Gå til innhold

Bør jeg vente med å ta teoriprøven?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har dratt det skikkelig ut, fordi jeg synes det er så forferdelig lite interessant å ta tester på nettet og lese teori. Nå begynner jeg å nærme meg ferdig med alt det obligatoriske praktiske, og det er 2-3 måneders ventetid på å få kjøre opp......... Med det bør jeg få tatt teorien så fort som mulig så jeg får satt meg på venteliste.

Tok en test i sted, fikk 9 feil... Jeg har fri tilgang på tester nå, bør jeg sitte oppe i hele natt og ta tester + lese litt, og møte opp i morgen og ta testen? Det er klart, stryker jeg i morgen må jeg uansett vente to uker før jeg får ta den på nytt, så jeg bør sikkert være nogenlunde sikker på at jeg klarer å stå. Eller hva mener dere?

Anonym poster: defd0f82504a3007f9d2e441e0062012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dratt det skikkelig ut, fordi jeg synes det er så forferdelig lite interessant å ta tester på nettet og lese teori. Nå begynner jeg å nærme meg ferdig med alt det obligatoriske praktiske, og det er 2-3 måneders ventetid på å få kjøre opp......... Med det bør jeg få tatt teorien så fort som mulig så jeg får satt meg på venteliste.

Tok en test i sted, fikk 9 feil... Jeg har fri tilgang på tester nå, bør jeg sitte oppe i hele natt og ta tester + lese litt, og møte opp i morgen og ta testen? Det er klart, stryker jeg i morgen må jeg uansett vente to uker før jeg får ta den på nytt, så jeg bør sikkert være nogenlunde sikker på at jeg klarer å stå. Eller hva mener dere?

Anonym poster: defd0f82504a3007f9d2e441e0062012

Jeg ville ventet til jeg følte jeg kunne stoffet. Dette er jo noe du skal kunne, ikke bare bestå testen. Og så koster det jo penger for hver gang man prøver.

Anonym poster: 2efa253e2a6a93987a64ac527b8ac3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde defnitivt brukt ein del tid på å lese i boka, ta tester på internett og lære stoffet før eg hadde vurdert å ta teorien - det koster vel penger å ta testen? Bedre å bruke litt ekstra tid på å lære seg stoffet, enn å kaste vekk tid på å feile og måtte gjøre det fleire ganger enn nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent til du føler du klarer den, men ta den raskest mulig. Når jeg tok lappen i 2008 måtte den bestås for vi kunne bestille oppkjøring.

Og husk at politiattesten din må være relativt ny, under 6 mnd gammel. Fikk ikke lov å ta teorien når jeg hadde tenkt, fordi jeg hadde "fri" hele sommeren, og attesten var dermed utdatert. Kjipt når du er veldig klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner mange som har brukt nettlappens online Teorikurs i stedenfor å lese boka. Det har gått bra med de på teoriprøven, og jeg tenkte å ta kurset når det nærmer seg oppkjøring for meg også...

Anonym poster: af9693d83409eb500f76623a7b4f25b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...