AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #181 Del Skrevet 23. september 2012 Oi.... dette nekter jeg å tro er seriøst. Men for å svare, så kjenner jeg faktisk ingen i min nære omgangskrets (som jeg vet om, det er jo sikkert noen) som har hatt kjønnssykdom, og jeg kjenner både mindre pene og kjempepene mennesker. Kan kanskje ha litt med flaks og litt med verdier (hvor mange man ligger med) å gjøre og;) Jeg har hatt klamydia og har ikke fortalt det til noen venner fordi jeg syns ikke at de har noe med det, vet heller ikke om noen av mine venner har hatt noen kjønnssykdom da det ikke er noe vi pleier å prate om. Så du kan ikke vite om noen av dine venner har hatt noen kjønnssykdom, og mange lyver om det "nei æsj jeg har aldri hatt noe sånt (men egentlig så har jeg det)" eller "klart jeg tester meg regelmessig (nei jeg har aldri testet meg)". ------------- TS du har helt rett! Men du vet ikke grunnen. Det er sånn at stygge mennesker får kjønnssykdommer fordi det er noe feil med immunforsvaret deres (fordi de er stygge, stygge folk har dårlige gener), mens pene mennesker er immune mot sånt, det bare ligger i genene for pene mennesker er supermennesker. Men hysj! Det er en topphemmelighet som staten har, fordi de vil at vi skal bruke kondom fordi de vil ikke at de stygge menneskene skal formere seg, men vil ikke ødelegge selvtilliten deres ved å fortelle om dette. Så staten lyver om kjønnssykdommer for å sikre seg at de stygge bruker kondomer for å utrydde de. Jeg vet dette fordi jeg er Jens Stoltenberg sin usynlige fantasivenn. Husk: HYSJ!!!!!! Anonym poster: feb104bc9e24fb1e73b1ce5fefa9a64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #182 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg har hatt klamydia og har ikke fortalt det til noen venner fordi jeg syns ikke at de har noe med det, vet heller ikke om noen av mine venner har hatt noen kjønnssykdom da det ikke er noe vi pleier å prate om. Så du kan ikke vite om noen av dine venner har hatt noen kjønnssykdom, og mange lyver om det "nei æsj jeg har aldri hatt noe sånt (men egentlig så har jeg det)" eller "klart jeg tester meg regelmessig (nei jeg har aldri testet meg)". ------------- TS du har helt rett! Men du vet ikke grunnen. Det er sånn at stygge mennesker får kjønnssykdommer fordi det er noe feil med immunforsvaret deres (fordi de er stygge, stygge folk har dårlige gener), mens pene mennesker er immune mot sånt, det bare ligger i genene for pene mennesker er supermennesker. Men hysj! Det er en topphemmelighet som staten har, fordi de vil at vi skal bruke kondom fordi de vil ikke at de stygge menneskene skal formere seg, men vil ikke ødelegge selvtilliten deres ved å fortelle om dette. Så staten lyver om kjønnssykdommer for å sikre seg at de stygge bruker kondomer for å utrydde de. Jeg vet dette fordi jeg er Jens Stoltenberg sin usynlige fantasivenn. Husk: HYSJ!!!!!! Anonym poster: feb104bc9e24fb1e73b1ce5fefa9a64f Du kan ikke være Jens Stoltenbergs fantastivenn, for det er MEG som er den vennen! Det er jeg som må holde hånda hans når han griner og hulker over de stygge og slemme journalistene som skriver masse løgner om at han er konfliktsky og sånt! Kjønnsykdommer rammer kun journalister fordi det har Jens Stoltenberg bestemt. Dette er hans hevn, og han har ved hjelp av Dr Ond utvilklet et helt spesielt virustype som rammer kun journalister. Snart har vi ingen journalister i dette landet lenger. Men ulempen er at dette har slått feil, det rammer kun de journalistene som har pent ytre. Et strek i regningen foreløpig, men målet er å ramme alle journalister. I mens må jeg bare finne meg i å drukne i hans tårer, mens jeg hvisker gode ord i hans ører. Så det du vet, er feil! Jeg mistenker at du er Siv Jensens hemmelige fantasivenn som prøver å sabotere her, så bra at jeg kom på banen og fortalte sannheten, din tulling! Du ødelegger jo alt! Du kan hilse Siv Jensen og si at det ikke gikk. Anonym poster: 67c4d7e11a2ded2c53f2e6f45fe810bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 23. september 2012 #183 Del Skrevet 23. september 2012 Jeg har hatt klamydia og har ikke fortalt det til noen venner fordi jeg syns ikke at de har noe med det, vet heller ikke om noen av mine venner har hatt noen kjønnssykdom da det ikke er noe vi pleier å prate om. Så du kan ikke vite om noen av dine venner har hatt noen kjønnssykdom, og mange lyver om det "nei æsj jeg har aldri hatt noe sånt (men egentlig så har jeg det)" eller "klart jeg tester meg regelmessig (nei jeg har aldri testet meg)" . Ja, så klart. Ergo denne: "(som jeg vet om, det er jo sikkert noen)" Men i min omgangskrets er ikke sånne ting så veldig tabu, så ville tro at jeg hadde hørt noe om det om opptil flere hadde hatt det. Nå er det en gang sånn at de fleste av mine venner pleier å befinne seg i langvarige forhold, så det er nok også relevant i forhold til hvor mange det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 24. september 2012 #184 Del Skrevet 24. september 2012 Oh herre skulle gjerne sett denne 10eren womanwoman. