, det verste var nok å høre at vi ikke kan starte på 2 forsøk før i juni.....................det er jo evigheter til. Det var dessverre helt fullt på Riksen :veldigsur:

(jeg har ingen egg på frys dessverre)

Ønsker dere lykke til og krysser fingrene for at det går neste gang :hoppe:

Klem Håpefull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste: Trist at det ikkje gjekk denne gangen, men lykke til med neste forsøk. Du er jo litt "heldig" som har eit "ekstra" forsøk. Skal krysse fingra og tær for deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Leit å høre at det ikke gikk bra denne gangen :trøste: . Bonus er jo at dere får forsøket "gratis" siden dere likevel har tre til gode. Og det er jo ikke alle som har egg på frys!! Det går nok bra neste gang. Ofte blir første forsøk regnet som et "prøveforsøk" der man bla tester ut responsen på medisinering etc også.

Vi har selv vært igjennom 3 forsøk + et avbrutt og har nettopp lykkes med inseminasjonsforsøk. Kjenner følelsen dere sitter med nå. Tenker på dere ;).

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord, Gjest, Emma3 og Håpefull ! Lykke til dere også ! Var på riksen i dag for å ta de siste blodprøvene i prosjektet. Og det så temmelig fullt ut der , ja Håpefull ! Jeg har oppgaveskriving og eksamen i mai/juni, så jeg lurer på om det egentlig er best for meg å vente til nærmere sommeren. Men jeg skulle uansett ringe ved neste mens for å avtale nærmere.

Klem, Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppgaveskriving og eksamen i mai/juni, så jeg lurer på om det egentlig er best for meg å vente til nærmere sommeren. Men jeg skulle uansett ringe ved neste mens for å avtale nærmere.

I septemberhadde eg første forsøket, det var rett etter at bestemor døde, det gjekk desverre ikkje. Så hadde eg eit prøveforsøk midt i eksamen i desember, og det gjekk heller ikkje. Etter jul hadde eg fått lada batteria mine, og eg og min kjære hadde det fantastisk, ja, då gjekk det! Så personlig trur eg at det klaffa best, når ein har det som best, og det har ein gjerne ikkje midt i ein eksamensperiode. Berre eit lite tips :wink:

Ønsker deg lykke til, skal krysse alt eg kan for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...