Steinar40 Skrevet 21. september 2012 #21 Skrevet 21. september 2012 sto det ingenting om... Nei, men det sier seg selv. 2
makkapakka Skrevet 21. september 2012 #22 Skrevet 21. september 2012 da er det ingenting å bli forbanna for at man er blitt lurt... 1
Steinar40 Skrevet 21. september 2012 #23 Skrevet 21. september 2012 (endret) da er det ingenting å bli forbanna for at man er blitt lurt... Ja, det er forsåvidt sant. Som man reder så ligger man. Endret 21. september 2012 av Steinar40
Ferny Skrevet 21. september 2012 #24 Skrevet 21. september 2012 Hvem sa det var i forbindelse med fest og fyll? Jeg kan ha vært på villmarkstur for alt du vet! Poenget er ikke hvordan eller hvor vi møttes. Poenget mitt, er alt jeg falt pladask, og fikk hjertet mitt knust. Jeg hadde rett og slett glemt litt hvor vondt det kan gjøre. Jeg har vært smått betatt av noen her og der i mine år som singel. Men somregel har det ikke blitt noe av naturlige årsaker... Hvorvidt jeg skal fortelle henne det eller ei... Dere har nok rett i det. Ikke min plikt. Jeg vet ikke hva jeg skulle fått ut av det, annet enn at han kanskje mister henne, og jeg påfører ham smerte, men som han på en annen side, i grunn har påført seg selv. Såvidt jeg har sett (på fb) så er han fryktelig stygg i praten mot henne. Kanskje jeg ville gitt henne det hun trengte for å gi slipp på drittsekken. En drittsekk som jeg forsatt ikke er over. Hjertet ditt knust etter en uke med en mann? Ikke drit deg ut. Om du forteller det til kjæresten til denne mannen - som han har et barn sammen med... DA er det nok noen som blir knust. Synes for øvrig hun har en rett til å vite om mannens oppførsel. Men ville ikke sett på det som min oppgave å fortelle noe. Det er noen andre sine liv, ikke ditt. Du kjenner ikke menneskene engang. Du visste for eksempel ingenting om denne mannen og hans familiesituasjon. 1
Becka Skrevet 21. september 2012 Forfatter #25 Skrevet 21. september 2012 Jeg falt også pladask da jeg møtte min mann, skikkelig klisje. Men om jeg ikke hadde hørt fra ham etter første gangen, så hadde jeg blitt skuffet, ikke knust. Du kan da ikke ha kjærlighetssorg over noen du overhode ikke kjenner? Jeg tror smerten din skyldes helt andre ting, og når du finner ut av det, er du kanskje klar for å forelske deg i noe ekte, og ikke bare i en fantasi. Anonym poster: ee82a138d5f90d637b0026938fbe3136 Sier du? Du kan tydeligvis ikke ha falt så veldig pladask for mannen din, da hadde du blitt mer enn bare skuffet - og du hadde i allefall blitt mer enn bare skuffet og du fant ut at han allerede var i et forhold med et lite barn. Nei, du hadde kanskje ikke blitt like knust, som meg selv, fordi folk er forskjellige. Og klart andre faktorer kan spille inn! Om du hadde lest alt jeg har skrevet, så ville du visst det. 2
Becka Skrevet 21. september 2012 Forfatter #26 Skrevet 21. september 2012 skjønner ikke helt hvordan han klarte å skjule at han hadde dame og barn? Det kan være veldig enkelt. Når familien bor i samme land som meg selv. Far away.. Men nei, han klarte jo ikke skjule det veldig lenge heller..
