Gå til innhold

Hva er en lav mann?


Gjest Gunfreak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel da er vist jeg en lav mann siden jeg er 179.8cm.

Det stemmer. For øvrig: I Norge i 2008 var den gjennomsnittlige høyden på norske vernepliktige menn, ifølge SSB, 179,7 cm."

Men statistisk tallmateriale betyr ingenting. Noen KG-nek betrakter dette som lavt, altså er det lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker alltid at en mann er lav om han er lavere enn meg, og jeg er 167cm lang.. :) Høyde har riktignok ikke så mye å si for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg tenker under 170.

Men er egentlig vernepliktige menn utvokst? Min mann mener han har vokst etter militæret, og det samme sier broren min.

Endret av flickan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er lavere enn meg vil jeg se på som lave. Bryr meg egentlig ikke så svært mye om høyden til andre menn, da det er veldig lite relevant mtp at jeg allerede har en fantastisk kjæreste som har en veldig behagelig høyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 169 cm, og vil at en potensiell kjæreste ikke skal være lavere enn meg med hæler. Så.. Rundt 183 cm og mindre, kanskje? Men i utgangspunktet er man vel ikke LAV før man går under 175 cm, kanskje. Kommer an på øyet som ser. En kvinne med 150 cm på strømpelesten vil nok synes at en mann på 170 cm er ganske høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For dere damer, hva er en lav mann?

Jeg er 168. For min del er en mann lavere når han er under 170. Gjør ikke noe om han da blir lavere enn meg når jeg går i høye hæler. XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...