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 24. september 2012 #185 Del Skrevet 24. september 2012 En annen ting å tenke på, er jo hvilke land som har mest spredning av aids og sånt. Vi i Norge, og norden generelt, har jo rykte på oss om å være veldig pene, og her er det jo lite aids, mens neddi Afrika, der de ligner på aper med kjønnshår på hode, har jo nesten alle det. WW, jeg tror jeg elsker deg, du skaper liv og klarer tydeligvis å provosere en hel haug med folk her inne på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. september 2012 #186 Del Skrevet 24. september 2012 WW, jeg tror jeg elsker deg, du skaper liv og klarer tydeligvis å provosere en hel haug med folk her inne på KG! Hvorfor får WW og Waco all credzn for mine innlegg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #187 Del Skrevet 24. september 2012 Oh herre skulle gjerne sett denne 10eren womanwoman. Hun er nok mest sannsynlig et fantasifoster...skal vedde på at hu er tjukk, mindre pen, i 40 åra, ingen barn, få venner, kjedelig jobb og er singel. Anonym poster: a0229e9a078611954dc99af62bfa97e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 24. september 2012 #188 Del Skrevet 24. september 2012 Hvorfor får WW og Waco all credzn for mine innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. september 2012 #189 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg vil mye heller ha en trøstende klem :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 24. september 2012 #190 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg vil mye heller ha en trøstende klem :cry: Dumme mennesker som tar fra deg æren. Her får du en klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 24. september 2012 #191 Del Skrevet 24. september 2012 Dumme mennesker som tar fra deg æren. Her får du en klem fra meg Men jeg vil ha en raspete klem med stubber :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 24. september 2012 #192 Del Skrevet 24. september 2012 Men jeg vil ha en raspete klem med stubber :cry: Det kan ikke jeg gi deg, Yme, har ikke skjegg, jeg ;(. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 24. september 2012 #193 Del Skrevet 24. september 2012 Men jeg vil ha en raspete klem med stubber :cry: Nå har jeg bygd opp såpass med hår at jeg er langt forbi stubbestadiet, men, her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. september 2012 #194 Del Skrevet 24. september 2012 Hvorfor får WW og Waco all credzn for mine innlegg? Og hvis en skjult bruker skriver noe skikkelig teit, usammenhengende eller dumt så skal jeg si at det er yme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miley Cyrus Skrevet 24. september 2012 #195 Del Skrevet 24. september 2012 Womanwoman jeg gir deg 500 kroner hvis du legger ut bildet ditt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 24. september 2012 #196 Del Skrevet 24. september 2012 Womanwoman jeg gir deg 500 kroner hvis du legger ut bildet ditt. Da er jeg redd du kommer til å kjøpe katta i sekken . Det er ingen heksekunst å legge ut falske bilder og utgi dem for å være av en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 24. september 2012 #197 Del Skrevet 24. september 2012 Womanwoman jeg gir deg 500 kroner hvis du legger ut bildet ditt. Det er allerede opprettet to pengetråder på forumet. Ingen har sett snurten av noe som ligner penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miley Cyrus Skrevet 24. september 2012 #198 Del Skrevet 24. september 2012 Da er jeg redd du kommer til å kjøpe katta i sekken . Det er ingen heksekunst å legge ut falske bilder og utgi dem for å være av en selv. Hun må selvsagt lage et skilt hvor hun skriver "Jeg er womanwoman" eller noe lignende som hun holder opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 24. september 2012 #199 Del Skrevet 24. september 2012 Hun må selvsagt lage et skilt hvor hun skriver "Jeg er womanwoman" eller noe lignende som hun holder opp. Ta bilde sammens med forsida av dagens vg pleier å funke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #200 Del Skrevet 24. september 2012 Hun må selvsagt lage et skilt hvor hun skriver "Jeg er womanwoman" eller noe lignende som hun holder opp. Og hun må ha med dagens dato, selvsagt. Anonym poster: 67c4d7e11a2ded2c53f2e6f45fe810bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå