Gå til innhold

Han sa han er usikker innimellom..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min hadde en nokså hard krangel i dag, men ble fort venner igjen. Etter krangelen spurte jeg han litt hva han tenker om oss, og føler. Han sa han elsker meg og vil ha meg.

Så spurte jeg han om han noen gang tviler på oss, eller om han er sikker på oss. Da svarte han at han noen ganger er litt usikker. Han mener det er vanlig hos alle, og at det kun er når vi krangler. Jeg ble overrasket, da jeg ikke trodde dette. Han har alltid sagt han er sikker på oss.

Jeg er alltid sikker på at jeg vil ha han, uansett om vi krangler eller ei. Tenker også at dersom jeg var perfect match for han, så hadde han vel aldri tvilt?

Han tok det litt tilbake etterpå når han merket jeg ble litt nedfor.

Hva tenker dere? :forvirret: Vanlig?

Anonym poster: cab8271dea1c6aaf68457ecb7abd8f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

rett etter en krangel, hvertfall en hard krangel- så kan vel slike tanker kanskje dukke opp. Tror ikke du skal bekymre deg nevneverdig over det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er ganske vanlig, som kaffemor over her sier. Jeg synes også at det vitner om at han stoler mye på deg/forholdet når han klarer å være ærlig om det. Er nok ikke så mange som tør å være såpass ærlige når det kommer til et såpass "ømt" tema i et forhold. Selvom jeg helt klart ville blitt litt nedfor av å få et sånt svar så ville jeg også blitt glad for at min partner greier å være såpass ærlig mot meg. Da jeg ser på ærlig og spesielt kommunikasjon ekstremt viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt minst like usikker og redd som deg. Men tross alt, vi har vel alle LITT tvil nå og da. og særlig etter krangler, da virker alt så håpløst og ukoselig! Men slapp av, blir dere fort venner, krangler sjeldent, har ellers et godt forhold osv er det ingenting å bekymre seg over. Man merker på menn når de virkelig tviler på noe. De (fleste) trekker seg litt tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Når man krangler sier man jo også ofte ting man ikke helt mener eller overdriver. Etter krangler så kjenner jeg selv at de negative følelsene blir så mye sterkere. Selv om vi har blitt venner igjen blir jeg usikker og jeg overtenker alt.

Under en krangel med kjæresten kom det til det punktet hvor jeg trodde han skulle si at dette orket han ikke mer. Jeg ble helt kald og nummen, og jeg tenkte at det ikke hadde noe å si. At forholdet vårt kunne like gjerne avsluttes. Senere kunne jeg ikke skjønne at jeg tenkte det engang.

Poenget mitt er at selv om han kan føle seg usikker på forholdet deres under og like etter krangler, så er det godt mulig han er skråsikker til vanlig! Jeg ville ikke tenkt noe mer på det. Som andre sier over her, bare vær glad for at han kan være ærlig med deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fairydust

Selvfølgelig er det normalt at man tviler på hverandre, fra tid til annen. Ingen forhold er så perfekte at man aldri har sine tvil om partneren. De minste ting, som f.eks. en krangel om en filleting, vil få frem tvilen. Si meg, har du aldri tvilt på om han er den riktige for deg? Det er ganske rart om du ikke har. Selv om man er "soulmates" vil man kunne finne seg i tvil om saker og ting.

Jeg syns det er godt at han er ærlig, og at han tør å si det rett ut at han har tvil. Det er jo mye bedre at han er åpen og ærlig om det, enn at han skulle gått rundt og latet som ingenting var galt og alt var perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Dette var godt å høre. Det var bare veldig sårt å høre han sa det. Da tenker jeg at han i disse øyeblikkene tenker på å skifte meg ut. Huff..

Jeg vet jo ikke hvor ofte han er usikker, men synes det er dumt at han tenker slikt. Det er jo relativt vanlig at par krangler inni mellom. Man burde jo ikke "miste" følelser pga. det. Tenk når vi har vært sammen i mange år da, og han kanskje er noe lei av meg i tillegg.

Anonym poster: cab8271dea1c6aaf68457ecb7abd8f40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Ts her

Dette var godt å høre. Det var bare veldig sårt å høre han sa det. Da tenker jeg at han i disse øyeblikkene tenker på å skifte meg ut. Huff..

Jeg vet jo ikke hvor ofte han er usikker, men synes det er dumt at han tenker slikt. Det er jo relativt vanlig at par krangler inni mellom. Man burde jo ikke "miste" følelser pga. det. Tenk når vi har vært sammen i mange år da, og han kanskje er noe lei av meg i tillegg.

Anonym poster: cab8271dea1c6aaf68457ecb7abd8f40

Å være usikker og å miste følelser er ikke det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Dette var godt å høre. Det var bare veldig sårt å høre han sa det. Da tenker jeg at han i disse øyeblikkene tenker på å skifte meg ut. Huff..

Jeg vet jo ikke hvor ofte han er usikker, men synes det er dumt at han tenker slikt. Det er jo relativt vanlig at par krangler inni mellom. Man burde jo ikke "miste" følelser pga. det. Tenk når vi har vært sammen i mange år da, og han kanskje er noe lei av meg i tillegg.

Anonym poster: cab8271dea1c6aaf68457ecb7abd8f40

Jeg vil si at det er relativt vanlig at en får tvil under og rett etter en krangel, det betyr ikke at en vil skifte ut partneren, men når en krangler blir en oppgitt og finner seg selv i å tenke tanker som en ikke mener eller tenker til vanlig.

Jeg har vært i forhold og har elsket den personen, men under krangling så kunne jeg finne på å tenke at dette orker jeg bare ikke. Og en mister ikke følelser, det er bare noen tanker en får under en krangel.

Anonym poster: 70600ef890ff50ec31039916d721b4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten min hadde en nokså hard krangel i dag, men ble fort venner igjen. Etter krangelen spurte jeg han litt hva han tenker om oss, og føler. Han sa han elsker meg og vil ha meg.

Så spurte jeg han om han noen gang tviler på oss, eller om han er sikker på oss. Da svarte han at han noen ganger er litt usikker. Han mener det er vanlig hos alle, og at det kun er når vi krangler. Jeg ble overrasket, da jeg ikke trodde dette. Han har alltid sagt han er sikker på oss.

Jeg er alltid sikker på at jeg vil ha han, uansett om vi krangler eller ei. Tenker også at dersom jeg var perfect match for han, så hadde han vel aldri tvilt?

Han tok det litt tilbake etterpå når han merket jeg ble litt nedfor.

Hva tenker dere? :forvirret: Vanlig?

Anonym poster: cab8271dea1c6aaf68457ecb7abd8f40

Å krangle betyr og at man har sterke følelser for hverandre, man gir hverandre motstand! Forhold som aldri har en krangel, tviler jeg på er så bra...en krangel viser at man er engasjert, mot, livsgnist, man brenner for å få frem det man har på hjertet..å krangle er faktisk sundt!

Det er og bra med litt temparemant i et forhold. Visste du at temperament og er bra i sex-livet? Folk helt uten temperament, folk som er livredde for enhver konflikt, har jeg aldri skjlnt meg på...

Min erfaring etter kampens hete, er at jeg blir nærmere typen min. Da kan jeg under krangelen ha tenkt at : "dette funker aldri i verden"...bl.a...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...