Gå til innhold

Første legetime...


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Jeg og Huldermannen skal snart til legen min fordi vi ikke har klart å bli gravide på 10 PP. Det skal egentlig gå et år, men siden vi allerede vet at det står dårlig til med svømmerne hans, har vi valgt å gå til legen nå. Vi har tatt kontakt med legen i håp om at det er noe som kan gjøres for å hjelpe oss, og for å finne ut om det er noe mer galt enn det vi allerede vet.

Hvordan går legen fram, hva skal vi egentlig igjennom..?Hva skjer på en sånn time tro..? Tror dere han sender oss på dør fordi vi "ikke har prøvd lenge nok"...? Akkurat det gjør han nok ikke, men.. Er litt spent og nervøs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg var hos legen alene, men regner med at opplegget er det samme for dere. Jeg fikk en del spørsmål om jeg hadde regelmessig mens, om vi var røykere, om vi hadde sykdommer osv. Deesuten tok hun blodprøve for å sjekke om jeg hadde eggløsning. Hun sjekket også underlivet mitt for å kjenne etter om alt var i orden. Og så fikk jeg med meg en rekvisisjon for sædprøve til mannen min.

En veldig grei time! Ingenting å grue for! Legen kan jo ikke sende dere på dør, da gjør h*n en dårlig jobb!

Lykke til!

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...