Lutetium 71 Skrevet 16. september 2012 #41 Skrevet 16. september 2012 Chrome. Og jeg har mye mer oversikt med faner enn vinduer, kanskje du ikke har Windows 7 som meg. Med Windows 7 så kan man ikke se vinduene nederst som med feks XP. Og før når jeg hadde XP (aldri hatt Vista) så foretrakk jeg faner uansett. Man har jo full oversikt øverst. Anonym poster: d807f07fddad19c4f7b041b94256ca6f Standardinstillingen er å gruppere like vinduer i en knapp, men man kan skru av denne funksjonen. Men ellers er jeg enig, det er ryddigere med tabs. For å bytte mellom dem, er det 100 ganger raskere med tastaturkommandoer, enn mus, bare man får det inn i fingrene.
Gjest Wanderlust Skrevet 16. september 2012 #42 Skrevet 16. september 2012 Chrome! Den eneste jeg ikke har hatt noen problemer med i det hele tatt.
Gjest Gjest_surfot Skrevet 26. september 2012 #46 Skrevet 26. september 2012 Har prøvd det meste som er kjent av nettlesere. Har brukt IE en gang siden jeg kjøpte denne laptopen, og det var for å laste ned FF. Bruker fortiden Pale Moon og jeg er stor fornøyd. Tatt fra nettsiden: "Custom-built and optimized Firefox-based browsers for Windows operating system."
Lutetium 71 Skrevet 26. september 2012 #47 Skrevet 26. september 2012 Har prøvd det meste som er kjent av nettlesere. Har brukt IE en gang siden jeg kjøpte denne laptopen, og det var for å laste ned FF. Bruker fortiden Pale Moon og jeg er stor fornøyd. Tatt fra nettsiden: "Custom-built and optimized Firefox-based browsers for Windows operating system." Litt av moroa er jo å sette den opp selv?
TheHairyToothfairy Skrevet 26. september 2012 #48 Skrevet 26. september 2012 Chrome, etter at jeg ble temmelig fed up av alle oppdateringene til firefox
OneLove Skrevet 26. september 2012 #49 Skrevet 26. september 2012 For Chrome har ikke mange Chrome, etter at jeg ble temmelig fed up av alle oppdateringene til firefox For det har ikke Chrome? (Version 21.0.1180.89)
TheHairyToothfairy Skrevet 26. september 2012 #50 Skrevet 26. september 2012 For Chrome har ikke mange For det har ikke Chrome? (Version 21.0.1180.89) jeg har ikke sett noe større mas som tvinger meg til å omstarte programmet eller vente på nedlastinger. jeg merker en hel klar fordel. og, jeg ser ikke helt hvorfor jeg skal inn i en nerdy-fight. bruk det du liker, og la meg bruke det jeg liker. sorry om jeg fingerpulte noe du liker veldig godt, det var ikke meningen.
OneLove Skrevet 26. september 2012 #51 Skrevet 26. september 2012 (endret) jeg har ikke sett noe større mas som tvinger meg til å omstarte programmet eller vente på nedlastinger. jeg merker en hel klar fordel. og, jeg ser ikke helt hvorfor jeg skal inn i en nerdy-fight. bruk det du liker, og la meg bruke det jeg liker. sorry om jeg fingerpulte noe du liker veldig godt, det var ikke meningen. Det var da et modent og fint svar. Virker ikke som du har kommet noe særlig lenger enn fingring med det motsatte kjønn, hvis man skal dømme deg etter dette ene innlegget. Dessuten har vel du lagt lista med en "nerdefight" med å komme å komme ut med en påstand rundt en nerdediskusjon. Nuvel. Firefox skal visstnok ha begynt med å oppdatere i bakgrunnen etter versjon 15, hvis jeg ikke husker feil. Dette kan jeg dog ikke bekrefte, siden jeg har brukt Chrome i den siste tiden. Endret 26. september 2012 av OneLove
TMB Skrevet 26. september 2012 #52 Skrevet 26. september 2012 Chrome oppdaterer seg selv uten at du ser det. Noe som er bra, men som datanerden jeg er savner jeg å se changelogs.
Lutetium 71 Skrevet 26. september 2012 #53 Skrevet 26. september 2012 Nuvel. Firefox skal visstnok ha begynt med å oppdatere i bakgrunnen etter versjon 15, hvis jeg ikke husker feil. Dette kan jeg dog ikke bekrefte, siden jeg har brukt Chrome i den siste tiden. Mye mulig det stemmer. Men jeg tror den må ha roa seg en stund før ver 15. Jeg har FF i versjon 15.0.1, så det er vel ikke kommet så mange oppdateringer til denne da. Windows update er nå mye mer irriterende. Den maser jo om å omstarte hele pcen når den har fått tak i noe nytt.
SemperFi Skrevet 26. september 2012 #55 Skrevet 26. september 2012 For Chrome har ikke mange For det har ikke Chrome? (Version 21.0.1180.89) Chrome laster ned oppdateringer, men kjører en silent update slik at brukeren ikke må restarte nettleseren.
Eiil Skrevet 27. september 2012 #56 Skrevet 27. september 2012 Firefox <3 er en del sann små greier som ikke fungerer i Chrome..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå