Gå til innhold

Det å være sammmen med en som


Gjest GJest

Anbefalte innlegg

har/hatt dårlig dømmekraft. Hvordan ser du på det? Ser du det som en potensiell fare i forholdet? Da tenker jeg ikke på vold eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt eller har dårlig dømmekraft?

Er det sånn at personen stadig roter seg borti uheldige situasjoner? Er personen litt "enkel" - med det menes at h*n har litt tungt for det.

Vet ikke, men innbiller meg at det i et sånt forhold er en som stadig må ta dobbelt ansvar. Kanskje noen med erfaring vet mer?

Anonym poster: b21b8ec85515425574dcecfbb7fbfb46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne personen har hatt et forhold med en som var sammen med en annen. Hvor stor sannsynligvis vil dette påvirke våres forhold? Har man grunn til å bli usikker på personen eller skal man bare tenke at; Meh, Fortid er fortid?

Sier dette veldig mye om personen? og kan man tro på: "Personen har forandret seg."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å si om personen har forandret seg. En person jeg kjenner er bare sammen med personer som er opptatt, gjerne flere samtidig.

H*n tror at en grunn kan være at da slipper man forpliktelser samtidig som et sånt forhold knytter til seg spenning. Noen synes det er lite spennende med forpliktende forhold.

Vet ikke om jeg hadde klart å stole på personen, men det kan jo ha vært et engangstilfelle da...

Anonym poster: b21b8ec85515425574dcecfbb7fbfb46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å svare på egentlig. Men ja mennesker kan forandre seg og gjør det egentlig hele tiden. De aller fleste mennesker driter seg ut og gjør handlinger som er gjort med dårlig dømmekraft, noen mer enn andre og med større konsekvens. Noen lærer av sine feil, andre ser ut til å aldri lære. Sannsynlighetsreining og odds i denne sammenheng vet jeg ikke og ønsker ikke å tippe. Men hva sier mage følelsen din deg? Hvor lenge siden er det h*n har hatt dette forholdet til denne personen? Hvor oppriktig virker h*n?

Det eneste jeg kan si ut i fra mitt eget levde liv er at av og til er fortid fortid, men den personen det er snakk om må og vise seg tiliten verdig som kan være en vanskelig ting i begynnelsen for begge parter. Men om du velger å gi h*n den tilliten så gjør det oppriktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært med en person som er i et forhold. Okei, har selv vært i den situasjonen, uheldig situasjon, sant nok. Men vil ikke si jeg er en person med noe mer enn gjennomsnittlig dårlig dømmekraft, bare fordi jeg tok en dum beslutning. Alle har vell tatt dumme beslutninger en gang i livet? Det betyr ikke at alle har dårlig dømmekraft på den daglige basis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke si hva det er snakk om hvis du genuint vil ha svar som kan gi deg hjelp?

Endret av Katniss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spørsmålet egentlig: Kunne du vært sammen med en som to ganger har vært i forhold med en som er opptatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...