Gå til innhold

Anmeldt faren min for voldtekt


Gjest Gulla

Anbefalte innlegg

Nettopp anmeldt faren min for voldtekt! Har holdt på denne hemmeligheten i over 6 år, og nå er jeg 20. Jeg, søsteren min og vår felles venninne ble utsatt for dette en tidlig sommer morgen.. Og vi har holdt det hemmelig for alle, men nå klarte vi ikke mer! Venter bare på avhør. Håper vi får hjelp, for takler ikke dette mer :( :( Han har ødelagt livet mitt! Har angst, depresjoner, Søvnproblemer.. Klarer ikke takle hverdagen!! :( hvorfor akkurat meg? Hva her jeg gjort galt?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er sterke og modige, det skal dere ikke glemme!

Han kommer til å gjøre alt han kan for å bryte dere ned, så stå sammen og støtt hverandre, dere VET at han er et svin som fortjener å få reaksjoner på det han har gjort. Husk det! Ua!nsett hva han sier, så drit i ham.

Uansett hva han sier, og han kommer til å si mye rart, så husk at dere har ingen skyld i dette, skylden er ene og alene HANS!

Anonym poster: b0c24902729b78702144b3c49c446ace

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er sterke og modige, det skal dere ikke glemme!

Han kommer til å gjøre alt han kan for å bryte dere ned, så stå sammen og støtt hverandre, dere VET at han er et svin som fortjener å få reaksjoner på det han har gjort. Husk det! Ua!nsett hva han sier, så drit i ham.

Uansett hva han sier, og han kommer til å si mye rart, så husk at dere har ingen skyld i dette, skylden er ene og alene HANS!

Anonym poster: b0c24902729b78702144b3c49c446ace

Det er ikke bare faren din som kan si mye rart. Nærmeste familien og gode venner av familien kan også reagere på en svært ufin måte. Dessverre opplever mange som anmelder voldtekt gjort av et familiemedlem at familien legger skylden på offeret og anklager offeret for å ha brutt familiefreden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poster som anonym, det er sikkert ikke "greit" å stille slike spørsmål, eller å synes det er rart. Hvordan går det an for en far å plutselig voldta sine døtre en dag, samtidig som han voldtar en tredje jente, og så etterpå på en måte gå tilbake til ting sånn som de var?

Jeg har kanskje lest for lite om det, men et sånt overgrepsmodus har jeg aldri hørt om før.

Var han en normal far før det skjedde?

Anonym poster: 278793923db33de528e4d11bc9be09f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...