Gå til innhold

Hvilken nettleser bruker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan prøve å lage deg en ny profil i firefox, og feilsøke litt. I verste fall kan du importere bokmerker og innstillinger over til den nye profilen, om denne fungerer feilfritt.

Det er Safari som logger meg ut, ikke Firefox. FF nekter meg bare å se flash-video.

Anonym poster: e91cbdd687ce8171abf35d55ad0017aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Safari som logger meg ut, ikke Firefox. FF nekter meg bare å se flash-video.

Anonym poster: e91cbdd687ce8171abf35d55ad0017aa

Flash, som i youtubevideoer? Eller nrk-nett-tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flash, som i youtubevideoer? Eller nrk-nett-tv?

Feks Youtube, ja. NRK funker, velger Silverlight.

Anonym poster: e91cbdd687ce8171abf35d55ad0017aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feks Youtube, ja. NRK funker, velger Silverlight.

Anonym poster: e91cbdd687ce8171abf35d55ad0017aa

Får du denne til å snurre? Hvis så, hvilken versjon står det at du har? (Husk å teste det i firefox)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får du denne til å snurre? Hvis så, hvilken versjon står det at du har? (Husk å teste det i firefox)

Snurre? Ingenting som snurrer der.

Anonym poster: e91cbdd687ce8171abf35d55ad0017aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurre? Ingenting som snurrer der.

Anonym poster: e91cbdd687ce8171abf35d55ad0017aa

Det skal komme susende en rød terning med en F på.

Ok, men da har du nok ikke fått lagt inn flash, noe som kan forklare manglende innhold på youtube.

Flash finn du her (ta bort krysset for "McAfee Security Scan Plus" - det er bare ræl). Følg anvisningene på nettsiden.

(og vi skal fortsatt åpne siden i firefox!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal komme susende en rød terning med en F på.

Ok, men da har du nok ikke fått lagt inn flash, noe som kan forklare manglende innhold på youtube.

Flash finn du her (ta bort krysset for "McAfee Security Scan Plus" - det er bare ræl). Følg anvisningene på nettsiden.

(og vi skal fortsatt åpne siden i firefox!)

Den er lastet ned fra før, men funker ikke i firefox. Andre nettlesere forstår at jeg har flash installert, bare ikke FF.

Anonym poster: e91cbdd687ce8171abf35d55ad0017aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er lastet ned fra før, men funker ikke i firefox. Andre nettlesere forstår at jeg har flash installert, bare ikke FF.

Anonym poster: e91cbdd687ce8171abf35d55ad0017aa

Chrome, Firefox og IE bruker hver sin versjon av denne, så du kan ikke bruke f.eks IE sin. Du må legge inn denne pluginen for å få for eksempel youtube til å fungere i firefox.

Har du fulgt anvisningene på den siden? Du må først laste den ned, og så installere. Det er ikke vanskelig i det hele tatt, men du må strengt tatt følge bruksanvisningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrome, Firefox og IE bruker hver sin versjon av denne, så du kan ikke bruke f.eks IE sin. Du må legge inn denne pluginen for å få for eksempel youtube til å fungere i firefox.

Har du fulgt anvisningene på den siden? Du må først laste den ned, og så installere. Det er ikke vanskelig i det hele tatt, men du må strengt tatt følge bruksanvisningen.

Det er mulig jeg ikke forklarer tydelig nok at jeg har gjort dette flere ganger, uten at det virker. Jeg installerer, og Firefox ber meg installere det jeg allerede har installert. Ser i diverse nettfora at også dette er en vanlig bug. Ser ut som jeg må holde meg til Chrome, og leve med fane-elendigheten.

Anonym poster: e91cbdd687ce8171abf35d55ad0017aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg ikke forklarer tydelig nok at jeg har gjort dette flere ganger, uten at det virker. Jeg installerer, og Firefox ber meg installere det jeg allerede har installert. Ser i diverse nettfora at også dette er en vanlig bug. Ser ut som jeg må holde meg til Chrome, og leve med fane-elendigheten.

Anonym poster: e91cbdd687ce8171abf35d55ad0017aa

Mulig det kræsjer med en gammel versjon som også ligger inne. Her (Start Scanner) kan du sjekke om du har noe gammelt ræl liggende å lurke (ikke bare relatert til flash, så det er ingen dum side å besøke for generell sikkerhets-sjekk). Har du win 7, gjør du slik for å fjerne eldre versjoner. Avslutt med en omstart av pcen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder problemet med å få satt startsiden i chrome, så er det underlige at om jeg feks setter VG som startside og trykker på hjem-ikonet, så går den dit. Men når jeg starter opp nettleseren går den konsekvent til et tomt vindu. Det til tross for at jeg har sjekket og dobbeltsjekket at det ikke er merket av for å gå til en tom fane. Chrome gjør det like fullt.

Anonym poster: e91cbdd687ce8171abf35d55ad0017aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Chrome. Og jeg har mye mer oversikt med faner enn vinduer, kanskje du ikke har Windows 7 som meg. Med Windows 7 så kan man ikke se vinduene nederst som med feks XP. Og før når jeg hadde XP (aldri hatt Vista) så foretrakk jeg faner uansett. Man har jo full oversikt øverst.

Anonym poster: d807f07fddad19c4f7b041b94256ca6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...