Gjest BM2 Skrevet 16. september 2012 #61 Skrevet 16. september 2012 litt off-topic, men hva synes dere om at en lærer vil at en elev skal bruke BH og tar dette opp med eleven ?? Dette må jo være en privatsak. Anonym poster: 03b3f34210d08dd794629211b9ee2cfb :overrasket:
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #62 Skrevet 16. september 2012 Hehe, OK. Du må gjerne komme med noen motargumenter, fornærmelsen din blir liksom ikke så vektig før du faktisk utfordrer meg. Jeg har ikke noe interesse av å kommentere det du skriver, for det du skriver oppfatter jeg som ren svada pakket inn i store ord, et perfekt eksempel på noen som er kvasiintellektuell. Men, bare lev i din verden hvor mennesker kan gå rundt splitter nakne, leve som noen hippier og røyke marihuana, men ikke kritiser andre hvis de tenker litt annerledes enn det du gjør. Anonym poster: 9eed84b7bad0e43f990975ac07c6b002 4
Gjest BM2 Skrevet 16. september 2012 #63 Skrevet 16. september 2012 Jeg har ikke noe interesse av å kommentere det du skriver, for det du skriver oppfatter jeg som ren svada pakket inn i store ord, et perfekt eksempel på noen som er kvasiintellektuell. Men, bare lev i din verden hvor mennesker kan gå rundt splitter nakne, leve som noen hippier og røyke marihuana, men ikke kritiser andre hvis de tenker litt annerledes enn det du gjør. Anonym poster: 9eed84b7bad0e43f990975ac07c6b002 Hvilket kvasiintellektuelt svar 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #64 Skrevet 16. september 2012 Hvordan i all verden var det et kvasi intellektuelt svar? Se på innleggene til frøken-jeg-er-så-reflektert-og-bruker-mange-fremmedord-for-å-virke-smart, så ser du hva det vil si å være kvasiintellektuell. Og nå avsporer jeg ikke denne tråden mer. Anonym poster: 9eed84b7bad0e43f990975ac07c6b002 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2012 #65 Skrevet 16. september 2012 Jeg syne det er verre at små jenter bruker bikinitopp. Hos oss faller valget derfor på badedrakt. Å springe rundt i bikinitruse har aldri vært noe jeg synes er passende. Mine barn har mange år til de får pupper, de får derfor heller ikke bruke bh-lignende topper, det er noe av det dummeste jeg ser. Anonym poster: 72b5aed3403d27aafeecab24bef46ff3 1
Sulosi Skrevet 16. september 2012 #66 Skrevet 16. september 2012 Tråden er ryddet for avsporinger og persondebatt. Mvh Sulosi, mod.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2012 #67 Skrevet 16. september 2012 Cosette, jeg synes du argumenterer greit og begrunner på en bra måte hva du mener. At noen ikke er enig med deg og dermed beskylder deg for svada synes jeg du skal ignorere. Forhold til meningsfeller og meningsmotstandere som klar å diskutere sak. Men, bare lev i din verden hvor mennesker kan gå rundt splitter nakne, leve som noen hippier og røyke marihuana, men ikke kritiser andre hvis de tenker litt annerledes enn det du gjør. Anonym poster: 9eed84b7bad0e43f990975ac07c6b002 Jeg tror nok din beskrivelse av nakenkulturer er temmelig fordomsfull og feilaktig. For førti år siden er det riktig at det var mye nakenhet, hippikultur og marihuana i Usa. Men for hundre år siden når den organiserte nakenkulturen startet i Tyskland var den sterkt knyttet til idrett, helse og en sunn kropp. I Japan, som har hatt en ganske omfattende nakenkultur (naturisme) i ennå lenger tid var den en naturlig del av helse, kroppspleie og sosial avslappning på landsbygda. I Norge i dag er vel naturismen ganske akademisk med en overrepresentasjon av f.eks. leger, psykologer, prester og andre intelektuelle. Norges mest kjente naturist er jo en tidligere biskop. Narkotika, hippikultur, eksperimentell sex og alternative samlivsformer er ganske langt unna norsk nakenkultur.