Becka Skrevet 21. september 2012 Forfatter #27 Skrevet 21. september 2012 Hjertet ditt knust etter en uke med en mann? Ikke drit deg ut. Vet du hva? Syntes det er trist med kyniske mennesker som deg selv. Er det seriøst ingen som tror at det går an å falle for et menneske ved å ha vært sammen i en uke? Eller en dag for den saks skyld? Vi snakker ikke om kjærlighet, men om forelskelse. Det er en grunn til at det ikke skjer så ofte. Og jo, jeg er kanskje mer knust over tanken eller selve mannen.. Men det er litt for tidlig å si, ennå.. Jeg har også nevnt eksen min, som sagt, det kan ha vært flere faktorer som var medvirkende til at jeg følte meg såpass knust.. 4
Ferny Skrevet 21. september 2012 #28 Skrevet 21. september 2012 (endret) Vet du hva? Syntes det er trist med kyniske mennesker som deg selv. Er det seriøst ingen som tror at det går an å falle for et menneske ved å ha vært sammen i en uke? Eller en dag for den saks skyld? Vi snakker ikke om kjærlighet, men om forelskelse. Det er en grunn til at det ikke skjer så ofte. Og jo, jeg er kanskje mer knust over tanken eller selve mannen.. Men det er litt for tidlig å si, ennå.. Jeg har også nevnt eksen min, som sagt, det kan ha vært flere faktorer som var medvirkende til at jeg følte meg såpass knust.. Ser ikke på meg selv som særlig kynisk, egentlig. Men tror nok det må være en del andre faktorer som spiller inn og gjør at du føler det du gjør nå. Kan umulig være selve mannen. Kjenner han jo knapt - pluss at han viser seg å være en mann med dårlige verdier. Han må jo ha løyet deg rett i ansiktet all den tiden dere var sammen. Eller snakket dere ikke sammen i det hele tatt liksom?? Tror du skal være glad det bare var en ferie jeg. Verre for hun som sitter der med ungen hans... Endret 21. september 2012 av Ferny 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #29 Skrevet 21. september 2012 Sier du? Du kan tydeligvis ikke ha falt så veldig pladask for mannen din, da hadde du blitt mer enn bare skuffet - og du hadde i allefall blitt mer enn bare skuffet og du fant ut at han allerede var i et forhold med et lite barn. Nei, du hadde kanskje ikke blitt like knust, som meg selv, fordi folk er forskjellige. Og klart andre faktorer kan spille inn! Om du hadde lest alt jeg har skrevet, så ville du visst det. Det var ikke meningen å fornærme deg, men jeg mener virkelig at kjærlighetssorg er en konsekvens av kjærlighet, som igjen er en konsekvens av at man virkelig elsker et menneske, og du kan ikke kjenne noen så godt etter en uke, det fikk du jo erfare. Det eneste du egentlig vet om han, er at han er en løgnaktig, utro drittsekk, så det du falt for finnes jo ikke. Anonym poster: ee82a138d5f90d637b0026938fbe3136 1
Becka Skrevet 21. september 2012 Forfatter #30 Skrevet 21. september 2012 Ser ikke på meg selv som særlig kynisk, egentlig. Men tror nok det må være en del andre faktorer som spiller inn og gjør at du føler det du gjør nå. Kan umulig være selve mannen. Kjenner han jo knapt - pluss at han viser seg å være en mann med dårlige verdier. Han må jo ha løyet deg rett i ansiktet all den tiden dere var sammen. Eller snakket dere ikke sammen i det hele tatt liksom?? Tror du skal være glad det bare var en ferie jeg. Verre for hun som sitter der med ungen hans... Nei jeg kjenner han jo absolutt ikke. Men selv å klisje det er, så gav han meg en følelse som er vanskelig å gi slipp på. Men jeg vet jeg må. Og jeg vet jeg ikke vil ha en mann som bedrar kjæresten sin. Og jo, jeg tror nok hun har det verst, i allefall om hun så fikk vite det. Jeg kjenner jo ikke til henne eller dem. Bare at de krangler åpenlyst på fb. Bare det sier jo sitt, i grunn om dem begge. Vi snakket, når du nevner det, lite eller ingenting om " slike ting". Jeg fleipet mye med ham da, om at jeg hadde mann og barn hjemme i noen situasjoner, og at " ses om 9mnd da " typiske ting. Så utrolig ironisk. Skjønner jo nå at han ikke fant disse spøkende hysterisk morsomme. ( men de er jo ikke det egentlig, så tenkte ikke akkurat så mye over det! ) 1
