Gå til innhold

Hvordan vise kjæresten hvor glad jeg er i han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren har hatt det veldig vanskelig i det siste, uten å gå mer inn i detaljer her og nå. Men jeg har så lyst til å gjøre noe for han når han kommer hjem fra jobb om to uker, men vet ikke helt hva.

Hv ville dere gjort for kjæresten for å vise at du virkelig elsker han/henne over alt? Jeg er dårlig på sånt, og er derfor jeg trenger litt tips fra dere skjønne kg - er :))

Hilsen Tina. <br /><br /> Anonym poster: f61102f9de3f96c3195ab1d54986a6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lag en herlig middag eller ta han med ut på restaurant, la han få slappe av - dere og i sammen, gjør rent i boligen deres og kanskje pynt litt ekstra med levende lys, ta dere en tur på kino eller noe, masser han, ha sex - gjerne prøv noe nytt, gi han en liten ting du vet han vil like - f.eks noe han trenger eller litt godis..

Noen forslag hvert fall ;)

Anonym poster: 567c391163c622967c0b07419c6a1bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har hatt det vanskelig så synes jeg du skal finne på noe som dere begge liker, reise til et spesielt sted, gå ut å spise, gå på konsert, teater, osv. Hvis han har hatt det vanskelig kan du varte opp og server yndlingsmat og drikke, gjøre det han har lyst til. Jeg synes det er stor forskjell her. Hvis dere har hatt det vanskelign pga problemer, synes jeg begge skal trå til og gjøre noe for hverandre for å gjøre det bra igjen.

Anonym poster: 5596d9f0e0aa64d4d39d56dd3297a032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har hatt det vanskelig så synes jeg du skal finne på noe som dere begge liker, reise til et spesielt sted, gå ut å spise, gå på konsert, teater, osv. Hvis han har hatt det vanskelig kan du varte opp og server yndlingsmat og drikke, gjøre det han har lyst til. Jeg synes det er stor forskjell her. Hvis dere har hatt det vanskelign pga problemer, synes jeg begge skal trå til og gjøre noe for hverandre for å gjøre det bra igjen.

Anonym poster: 5596d9f0e0aa64d4d39d56dd3297a032

Ja begge bør gjøre noe, men jeg vet at han bruke være døds sliten etter uker på jobb, så i første omgang syns jeg det er min jobb å gjøre noe for han. Så får han finne på noe etterhvert.

Kan si at vi har slitt med forholdet, det har så og si vært slutt en liten stund før han fant ut at han ville prøve igjen og virkelig gå inn for å få det til å funke. Så vi må jobbe for dette begge to. Men det er jo derfor jeg spør om råd :)

Hilsen Tina.

<br /><br /> Anonym poster: f61102f9de3f96c3195ab1d54986a6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja begge bør gjøre noe, men jeg vet at han bruke være døds sliten etter uker på jobb, så i første omgang syns jeg det er min jobb å gjøre noe for han. Så får han finne på noe etterhvert.

Kan si at vi har slitt med forholdet, det har så og si vært slutt en liten stund før han fant ut at han ville prøve igjen og virkelig gå inn for å få det til å funke. Så vi må jobbe for dette begge to. Men det er jo derfor jeg spør om råd :)

Hilsen Tina.

<br /><br /> Anonym poster: f61102f9de3f96c3195ab1d54986a6b8

Så derfor skal du stå på pinne for ham? Ta ham med på tur, så kan dere kose dere begge to og det vil bli litt mer balanse i det. Hvis han har vært vinglete så synes jeg det blir veldig rart at du skal løpe rundt dulle med ham.

Anonym poster: 5596d9f0e0aa64d4d39d56dd3297a032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så derfor skal du stå på pinne for ham? Ta ham med på tur, så kan dere kose dere begge to og det vil bli litt mer balanse i det. Hvis han har vært vinglete så synes jeg det blir veldig rart at du skal løpe rundt dulle med ham.

Anonym poster: 5596d9f0e0aa64d4d39d56dd3297a032

Vil ikke si at det er dulling om jeg starter og begynner å vise for han hva han egentlig har betydd for meg. Jeg har vært fryktelig dårlig på det tidligere og er vel en grunn til at han gikk lei av hele greia og stakk. Jeg vil bare vise at jeg faktisk ER glad i han, og vil gjøre alt jeg kan for at han skal ha det bra. :) <br /><br /> Anonym poster: f61102f9de3f96c3195ab1d54986a6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke si at det er dulling om jeg starter og begynner å vise for han hva han egentlig har betydd for meg. Jeg har vært fryktelig dårlig på det tidligere og er vel en grunn til at han gikk lei av hele greia og stakk. Jeg vil bare vise at jeg faktisk ER glad i han, og vil gjøre alt jeg kan for at han skal ha det bra. :) <br /><br /> Anonym poster: f61102f9de3f96c3195ab1d54986a6b8

Da begynner du med å virkelig vise hva han betyr for deg, plei han og forholdet deres!

Og så tar dere det derfra, det er fint du vet hvordan du selv er og vil gjøre noe med det hvert fall :)

Lykke til! :klem:

Anonym poster: 567c391163c622967c0b07419c6a1bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg så ble det supert da jeg kjøpte små ting til ham fra Ebay, bare sånne som han elsker, små puslespillgreier, IQleker, ting fra hans interessefelt. Ikke noe stort, men ved å skaffe de småtingene så viste jeg ham at jeg kjenner ham, og vet hva han liker. Det startet der, og da hadde jeg fått oppmerksomheten hans, så kunne jeg vise ham at jeg er der, lytter til ham, støtter ham osv. Og han er der for meg..

Litt teit kanskje men Ebay styrket vårt forhold :ler:

Anonym poster: ede9ec754946414f81527f19ae20b7b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg så ble det supert da jeg kjøpte små ting til ham fra Ebay, bare sånne som han elsker, små puslespillgreier, IQleker, ting fra hans interessefelt. Ikke noe stort, men ved å skaffe de småtingene så viste jeg ham at jeg kjenner ham, og vet hva han liker. Det startet der, og da hadde jeg fått oppmerksomheten hans, så kunne jeg vise ham at jeg er der, lytter til ham, støtter ham osv. Og han er der for meg..

Litt teit kanskje men Ebay styrket vårt forhold :ler:

Anonym poster: ede9ec754946414f81527f19ae20b7b5

Det enkle er ofte det beste, ikke sant? ;)

Men det var jo kjempesmart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å fortelle han at du er veldig glad i han til tross for kranglene dere har hatt. Og si at for deg så er det et tilbakelagt stadium.

Kanskje du kan lage favorittmiddagen hans den dagen han kommer hjem eller bake favoritt kaka hans?

Du kan jo gjøre rent i leiligheten og sette noen friske blomster på bordet.. Om det er kaldt kan du ha fyr i peisen..

Egentlig tror jeg at han synes det er nok bare at du er der når han kommer hjem.. Men du kan jo gjøre det jeg eller andre har tipset deg om... sånn at han blir ekstra GLAD..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han få post der han er på jobb? Kanskje du kan sende ham et kjærlighetsbrev eller et kort du har laget selv.. med noen søte ord og kanskje et bilde av dere?

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...