Meridian Skrevet 16. september 2012 #68 Skrevet 16. september 2012 litt off-topic, men hva synes dere om at en lærer vil at en elev skal bruke BH og tar dette opp med eleven ?? Dette må jo være en privatsak. Anonym poster: 03b3f34210d08dd794629211b9ee2cfb Det spørs ... er dette en barneskole-elev, eller en ungdomsskole-elev? Har eleven store pupper, eller små pupper?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #69 Skrevet 17. september 2012 Jeg synes ei jente skal få lov til å velge selv om hun vil ha bh eller ikke uavhengig om hun er 5 med null pupper eller 30 med stOOre pupper. Ei jente bør få bestemme selv om hun skal gå i bar overkropp eller ikke, akkurat som guttene får. Synes også det er teit å lære jentene opp til å skjule seg. Tanta mi har et bilde av sine to unger der jenta og gutten står i bar overkropp, jenta står å holder hendene forran puppene, gutten gjør ikke det. Jenta er ti og har ikke pupper, gutten er 12 og har "pupper". Rett og slett teit synes jeg. Hva er galt med pupper og hvorfor må jenter skjule noe de ikke en gang har, eller har når de har? Guttene trenger ikke det. Anonym poster: e7a75bb537c0f306f75723160c5d19f9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #70 Skrevet 17. september 2012 Det spørs ... er dette en barneskole-elev, eller en ungdomsskole-elev? Har eleven store pupper, eller små pupper? Hvorfor spiller det noen rolle? Det bør være opp til jenta selv å bestemme. Folk som bryr seg med at ei jente har bh eller ikke bh er rett og slett kvalmende. Det er rett og slett ingenting noen har noe med. Anonym poster: e7a75bb537c0f306f75723160c5d19f9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #71 Skrevet 17. september 2012 Tanta mi har et bilde av sine to unger der jenta og gutten står i bar overkropp, jenta står å holder hendene forran puppene, gutten gjør ikke det. Jenta er ti og har ikke pupper, gutten er 12 og har "pupper". Anonym poster: e7a75bb537c0f306f75723160c5d19f9 Og den er forresten mer uskyldig enn det høres ut. De var på stranda en sommer og mora bestemte seg for å ta et bilde. Anonym poster: e7a75bb537c0f306f75723160c5d19f9
Gjest meg Skrevet 17. september 2012 #72 Skrevet 17. september 2012 Jeg synes at både gutter og jenter burde fått vært nakne på fine sommerdager i hagen og på stranden så lenge dem er barn. Hvis dette hadde vært mer naturlige vill nok det også fått mange positive virkninger ellers i samfunnet. Er faktisk flere land i verden det er slik at nakenhet av både barn og voksne er mer naturlig på stranden, og ikke så tabu som i Norge.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2012 #73 Skrevet 17. september 2012 Jeg synes at både gutter og jenter burde fått vært nakne på fine sommerdager i hagen og på stranden så lenge dem er barn. Hvis dette hadde vært mer naturlige vill nok det også fått mange positive virkninger ellers i samfunnet. Er faktisk flere land i verden det er slik at nakenhet av både barn og voksne er mer naturlig på stranden, og ikke så tabu som i Norge. Etter hva jeg har forstått har man i Spania et mye mer konservativt syn på sex samtidig som det er mer akseptabelt for voksne og barn å bade nakne på offentlige strender.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2012 #74 Skrevet 19. september 2012 jeg synes at burde være slik at å gå uten overdel var det mest naturlige i verden for små jenter, men datteren min har alltid overdel.. man vet aldri hva slags personer som befinner seg ved f eks en badestrand, og jeg er ikke villig til å ta sjansen på at en gammel gris sitter og nistirrer og tenker ekle tanker om datteren min. Farlig tankegang, om du tror datteren din er beskyttet mot pedofile ved å ha på en bikinitopp. Det er overhode ingen sikkerhet. dere som mener at barn ikke trenger overdel, hvorfor skal de ha bikinitruse da ? rart dere ikke synes de burde gå helt nakne, det er jo så "naturlig", som dere sier. Mener du at gutter og menn skal gå med topp/overdel på stranda også? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonym poster: 01524ceaab6490c8a3998415f7300753
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå