Gå til innhold

den uinteressante fjasemasetråden (med regler) for natteranglere og dagdrivere


TheHairyToothfairy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fun fact, jeg har gått på saltvern OG alstad barneskole!

Stilig. Det har ikke jeg, men mannen min har gått på Saltvern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde slå opp ordet sjarm i en ordbok. Mener det skal være noe postivt

Nettopp. Det er sjarmerende når det blåser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff. Syntes synd på deg :)

er jo ikke SÅ mye bedre her hvor det er vått hele tiden :/ spesielt ikke når jeg har masse å gjøre ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare tok meg til rette, jeg. Syntes du og skal gjøre det :) Så kan vi snakke om noe annet enn skillingsboller

Da gjør jeg det :) Skillingsboller eller andre boller, hyggelig uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke SÅ mye bedre her hvor det er vått hele tiden :/ spesielt ikke når jeg har masse å gjøre ute.

Tror aldri jeg kunne tenke meg å bo i Bergen, og det skyldes ikke bergenserne altså :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke SÅ mye bedre her hvor det er vått hele tiden :/ spesielt ikke når jeg har masse å gjøre ute.

Jeg holder meg for det meste innendørs. Har forsåvidt aldri påstått at jeg ikke syntes synd på meg selv om bor et sted hvor det regner hele tiden, så syntes synd på oss også, men jeg påstår i hvert fall ikke at det er sjarmerende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror aldri jeg kunne tenke meg å bo i Bergen, og det skyldes ikke bergenserne altså :regn:

jeg har prøvd å flytte herfra noen ganger, men det er merkelig hvordan man havner tilbake ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kattebilder

Done.

Kan dere synes litt synd på meg? Noen har putta gørr i hodet og nesa og ørene og halsen min. Jeg trenger å klandre noen. Jeg trenger medlidenhet. Jeg trenger å skru av den knappen som gjør at jeg bare tenker på alt som skulle vært gjort på jobben og som venter på meg når jeg evt kommer meg på beina igjen. Snøft snurr sukk klirr snufs bang

På forhånd unnskyld hvis jeg sier noe rart i febertåka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...