Gå til innhold

Idag kom urnen med min kjære pus hjem. En ubeskrivelig følelse når jeg hentet henne. En følelse av ro.


b00lbi

Anbefalte innlegg

Idag 20.09.12

Telefonen ringer, klokken er 15:43 og det er ett kjent nummer som ringer.

Dyrlegen. Ordene fra vår kjære dyrlege lyder: Din kjære pus har kommet til oss, så nå kan du hente henne hjem når du vil :)

Jeg kan ikke beskrive følelsen jeg følte når jeg hørte disse ordene.

Endelig skulle jeg få ro i kroppen.

Det er over en måned siden jeg mistet min kjære vakre pus etter det som ble ett nesten 14 år langt unikt forhold med unike bånd mellom katt og eier.

Hun virket ikke syk så jeg var ikke forberedt på det som skjedde når jeg var hos dyrlegen 16.08.12..

Min kjære pus hadde fått sykdommen FIP.

Ordene som kom fra dyrlegen , beskjeden om at jeg kunne gi pus ett lenger liv- men da kom hun til å lide og måtte mye til dyrlegen .

Fra dagen jeg fikk henne når jeg var 8 har jeg alltid vært sikker på at om det skulle være noe så skulle jeg ikke være egoistisk når det gjaldt pus.

Hun skulle aldri lide..

Det slapp hun. Det var ingen alternativer .

Når jeg fikk beskjeden om hva sykdommen ville gjøre med henne ble jeg så tom.

Skulle jeg ikke få med meg pusen min hjem?

Hvordan skulle jeg klare å leve uten henne?

Hver dag hadde vi jo masse vaner som vi alltid gikk gjennom .

ting som jeg nå savner mer enn jeg kan beskrive.

Viser til mitt innlegg om min kjære pus hvor jeg har linket en side med litt om sykdommen FIP som dere alle katteeiere burde lese om.

Setter stor pris på at noen leser historien min og eventuelt om noen har opplevd det samme, kommentarer er alltid koselig .

Link til innlegget : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=681958

Det er så tomt her. Selv med to andre puser her så er det så tomt her uten henne. Ingen som sover på puta mi , ligger på fanget mitt, sitte ved siden av meg på barstolen når jeg lager mat, hvem skal .... og ...

Kunne fortsatt i all evighet. Jeg savner deg jenta mi..

Tomheten er vond å bære. Du betyr så uendelig mye for meg.

Nå har du fått en fin plass . Urnen din var kjempe nydelig. kongeblå. dyp kongeblå. Det var en herlig følelse når jeg fikk deg i hendene nå , litt over en måned etter jeg leverte deg på dyrlegen. Det er det verste jeg har gjort.

Det er så tomt her. Selv med to andre puser her så er det så tomt her uten henne. Ingen som sover på puta mi , ligger på fanget mitt, sitte ved siden av meg på barstolen når jeg lager mat, hvem skal .... og ...

Kunne fortsatt i all evighet. Jeg savner deg jenta mi..

Tomheten er vond å bære. Du betyr så uendelig mye for meg.

Jeg føler en letthet nå som du er hjemme hos meg igjen.

En ubeskrivelig følelse av at ting går i orden til slutt.

Du er så nydelig jenta mi . Mamma savner deg <3

Sov godt og ta vare på hverandre der oppe.

Vi sees jenta mi :) Elsker deg .

post-28219-0-66495400-1348174604_thumb.j

Endret av b00lbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker deg fra tråden rett etter at pus forlot deg, det var trist lesing.. Jeg er glad for at du har funnet fred og føler at den kjære pusen din på en måte har kommet hjem. :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...