Gå til innhold

Nå går det for langt, både en ung mann, eksen og en til...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den ene er utelukket i natt og i kveld og i natt, den andre har lyst å sove i min seng..,men han er kun 31 år. Den tredje kanidaten er utelukket pga noe jeg ikke kan skrive om.

Har en avtale med han på tretti år... men nå har eksen ringt, og det er han jeg kjenner best og har lyst å ta han tilbake.

Hva gjør man sånn egentlig når man blir utsatt for så mange menn som alle er uærlige og som later som de frir?

Jeg satser på den unge. Og jeg skal sende han en melding nå, men er litt redd for at jeg plustelig har tre, fire menn samtidig på døren. Hva gjør man i slike tilfeller når åtti prosent av menn kun tenker på sex?

Anonym poster: 98188ff361dcc6d4ca267c87cf063cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gorgonzola

Redd for en gang-bang? Det er da bare stas?

Sånn bortsett fra det så er mitt soleklare råd til deg at du tar telling med deg selv og gjør et ærlig forsøk på å definere hvem/hva du skal være, midt oppe i all tåkeviraken du åpenbart har sulla deg inn i.

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenn på hva du egentlig har lyst til, og avvis de andre :)

Hvorfor mener du de alle er uærlige, og allikevel vurderer du å ta eksen tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenn på hva du egentlig har lyst til, og avvis de andre :)

Hvorfor mener du de alle er uærlige, og allikevel vurderer du å ta eksen tilbake?

Han ene sier han er separert, men har ikke tatt av gifteringen og bor med kona til skilsmissen er et faktum i november/desember. Etter at jeg ble singel og han hørte rykter om det, er han ofte på besøk og har vi inntatt vin, begynner han å flørte og har sagt at han er interessert i et forhold med meg, at eksen virker for sjalu og at jeg heller må satse på han. Vi har kysset en gang, men jeg dro meg vekk fra situasjonen og har fortalt at jeg har følelser for eksen og at jeg ikke føler for et nytt forhold så raskt.

Han på 31 år er for ung, og han minner om en player ala en eks av en venninne, typen som flyr fra blomst til blomst og som har flere pulevenninner samtidig. Vi var litt sammen for 2-3 år tilbake, men ikke noe seriøst. Vi er venner og det hender han er på besøk, men da merker jeg at hans motiv er å få meg til sengs. Ikke hver gang, men når vi sitter og prater over en flaske vin. Men har ikke følt at han har løyet. Et forhold til han ville kanskje gått i dag, men ikke om ti år hvis det skulle blitt seriøst. DA ville aldersforskjellen blitt tydligere.

Eksen er ofte sjalu og mistenksom og misliker at jeg har mannlige venner, sjekker telefonloggen min og har sagt at han misliker det sterkt når jeg får klem av venner. Selv var han utro for en tid tilbake. En ons kan godtas, det er sjalusien hans som plager meg. Vi har ikke gjort det slutt, nesten som ingen av oss tør si det høyt, og ringer nesten daglig, men begge har holdt avstand den siste tiden. I går kveld ringte han når han kom fra byen og ville at jeg skulle komme hjem til han, men jeg var for trett og sliten og vet ikke om hans intensjon var kåthet eller om han villle sjekke at jeg ikke har menn på besøk eller hva han egentlig ville... Jeg savner han og skulle jeg valgt, ville jeg at alt skulle vært bra igjen mellom oss to.

En annen kompis sa for en tid tilbake at han ikke tør at vi møtes privat fordi eksen min er sjalu og han ikke vil at det skal oppstå rykter og kanskje skape bråk for meg.

Det er greit å være ettertraktet av menn, men når tre forsøker å innynde seg samtidig blir det for litt mye av det gode...

Kunne jeg valgt, hadde jeg satt pris på at alle tre sine gode egenskaper var i en og samme person, men så enkelt er det ikke. Vet at jeg ikke må velge noen av disse tre.

TS

Anonym poster: 98188ff361dcc6d4ca267c87cf063cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg satset på han på 31, selv om du påstår aldersforskjellen er stor. Det er det kun du som kjenner på. Ikke la det begrense deg.

Han som er separert vil det nok ta sin tid før han blir skilt om de fortsatt bor i lag. Jeg måtte nemlig signere på at vi ikke hadde bodd sammen/gjenopptatt samlivet før jeg fikk min skilsmisse . Og hvorfor skal de vente til skilsmissen er i orden før de flytter?? Den logikken brister fullstendig for meg.

Eksen er tydelig sjalu, og jeg ville ikke gjenopptatt noe samliv med han før han hadde lagt fra seg den uvanen. Hvem du omgås har han ingenting med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg satset på han på 31, selv om du påstår aldersforskjellen er stor. Det er det kun du som kjenner på. Ikke la det begrense deg.

Han som er separert vil det nok ta sin tid før han blir skilt om de fortsatt bor i lag. Jeg måtte nemlig signere på at vi ikke hadde bodd sammen/gjenopptatt samlivet før jeg fikk min skilsmisse . Og hvorfor skal de vente til skilsmissen er i orden før de flytter?? Den logikken brister fullstendig for meg.

Eksen er tydelig sjalu, og jeg ville ikke gjenopptatt noe samliv med han før han hadde lagt fra seg den uvanen. Hvem du omgås har han ingenting med.

Han på 31 er 13 år yngre enn meg. Om ti år vil han fremdeles være ung og kanskje ha lyst på barn og jeg vil være godt over middelaldrende og nærme meg 60 med raske skritt. Hvis det ville blitt noe seriøst, men da vil aldersforskjellen vises tydelig. Jeg har lyst på han for han er sjarmerende og det er god kjemi mellom oss. Vi kan prate om alt. Jeg har holdt igjen pga aldersforskjellen, også for to år siden mens han mener alder ikke betyr noe. En venninne spurte meg hvordan han ser ut og jeg sa at han er nesten for pen utseendemessig og at jeg ikke tviler på at han har andre han ligger med selv om han har forsøkt seg på meg. Han ringte meg i natt, men da sov jeg. Det går rykter om at han eksperimenter med amfetamin og det er ikke et pluss i boka. Men jeg vet ikke om ryktene stemmer.

Logikken med å bo sammen når man er separert brister også for meg. Han har sin forklaring på det, hensyn til barna og fordi kona hans sliter med depresjon, men gifte menn som hevder de skal skilles er kjente for å lyge og hvorfor skal han være et unntak.

Men det er eksen jeg er glad i og har dype følelser for. De to andre er bare kommet inn i bildet siden de er venner og etter at de hørte rykter om at jeg var blitt singel igjen. Det er greit å få besøk og at de ringer og tar kontakt for å høre hvordan det går, men rett etter et brudd er jeg ikke klar for noe av sorten kose med andre.

Har lyst å ringe eksen og spørre om vi kan møtes senere i dag, be han på middag og bare sitte og prate, men han var godt på kanten etter en tur på byen sent i går kveld, og jeg har mistanke om at han ikke er i godt humør i dag. Han har tendenser til å være humørsyk og dra seg unna situasjoner som kan innebære en verbal konflikt.

Har tilbrakt dagen med å gjøre husarbeid og vaske leiligheten og føler egentlig ikke behov for å ha kontakt med noen av disse tre i dag. Men han på 31 år frister mest, men innser at det kun er begjær fordi han er utrolig pen, virker snill og og er lett å prate med. Og at jeg føler meg sjarmert siden en som er så mye yngre enn meg viser meg oppmerksomhet.

TS

Anonym poster: 98188ff361dcc6d4ca267c87cf063cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slutter du å pule rundt, så lar du deg iallefall ikke lure....

Så får du se hvem som sticks around når de ikke får sex ved første korsvei....

Anonym poster: 1261c3a65919d23ba8991fbf1124e30c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene er utelukket i natt og i kveld og i natt, den andre har lyst å sove i min seng..,men han er kun 31 år. Den tredje kanidaten er utelukket pga noe jeg ikke kan skrive om.

Har en avtale med han på tretti år... men nå har eksen ringt, og det er han jeg kjenner best og har lyst å ta han tilbake.

Hva gjør man sånn egentlig når man blir utsatt for så mange menn som alle er uærlige og som later som de frir?

Jeg satser på den unge. Og jeg skal sende han en melding nå, men er litt redd for at jeg plustelig har tre, fire menn samtidig på døren. Hva gjør man i slike tilfeller når åtti prosent av menn kun tenker på sex?

Anonym poster: 98188ff361dcc6d4ca267c87cf063cd8

Du slipper selvfølgelig alle inn ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som alle er litt akktuelle!!! Hva med DP og oral på nr3 lykketil.

Anonym poster: 748bd559d6691bba5f9568d7912aaa83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...