Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvem søren fant ut at de skulle kalle en helt alminnelig symfyse for symphysis ossis pubis --> skambensfugen?

var ikke meg! jeg er uskyldig! æresord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bytte. Men må finne ut hvem jeg skal ha rundt her.

Nettopp det jeg synes er vanskelig. Hvordan finner man en god fastlege? De populære har jo ofte allerede fulle lister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobbet som dørvakt i bergen i noen år. blir fort ekstremsport utav sånt.

oj. Misunner deg ikke. hvilket utested da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvem søren fant ut at de skulle kalle en helt alminnelig symfyse for symphysis ossis pubis --> skambensfugen?

Oh shit, hvor detaljert må man egentlig kunne dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj. Misunner deg ikke. hvilket utested da?

jobbet ganske mange plasser. feliz, bocca, calibar hovedsaklig. metro, ricks, privaten, zachen, tonga, scruffy, fotballen, landmark osv osv osv. var til og med vaktsjef på beryktede Børs' Café til de måtte legge ned. samt konserter og arrangementer på feks hoteller rundt om. hadde blant annet ansvaret på Kent på Koengen nå i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobbet ganske mange plasser. feliz, bocca, calibar hovedsaklig. metro, ricks, privaten, zachen, tonga, scruffy, fotballen, landmark osv osv osv. var til og med vaktsjef på beryktede Børs' Café til de måtte legge ned. samt konserter og arrangementer på feks hoteller rundt om. hadde blant annet ansvaret på Kent på Koengen nå i sommer.

Oj. at du orker. har jobbet som billettvakt på konserter på koengen og jeg syntes DET var ille :S

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj. at du orker. har jobbet som billettvakt på konserter på koengen og jeg syntes DET var ille :S

er jo det jeg ikke gjør lengre ^^ nok er nok, jobbet ute side om side med jobb i forsvaret siden jeg var 18 år. I'm too old for that shit. fikk armen revet ut av ledd i skulderen nå i november, i julebordsesongen. folk er jo klin gale på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er det nye smiley-systemet her litt krøkkete?

forferdelig slitsomthuh.png Men går greit om du trykker på "show all" da slipper du å klikke så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er jo det jeg ikke gjør lengre ^^ nok er nok, jobbet ute side om side med jobb i forsvaret siden jeg var 18 år. I'm too old for that shit. fikk armen revet ut av ledd i skulderen nå i november, i julebordsesongen. folk er jo klin gale på byen.

man trenger ikke å jobbe på byen for å se at folk er klin gale på byen.... huff. Noen mennesker skulle hatt forbud mot alkohol

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...