Gå til innhold

Dine og mine barn


Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Det er velkjent at det er problemer med å blande familier, jeg har et kjempeproblem med at samboeren damen i forholdet ikke tåler mine barn og skjemmer bort sine egne på alle måter.

Dette virker meget ødeleggende på forholdet selvfølgelig og alt vi har kranglet om har sitt utspring i dette da jeg ikke tolererer slik oppførsel fra en voksen person som burde vite bedere, megling avslåes hvis jeg foreslår dette.

Jeg er mann 50 år

Mine barn er nå voksne og bor for seg selv, men kvier seg for besøk da stemningen er dårlig, hennes barn har også flyttet og fått seg samboere, jeg legger merke til at deres kjærester altså kommende svigersønner blir behandlet på en mye bedere måte enn mine barn og det har jeg bemerket. Denne situasjonen virker uløselig og det er snakket så mye om det helt forgjeves, arvespørsmålet etter meg engang er også et betent kapitell da mine barn vil arve det meste etter meg og ikke hennes barn, damen har gått så langt som å forlange felleseie på alt for å få full kontroll.

Jeg har nå vaklet frem og tilbake i mange år om jeg skal bryte dette forholdet fordi forholdet til egne barn veier tyngst for meg og jeg føler meg manipulert ved avstraffing psykisk av samboeren når jeg gjør motstand.

Er det vanlig at menn gir opp kontakten med egne barn mer eller mindere når de får en ny samboer? Jeg har hatt mine boende hos meg i hele oppveksten etter første brudd.

I min uvitenhet trodde jeg dette var et problem kvinner hadde med nye menn og barn fra tidligere forhold men det er det så visst ikke!

Hva f... skal man gjøre, selvfølgelig bryr jeg meg om henne, men dette knuses mer og mer for hver krangel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sats alle korta på den ustabile kjerringa som vil ta fra ungene dine alle pengene og gi de til sine egne.

Hun høres ut som et fantastisk menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har allerede svart på spørsmålet ditt i innlegget du selv skrev!

Utrolig synd at hun ikke evner å se hva hun gjør. Det er så destruktivt og egoistisk og alt annet enn hva kjærlighet består av.

Lykke til

De viktige valgene våre er av og til vanskelige å ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...