Becka Skrevet 21. september 2012 Forfatter #31 Skrevet 21. september 2012 (endret) Det var ikke meningen å fornærme deg, men jeg mener virkelig at kjærlighetssorg er en konsekvens av kjærlighet, som igjen er en konsekvens av at man virkelig elsker et menneske, og du kan ikke kjenne noen så godt etter en uke, det fikk du jo erfare. Det eneste du egentlig vet om han, er at han er en løgnaktig, utro drittsekk, så det du falt for finnes jo ikke. Anonym poster: ee82a138d5f90d637b0026938fbe3136 Jo, jeg ser ditt poeng. Det jeg så finnes ikke sier du, men jeg har litt vanskelig for å tro at alt jeg så var skuespill. Men, at han er en utro drittsekk er helt sant. Men det er nok ikke alt han er. Jeg falt ikke for hans fantastiske personlighet i utgangspunktet heller. Det var nok først og fremst hans utseende og utstråling, noe annerledes, noe som bare sugde meg mot ham... Kliss kliss.. Uansett, det er det som er vanskelig å gi slipp på, fordi hvor ofte skjer dette .. Endret 21. september 2012 av Becka 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2012 #32 Skrevet 21. september 2012 Jeg hadde fortalt det, jeg ville også selv satt pris på om denne dama fortalte meg det. Det hadde vært respektløst overfor meg å ikke fortelle det. Hadde jeg vært sammen med denne mannen og visst at han var utro, og egentlig ville ødelegge forholdet slik at jeg selv skulle få sjansen, så hadde jeg ikke sagt noe, men når du som kvinne vil fortelle til en annen kvinne hvordan mannen oppfører seg er helt legitimt i mine øyne. Anonym poster: 67930ec0aa86ebd3097bba13af9968f8 1
Steinar40 Skrevet 22. september 2012 #33 Skrevet 22. september 2012 Jo, jeg ser ditt poeng. Det jeg så finnes ikke sier du, men jeg har litt vanskelig for å tro at alt jeg så var skuespill. Men, at han er en utro drittsekk er helt sant. Men det er nok ikke alt han er. Jeg falt ikke for hans fantastiske personlighet i utgangspunktet heller. Det var nok først og fremst hans utseende og utstråling, noe annerledes, noe som bare sugde meg mot ham... Kliss kliss.. Uansett, det er det som er vanskelig å gi slipp på, fordi hvor ofte skjer dette .. Man kan ikke tro på noe av det man "ser" i en forelskelse-rus. Det er bare innbilning - fantasier.
Steinar40 Skrevet 22. september 2012 #34 Skrevet 22. september 2012 Jeg hadde fortalt det, jeg ville også selv satt pris på om denne dama fortalte meg det. Det hadde vært respektløst overfor meg å ikke fortelle det. Hadde jeg vært sammen med denne mannen og visst at han var utro, og egentlig ville ødelegge forholdet slik at jeg selv skulle få sjansen, så hadde jeg ikke sagt noe, men når du som kvinne vil fortelle til en annen kvinne hvordan mannen oppfører seg er helt legitimt i mine øyne. Anonym poster: 67930ec0aa86ebd3097bba13af9968f8 Selv om du ikke kjenner denne dama?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2012 #35 Skrevet 22. september 2012 Selv om du ikke kjenner denne dama? Ja. Det jo en av grunnene til at utro menn kommer unna, fordi damene velger å ikke si noe. Menn som er notorisk utro, ligger med mange, hvis alle velger å fortelle dette til den stakkars dama som er sammen med denne drittsekken, så vil hun til slutt tro på det. Anonym poster: 67930ec0aa86ebd3097bba13af9968f8 2
Steinar40 Skrevet 22. september 2012 #36 Skrevet 22. september 2012 Ja. Det jo en av grunnene til at utro menn kommer unna, fordi damene velger å ikke si noe. Menn som er notorisk utro, ligger med mange, hvis alle velger å fortelle dette til den stakkars dama som er sammen med denne drittsekken, så vil hun til slutt tro på det. Anonym poster: 67930ec0aa86ebd3097bba13af9968f8 Etter hva jeg har hørt så kommer 89% av all utroskap aldri fram i lyset. Og visstnok er kvinner "flinkere" til å skjule utroskap enn menn. Så du har selvfølgelig helt rett i at hovedproblemet er at altfor mange kommer seg unna med det. Men det gjelder da altså for begge kjønn.
