Gå til innhold

Vurderer å kjøpe ny klokke til kjæresten, MEN trenger litt hjelp


Patronus

Anbefalte innlegg

Bursdagen hans nærmer seg med stormskritt og jeg vet han ønsker seg en klokke, med god kvalitet. Så har jeg sett litt på nett, og kommet fram til denne klokken: http://www.21diamonds.no/Tommy-Hilfiger-Analog-klokke-rustfritt-st%C3%A5l-wp-WA1811008.htm?gP=23&pP=23&cfg=0

Det er altså en Tommy Hilfiger klokke, og jeg lurer på om noen vet om det er god kvalitet osv i denne? Kom gjerne med andre forslag, men prisen bør holde seg til en 1000 lapp, da vi ikke har så god råd for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med denne:

http://www.klokker.n...atch-smoke.html

Både jeg og kjæresten har Fossil klokker og er kjempefornøyd.

Eventuelt en av de andre på klokker.no

(http://www.klokker.n...rreklokker.html)

Jeg kjøpte en Casio klokke til kjæresten på QXL.no for et par år siden, god pris og rask levering :)

Av de de har vist her ville jeg gått for Tommy Hilfiger i såfall :)

Lykke til :)

Endret av boks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Det står ikke noe om hva slags urverk det er i klokken, men til den prisen så antar jeg at det er noe quartz-greier. Du kan jo prøve å sjekke litt nærmere hvem det er som lager urverkene til Hilfiger? Det var jo heller ikke noe info om hva slags glass som er på den og så videre.

Hvis kjæresten din ikke er så fin på det tekniske, men bryr seg mer om designet så er det jo en fin klokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt har jeg vært misfornøyd når jeg har kjøpt typiske moteklokker. Du betaler for merket, ikke for urverket. Siden kjæresten ønsker seg en kvalitetsklokke, tror jeg ikke at jeg ville kjøpt en moteklokke, men du kjenner ham best. Ville helst gått til en urmakerforretning om du skal ha en ordentlig klokke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan absolutt nada om klokker, så dette var til god hjelp! Han bryr seg mer om kvaliteten enn hvordan den ser ut, så da skal jeg se litt mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Citizen og Seagull er billige merker som er kjent for å ha gode urverk til sin pris, du kan jo kikke litt på de. Ellers så er det jo en del gamle vostoker og andre morsomme mekaniske ut å få kjøpt på nettet, men da er det viktig å passe godt på, det er mye replikaer ute og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tissot, Certina og Seiko er vel også klokker hvor du får mest mulig kvalitet til den prisen tror jeg.

Jeg har en gammel, arvet Certina selv som det fortsatt ikke er en ripe i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle ha kjøpt en klokke/armbåndsur, hadde jeg selvfølgelig undersøkt i flere urmakerbutikker først. Hvorfor gjør du ikke det istedenfor å spørre ukjente på et forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jeg bor 4 timer fra nærmeste by, og har ikke mulighet til å komme meg før bursdagen hans :) Takk for flotte svar, har enda ikke bestemt meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For jeg bor 4 timer fra nærmeste by, og har ikke mulighet til å komme meg før bursdagen hans :) Takk for flotte svar, har enda ikke bestemt meg!

Unnskyld! Jeg tenker ikke alltid før jeg skriver. Norge er et langstrakt og grisgrendt land. Jeg håper det ordner seg for deg, at du finner en klokke til kjæresten din :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld! Jeg tenker ikke alltid før jeg skriver. Norge er et langstrakt og grisgrendt land. Jeg håper det ordner seg for deg, at du finner en klokke til kjæresten din :).

Ingenting å unnskylde for! :) Takk takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...