Gå til innhold

Fra himmel til helvete - just like that :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt lurt - og jeg er knust. Noen vil kanskje kalle meg naiv og dum, som trodde at dette kunne vært " the love of my life".

For å gjøre det kort; Jeg kom hjem fra en ferietur for en uke siden. Møtte en gutt der. Ved første øyekast følte jeg tiltrekning til denne mannen.. :rodmer: Helt utrolig deilig følelse. Han hadde ikke en gang sett meg, men jeg så virkelig ham. Han var ikke den flotteste i lokalet. Men han hadde bare noe ved seg..

Plutselig, stod han der med en :dagens-rose: til meg, og etter det, gikk det bare en vei. Jeg var i syvende himmel. Tenkte "kjærlighet ved første blikk" osv. Jeg har virkelig kun opplevd lignende EN gang tidligere i livet. Klart man blir i himmelen. Dette måtte være mannen jeg hadde ventet på! Alt videre, skulle vise seg å være, presis etter min smak.

Jeg sier et tårevått farvel, reiser hjem i håp om å møtes igjen, og BAM! Der får jeg sjokk nyheten rett i trynet. Han er allerede i et forhold, og har et lite barn. WTF!!???

Takk for den bitte lille oppturen, etter nesten 5 år som singel! Skulle heller vært foruten. Love sucks.. Spesielt når det bare var innbilning.

:cry3: :cry:

Så et lite sp.mål...

Burde jeg fortelle dette til kjæresten? Eller er jeg bare hevngjerrig da?

Visst dere hadde vært i hennes situasjon, ville det ønsket å vite om det?

Det hjelper jo ikke meg noe å si det.. Jeg tror mest sannsynlig jeg lar være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke si det til henne, hun vil garantert ikke høre det fra noen kjæresten har holdt på med. En ting er å ville vite om det skulle skjedd en selv, men som sagt - hvem som overbringer beskjeden har også mye å si.

• Liker 1
Skrevet

Dama han lever i sammen med burde selvfølgelig ha visst om oppførselen hans.

Men jeg tror heller ikke at det er noe fornuftig at du forteller henne det.

Moralen her er nok at det ikke er noe smart å starte noe som helst på en ferietur etc. Fyll og fest er aldri noe godt grunnlag.

Skrevet

Moralen her er nok at det ikke er noe smart å starte noe som helst på en ferietur etc. Fyll og fest er aldri noe godt grunnlag.

Hvem sa det var i forbindelse med fest og fyll? Jeg kan ha vært på villmarkstur for alt du vet! :P

Poenget er ikke hvordan eller hvor vi møttes. Poenget mitt, er alt jeg falt pladask, og fikk hjertet mitt knust. Jeg hadde rett og slett glemt litt hvor vondt det kan gjøre. Jeg har vært smått betatt av noen her og der i mine år som singel. Men somregel har det ikke blitt noe av naturlige årsaker...

Hvorvidt jeg skal fortelle henne det eller ei... Dere har nok rett i det. Ikke min plikt. Jeg vet ikke hva jeg skulle fått ut av det, annet enn at han kanskje mister henne, og jeg påfører ham smerte, men som han på en annen side, i grunn har påført seg selv. Såvidt jeg har sett (på fb) så er han fryktelig stygg i praten mot henne. Kanskje jeg ville gitt henne det hun trengte for å gi slipp på drittsekken. En drittsekk som jeg forsatt ikke er over. :(

Skrevet

Du skal være glad for en ting, det føler du ikke nå for du er ikke over ham, men en dag vil du tenke "takk Gud for at ikke jeg endte opp med det der, fyfaen!" og virkelig mene det. Du ble såret nå, og det gjør litt vondt, men det går seg til.. :klem:

• Liker 6
Skrevet

Jeg fikk et lignende slag i trynet for en stund siden, ble dumpet på verst tenkelige måte av en sleip drittsekk. Det var helt forferdelig og jeg hadde bare lyst til å dø.

Noen uker senere møtte jeg kompisen hans ute på byen, og tenkte at det var en god idè å ligge med ham for å hevne meg. Men så fant vi tonen og flyttet sammen, og jeg kan ikke beskrive med ord hvor utrolig glad jeg er for at jeg ikke endte opp med drittsekken!

Anonym poster: 2defa40d3b237bee6ff9937956902f75

• Liker 3
Skrevet

Hvem sa det var i forbindelse med fest og fyll? Jeg kan ha vært på villmarkstur for alt du vet! :P

Fyll inn = vett ut.

Poenget er ikke hvordan eller hvor vi møttes. Poenget mitt, er alt jeg falt pladask, og fikk hjertet mitt knust. Jeg hadde rett og slett glemt litt hvor vondt det kan gjøre. Jeg har vært smått betatt av noen her og der i mine år som singel. Men somregel har det ikke blitt noe av naturlige årsaker...

Og poenget mitt er at man må ta sin forholdsregler. Og da er ferie etc. veldig useriøst og usikkert grunnlag.

Skrevet

Okei, vet hvordan du har det. Jeg var i en lignende situasjon for ikke lenge siden, og har brukt hele sommeren på å svelge skuffelsen.

Men prøv å tenke litt rasjonelt på dette: Dere har kun møttes relativt flyktig, og kjenner hverandre kun helt overflatisk (noen dager sammen på en ferie hvis jeg har skjønt dette riktig?).

Jeg VET hvor magisk det kan være når man bare plutselig føler at ALT klaffer. Det er helt absurd bra. Men sannheten er vel mer at man viser bare glansbildet av seg selv, og ser bare de sidene ved den andre som vedkommende ønsker å vise frem? I tillegg ønsker man jo så inderlig at den andre skal være "the one", at man ubevisst tillegger vedkommende masse egenskaper som han/hun kanskje ikke har, i realiteten.

Det er vanskelig, og det gjør vondt. Og når man i tillegg har vært singel en stund, og ikke funnet noen som kan være aktuelle, så blir man ekstra sårbar. Men en mann som har løyet for deg, og på et vis bedratt både deg og partneren sin er vel ikke noe å samle på?

Du må gjerne sende meg en PM, hvis du vil. Klem til deg!

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Da lærte du i hvert fall at det er dumt å falle pladask med EN gang da. Det var vel ikke SÅ farlig heller..er jo ikke som om du har investert mye tid på denne fyren. Du har møtt han EN gang, og du trodde han var the love of your life..?

• Liker 1
Skrevet

Da lærte du i hvert fall at det er dumt å falle pladask med EN gang da. Det var vel ikke SÅ farlig heller..er jo ikke som om du har investert mye tid på denne fyren. Du har møtt han EN gang, og du trodde han var the love of your life..?

Jg kan forstå litt hva Ts mener, hun skriver at det er år og dag siden hun har følt det slik, og følelsene kjentes svært sterke ut. Jeg vil tro at fordi det er lenge siden hun var betatt av noen, føltes som hardere og sterkere enn det kanskje hadde gjort vanligvis. Vet ikke, men det å være betatt, forelskelsesrusen, den kan være sterk. Dette vil avta, litt og litt for hver dag, det er ikke så lenge til dette går over, håper jeg, men jeg forstår at det var deilige følelser som hun gjerne skulle hatt litt til.

• Liker 3
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Jg kan forstå litt hva Ts mener, hun skriver at det er år og dag siden hun har følt det slik, og følelsene kjentes svært sterke ut. Jeg vil tro at fordi det er lenge siden hun var betatt av noen, føltes som hardere og sterkere enn det kanskje hadde gjort vanligvis. Vet ikke, men det å være betatt, forelskelsesrusen, den kan være sterk. Dette vil avta, litt og litt for hver dag, det er ikke så lenge til dette går over, håper jeg, men jeg forstår at det var deilige følelser som hun gjerne skulle hatt litt til.

Jojo, men det er dumt for ens egen del å falle SÅ pladask etter ETT møte. Da lever man jo i en drømmeverden. Jeg tror svært få, eller ingen forhold er bygget på at man har fallt pladask fra første sekund. Det funker ikke sånn i den virkelige verden.