Becka Skrevet 22. september 2012 Forfatter #37 Skrevet 22. september 2012 Jeg hadde fortalt det, jeg ville også selv satt pris på om denne dama fortalte meg det. Det hadde vært respektløst overfor meg å ikke fortelle det. Hadde jeg vært sammen med denne mannen og visst at han var utro, og egentlig ville ødelegge forholdet slik at jeg selv skulle få sjansen, så hadde jeg ikke sagt noe, men når du som kvinne vil fortelle til en annen kvinne hvordan mannen oppfører seg er helt legitimt i mine øyne. Anonym poster: 67930ec0aa86ebd3097bba13af9968f8 Er det egentlig respektløs å ikke fortelle noe til en person man ikke kjenner? Jeg er forsåvidt enig med deg, om baktanken med å i såfall fortelle det. I starten tenkte jeg nok at han ville fortjent det. Jeg har aldri tenkt at det kunne gi meg sjansen. Ville han hatt meg, kunne han fått meg, på en helt annen måte. Grunnen til at jeg hadde veldig lyst å si noe, var i grunn da jeg så at han hadde skrevet noe om at han aldri hadde vært henne utro. Da var fristelsen veldig stor for å smelle kjeften på ham. Det som er skummelt med slike typer, er at de nok kan klare å ro seg unna alt....
Becka Skrevet 22. september 2012 Forfatter #38 Skrevet 22. september 2012 Man kan ikke tro på noe av det man "ser" i en forelskelse-rus. Det er bare innbilning - fantasier. Greit man ikke ser alt, fordi en person sjeldent viser seg fra noe annet enn sin beste side i starten, men ren innbilning og en fantasi er jeg ikke helt enig i. Jeg er av den som tror det finnes noe godt i oss alle. Uansett, så kan man faktisk forelske seg i en person som ikke er perfekt også. Men gir deg den spesielle følelsen. Den spesielle følelsen, er ikke innbilning, men noe den personen setter i gang i deg... Og hvorfor det skjer, og hvorfor det skjer med akkurat den personen, vet jeg ikke.. Egentlig er forelskelse en merkelig ting,. 1
Gjest BM2 Skrevet 23. september 2012 #39 Skrevet 23. september 2012 Du har ingenting med å fortelle om ting til dama hans. Spørsmålet som ikke har blitt besvart er "har dere pult?" Videre så kan du stikke fingeren i jorden og innse at han her har ingen planer om noe langvarig seriøst noe. Så beklager, feil mann til feil tid. Glem fullt og helt og se fremover.
Steinar40 Skrevet 23. september 2012 #40 Skrevet 23. september 2012 Greit man ikke ser alt, fordi en person sjeldent viser seg fra noe annet enn sin beste side i starten, men ren innbilning og en fantasi er jeg ikke helt enig i. Jeg er av den som tror det finnes noe godt i oss alle. Uansett, så kan man faktisk forelske seg i en person som ikke er perfekt også. Men gir deg den spesielle følelsen. Den spesielle følelsen, er ikke innbilning, men noe den personen setter i gang i deg... Og hvorfor det skjer, og hvorfor det skjer med akkurat den personen, vet jeg ikke.. Egentlig er forelskelse en merkelig ting,. Det hjelper ikke at det er noe godt i folk når man ikke ser noe til det. Og forelskelse er faktisk galskap.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå