Gå til innhold

er det over?


Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Min kjære kom til meg ikveld, men så var jeg ikke ferdig, vi skulle på noe. Jeg hadde trent så jeg kom hjem seinere enn jeg skulle. Da han kom og så at jeg ennå ikke hadde dusjet, ryddet osv...ble han sint, satte seg litt ned, men etterhvert sa han at han var lei og dro !

Jeg løp etter, beklaget meg. Men han holdt på sitt. Sa endel kjipe ting, at jeg er treig, ikke kul nok bl.a...Det såret. Han har sagt lignende ting før når vi har kranglet, men nå virka han så lei og likegyldig på en måte..

Jeg vil legge til at ofte har det vært omvendt, han kan være veldig treig f.eks hvis han skal komme til meg, kan det ta mange timer, selv om han sier han skal komme før. Han har og ikke kommet når han har sagt det, noen få ganger. Jeg har reagert kraftig på dette, så vi har hatt det turbulent til tider.

Men nå var altså jeg sein...var det og en annen gang da vi skulle på kino nylig, så jeg er virkelig lei meg. Muligjeg har blitt litt treig ubevisst fordi han har vært det mot meg så mye...

Vi har ikke sett hverandre på flere dager, så jeg tenker at han burde jo uansett ha lyst til å bare være med meg?

Kan han ha truffet en annen?

Huff, mange spørsmål her...

Virker det som at han mener det er over for godt?

Jeg sendte først noen litt sinte mld, der jeg sa at han mange ganger har vært sein så jeg måtte vente, skrev min siste mld for ikke så lenge siden, der jeg sa jeg var lei meg for at jeg var sein og at det vi skulle ikveld ikke ble noe av.

Er det over ? Jeg har jo selv vært i tvil med han endel ganger, da har han kjempet med klør for å beholde meg...nå virket han så annerledes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kjære kom til meg ikveld, men så var jeg ikke ferdig, vi skulle på noe. Jeg hadde trent så jeg kom hjem seinere enn jeg skulle. Da han kom og så at jeg ennå ikke hadde dusjet, ryddet osv...ble han sint, satte seg litt ned, men etterhvert sa han at han var lei og dro !

Jeg løp etter, beklaget meg. Men han holdt på sitt. Sa endel kjipe ting, at jeg er treig, ikke kul nok bl.a...Det såret. Han har sagt lignende ting før når vi har kranglet, men nå virka han så lei og likegyldig på en måte..

Jeg vil legge til at ofte har det vært omvendt, han kan være veldig treig f.eks hvis han skal komme til meg, kan det ta mange timer, selv om han sier han skal komme før. Han har og ikke kommet når han har sagt det, noen få ganger. Jeg har reagert kraftig på dette, så vi har hatt det turbulent til tider.

Men nå var altså jeg sein...var det og en annen gang da vi skulle på kino nylig, så jeg er virkelig lei meg. Muligjeg har blitt litt treig ubevisst fordi han har vært det mot meg så mye...

Vi har ikke sett hverandre på flere dager, så jeg tenker at han burde jo uansett ha lyst til å bare være med meg?

Kan han ha truffet en annen?

Huff, mange spørsmål her...

Virker det som at han mener det er over for godt?

Jeg sendte først noen litt sinte mld, der jeg sa at han mange ganger har vært sein så jeg måtte vente, skrev min siste mld for ikke så lenge siden, der jeg sa jeg var lei meg for at jeg var sein og at det vi skulle ikveld ikke ble noe av.

Er det over ? Jeg har jo selv vært i tvil med han endel ganger, da har han kjempet med klør for å beholde meg...nå virket han så annerledes..

Ts igjen : han har ikke svart meg, sa han var lei da jeg ringte etter at han dro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at han ikke vil mer.. :/ :klem:

Men er det at jeg var sein nok grunn? Eller tror du det ligger noe annet bak?

Angående det kjipe han sa til meg...han har alltid sagt mange fine komplimenter før, bl.a kul...

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ligger noe annet bak.. kanskje det var det som fikk begeret til å renne over..hvem hisser seg opp så mye for en liten ting lissom? :/ Men nå veit jo ikke jeg noenting om forholdet deres, så blir litt "skummelt" å si hva jeg tror..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ligger noe annet bak.. kanskje det var det som fikk begeret til å renne over..hvem hisser seg opp så mye for en liten ting lissom? :/ Men nå veit jo ikke jeg noenting om forholdet deres, så blir litt "skummelt" å si hva jeg tror..

Tror du at det er andre i bildet, måten han var på?

Jeg har hatt problemer med å stole på han.

Hører ingenting fra han, huff..dette er så vondt, fikk ikke sove inatt..

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du at det er andre i bildet, måten han var på?

Jeg har hatt problemer med å stole på han.

Hører ingenting fra han, huff..dette er så vondt, fikk ikke sove inatt..

ts

Umulig å si..

:klem:

Har du prøvd å ringe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å si..

:klem:

Har du prøvd å ringe?

Ja ringte han igår kveld, men da var han fortsatt sin/sur og ville ikke snakke. Jeg sendte han noen mld, ei der jeg beklaget meg, ei at jeg har ventet så mange ganger på han , så følte at noe annet måtte ligge bak...

Han har ikke svart på noen...

Jeg skrev nå nettopp ei mld der jeg sa at jeg vil ikke ha noe kontakt hvis han ser andre..

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. :(

Tror du ikke skal sende flere meldinger jeg nå. Men av erfaring så veit jeg at det kan være vanskelig. Prøv å finne på ting som gjør at du ikke tenker på han. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. :(

Tror du ikke skal sende flere meldinger jeg nå. Men av erfaring så veit jeg at det kan være vanskelig. Prøv å finne på ting som gjør at du ikke tenker på han. =)

Huff. :(

Tror du ikke skal sende flere meldinger jeg nå. Men av erfaring så veit jeg at det kan være vanskelig. Prøv å finne på ting som gjør at du ikke tenker på han. =)

Nei, skal ikke sende flere mld nå. Tenker du at det kan være andre i bildet utifra det jeg har skrevet? Var det dumt å skrive det jeg sa i den siste mld? Huff, håpløs situasjon...

Føler egentlig at jeg er spesiell for han, men så har det vært episoder som har gjort at jeg har hatt problemer med å stole på han.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke altså, så kan ikke svare konkret på det. :/ Angående siste melding, det var kanskje litt dumt med tanke på at du ikke har noen bevis for at han treffer andre.. men jeg veit ikke. Sorry. :/

Hvilke episoder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...