Gå til innhold

Hva har jeg gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en jente på 21.. kjent karen i 7 år.. han er 29 år, dvs han er 8 år eldre

vi ble faktisk kjent på en chatteside, det hele var veldig harmløst. vi bare pratet, i tillegg var jeg bare 14 ellernoe, og han var 23-24 ca.

anyhow, tiden gikk og begge ble eldre..

Han var utrolig hyggelig og flott til å muntre meg opp når jeg var lei meg, i tillegg en god lytter( i dette tilfellet leser )

Det hele startet for 3 år siden, vi traff hverandre for første gang..

det var hyggelig, ingenting skjedde.

Så traff vi hverandre igjen med et par ukers mellomrom, ingen ting skjedde der heller..

dette foregikk i en periode, men med en del avstand i tid..

jeg begynte forsiktig og danne følelser for denne karen, han var ikke en slik som ville ned i buksa mi.. vi bare pratet om alt og alle, i tillegg til å ha det hyggelig i hverandres selskap.

vinter 2010 var intens, vi traff hverandre 2-3 ganger i uken, men igjen.. ingenting skjedde. For jeg ikke ville det.. men misforståelse oppsto, han antok at jeg ville noe mer enn det som var antydet ( kosevenner ) og sa ifra om at vi burde slutte å prate og treffes OVER SMS..

Jeg fikk på det tidspunktet full panikk for meg selv og klarte å snu hele greia slik at han trodde han hadde misforstått..

En periode med stillhet oppstod på 4-5 mnd..

jeg hadde det så vondt..

i våren 2011 tok han møydommen min, dette ønsket jeg selv .. stolte på han, følte meg også utrolig trygg med han og ikke minst, var jo forelsket i han og håpet å få han over på min side ( som alle jenter kan kjenne seg igjen i)

vi hadde sex og han var fantastisk.. han bestilte et luksus hotell og prøvde å gjøre det så minneverdig og fint for meg som mulig.

etter sommeren var over, hørte jeg ingen ting fra han.. nesten som om han forsvant fra jorda, skrev til han både på facebook, msn og sms.. men fikk ikke noe svar, var helt håpløst..

Hadde hørt at han datet en annen han hadde truffet på nett i sommeren når vi også var sammen.. forstod aldri hva som skjedde der..

etter litt over et halvt år får jeg en melding av han på facebook ..

hvor det står sorry.. ja, sorry ja.. okei

hvordan skal jeg tolke det da,

nei han skriver : ble litt stressa pga den aldersforskjellen.. okeeei

han innrømmet at det var feigt av han og slikt.. og ville treffe meg.

Nei sa jeg, han spurte igjen med mellomrom.. til slutt sa jeg ja og vi traff hverandre og spiste ute..

igjen, etter nyttår gikk det enda et halvt år.. så hørte jeg ifra han på nytt..

besøkte han en kveld, men der var han helt ute.. selv om jeg bydde meg frem , fikk jeg ingen respons.. han var helt.. borte, forstod ikke hvorfor han ville at jeg skulle møte han når han var helt borte.. ''hæ'' hva sa du'' kom han med hver gang, manglet interesse for det jeg hadde og si og hørte ikke på meg..

ingen ting skjedde.

inntil nå, i 3 uker har han mast om å treffe meg.. IGJEN etter flere måneder med stillhet og ingen svar.. jeg sa ja og traff han.. vi hadde sex, men det var noe helt annerledes.. han oppførte seg så frekt.. nesten som noen som tror de er eier av alt og en som har så høy selvtillitt at han ikke engang har respekt.. så der satt jeg da, klokken 12 på natta ventet på at han skulle spørre om jeg ville bli over, men nei da.. jeg måtte ta banen hjem alene.. han fulgte meg ikke engang.. og nå har jeg sendt han melding og han sier han skal besøke moren osvosv i helgen og er utilgjengelig..

jeg forstår helt ærlig ikke hva denne karen vil.. han viser interesse, og minuttet jeg viser LITT interesse trekker han seg tilbake 400 meter..

Jeg vet , leser igjennom inlegget og innser at jeg er komplett idiot.. og svak, feig, naiv..

Men jeg trenger virkelig noens perspektiv og syn på dette.. HELST ingen negative kommentarer.. dette er veldig alvorlig for meg og jeg sliter ..

Anonym poster: 3ca0f6ef40833da242b44d0237baac93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slett nummeret hans og glem han. Du er i dine unge år og skal nyte disse, ikke la deg bli lekt med av en psykotisk dust.

Og nei, ikke alle jenter kjenner seg igjen i å "få en mann over på sin side" (?)..

Anonym poster: becd2bf01eb17618c075845c74c99d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slett han, og aldri svar han igjen om han tar kontakt.

Anonym poster: 04c2e01290e7cb16b684bb6f528fc34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh ,the baad good guys ..som lurer oss jenter til å tro dere er fantastiske på alle måter som dere nesten er også ,ehm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars deg.

Han fikk deg på kroken, og så var leken over.

Se på det som ditt første møte med kjærligheten og din introduksjon til sex ( som tross alt var ganske fin)

De fleste av venninnene mine og jeg hadde en debut med en jevnaldrende gutt :fnise:

Mye fomling og ingen telefon etterpå.

Jeg var dødsforelska og så etterpå: ingenting å høre fra ham, gitt.

Forskjellen er at du har hatt denne opplevelsen med en voksen mann. I tillegg har dere hatt et slags forhold i forkant.

Prøv å komme over ham! Det finnes så mange gode snille menn der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...