Skrevet

Jojo, men det er dumt for ens egen del å falle SÅ pladask etter ETT møte. Da lever man jo i en drømmeverden. Jeg tror svært få, eller ingen forhold er bygget på at man har fallt pladask fra første sekund. Det funker ikke sånn i den virkelige verden.

Ja, det jeg mener er at man forteller kanskje seg selv at det føltes verre enn det var, skjønner du? Kanskje Ts ble kjempebetatt, men trodde det var ekte kjærlighet og at han der var den rette. Hun har bare følt det slik en gang tidligere, vært singel lenge, så kanskje hun er litt uerfaren, ikke vondt ment.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Ja, det jeg mener er at man forteller kanskje seg selv at det føltes verre enn det var, skjønner du? Kanskje Ts ble kjempebetatt, men trodde det var ekte kjærlighet og at han der var den rette. Hun har bare følt det slik en gang tidligere, vært singel lenge, så kanskje hun er litt uerfaren, ikke vondt ment.

Joda. Jeg prøver bare å hjelpe henne, slik at hun kan unngå dette neste gang. :)

Skrevet

Joda. Jeg prøver bare å hjelpe henne, slik at hun kan unngå dette neste gang. :)

Jeg og, det jeg mener å si er at hun må ikke legge mer i det enn det er, så vi er vel enige jeg og du, jeg bare forklarer meg litt dårlig.. :)

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Jeg og, det jeg mener å si er at hun må ikke legge mer i det enn det er, så vi er vel enige jeg og du, jeg bare forklarer meg litt dårlig.. :)

Neida. Vi bare snakket om to litt forskjellige ting. Er enig i det du sier :)

• Liker 1
Skrevet

Nei det er sant. Jeg tenkte tanken, at siden tiltrekningen var så med første øyekast, og jeg fikk dette gjengjeldt, så fikk jeg håpet tilbake. Noe jeg ikke har hatt på en lang stund.

Jeg vil bare si, jeg er 28 år, jeg er ingen uerfaren jente. Historien bak mine følelser er lengre enn jeg har beskrevet. Jeg har møtt mange menn, og har vært i korte og lengre forhold. Jeg har til jul vært singel i 5 år, noe jeg tror kan ha med han jeg var sammen med sist. Det er min store kjærlighet. Så kjærligheten har jeg møtt. Jeg har siden da hatt vanskelig for å føle veldig sterkt for noen. Jeg har vært på en del dates, og også hatt et kortere forhold siden. Men det blir ikke noe. Da jeg traff han her, så sa det bare pang. Og jeg ble som 14 år igjen...Deilig, men litt vondt på samme tid. Når jeg da fikk vite dette, så ble jeg selvfølgelig veldig såret. Og da har det plutselig ingenting på si hvor gammel man er lengre! Kjærlighetssorg kan være forbanna vondt, jeg hadde glemt hvor ille..

FINT om du kan velge å ikke falle pladask, men for meg var det ikke noe jeg kunne velge i dette tilfellet.. Dessverre!

• Liker 1
Skrevet

skjønner ikke helt hvordan han klarte å skjule at han hadde dame og barn?

Skrevet

Jeg falt også pladask da jeg møtte min mann, skikkelig klisje. Men om jeg ikke hadde hørt fra ham etter første gangen, så hadde jeg blitt skuffet, ikke knust. Du kan da ikke ha kjærlighetssorg over noen du overhode ikke kjenner? Jeg tror smerten din skyldes helt andre ting, og når du finner ut av det, er du kanskje klar for å forelske deg i noe ekte, og ikke bare i en fantasi.

Anonym poster: ee82a138d5f90d637b0026938fbe3136

• Liker 1
Skrevet

skjønner ikke helt hvordan han klarte å skjule at han hadde dame og barn?

Hva er vanskelig med det når folk f.eks reiser på såkalt "guttetur" (eller "jentetur") til Syden?

• Liker 1
Skrevet

Hva er vanskelig med det når folk f.eks reiser på såkalt "guttetur" (eller "jentetur") til Syden?

sto det ingenting om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...