Gå til innhold

Privatisteksamen-får kun opp alternativet nytt fag!


Fashionistaen

Anbefalte innlegg

Hei, oppmeldingsfristen er i dag, og jeg skal ta opp karakteren min i matte. Dvs. jeg har en karakter over en fra før av. Jeg får bare opp alternativet; "nytt fag", ikke "forbedre karakter". Jeg har T-matte på vitnemål, men skal ta opp P, slik at denne karakteren erstatter den andre. Vet at dette er mulig, men det må vel bli regnet som forbedre karakter eller? Vet noen hvordan jeg forandrer denne eksamenen til "Forbedre karakter"? Er veldig desperat nå, så takker for all hjelp :)

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk heller ikke til å forandre det, så jeg endte med å betale for nytt fag. Håper at det ikke blir noen problemer med det i ettertid for meg....

Anonym poster: ec60a1c4fe02f273471d4fae286f599c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de setter nytt fag på alt, med mindre du har tatt den samme privatisteksamenen før og strøket. Jeg strøk første gangen og jeg skal ta det opp igjen nå, å da la det seg automatisk på "forberede karakter." Jeg skal også ta eksamen i et nytt fag og da la det seg på nytt fag automatisk. Det er jo ikke din feil at vi ikke får valgmuligheter :) Ser ut som ingen får velge, så tror ikke du får noe problemer med det :)

Edit:

PS: Det koster over 700 kr for å forberede fag, så jeg betalte nesten 1200 kr for et nytt fag og et som var forberedende fag. Så jeg hadde vært glad hvis jeg var dere :) !

Endret av Mooky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...