Gå til innhold

Er stor rumpe et kompliment?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min vet at jeg sliter med selvtilliten når det kommer til kroppen min. Han sier ofte at jeg er deilig og alt det der.. men i går når vi var skikkelig kåte, og han drev og tok meg på rumpa sier han "Rompa di er så stor og god", og jeg ble innerst inne lei meg. Han så på meg, og sa at han elsket den og den var perfekt størrelse.. vet jo at han mente det godt og alt det der, men jeg har begynt å tenke mye i dag. Er det en bra ting å ha stor rumpe? Trodde idealet var en liten og søt. :(

Anonym poster: 8dca5c19901a13ca76187cb3bfbbbd04

Jeg hadde blitt glad om jeg hadde hatt en kjæreste som sa at rompa mi var stor og god, men det er meg da ;)

Er det fordi du føler at du er tykk, eller er det noe annet som ligger bak?

Noen gutter liker stor, fyldige romper, andre store sprettrumper, adnre små sprettrumper, og andre igjen liker små og søte rumper. Det beste er at kjæresten din liker rumpa di! Hva alle andre måtte mene om rumpa di er rivende likegyldig!

DET ER SOM PSYKIATEREN SA TIL MEG : "DET HOLDER AT EN LIKER DEG" OG DET ER SANT!

Idag skal man bli likt av mange og bli sett på av alle gutter for å være bra nok. Men man er bra nok om kun en ser deg og liker deg og vil ha deg ;)

Anonym poster: 1f841ef1ceb345b2185c7391f0a3cf2d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wanderlust

Jeg hadde blitt dritsur! Jenter flest liker ikke å bli kalt store på noen måter...

Store pupper "skal" jo være positivt, hvorfor ikke stor rumpe?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som i dag blir kalt "stor rumpe" er i realiteten ikke særlig store rumper. Når det snakkes om den store rumpa til jennifer lopez eller beyonce, så skjønner man fort at "stor rumpe" betyr en formfullendt rumpe eller tilsvarende.

Og jeg er litt enig med han/de som sier at du må slutte å være så hårsår. Når noen sier at rumpa di er stor og god, så er det positivt, puntum. Det ligger liksom i sammenstillingen av "stor" og "god" i samme setning. Det er det samme som om noen sier at kjønnsleppene dine er lange og deilige - da mener de det positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi stor rumpe er synonymt for å være feit.

??? hvis det er synonymt med feit, er ikke store pupper også synonymt med feit da?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Okei. Nå vet jeg ikke alderen din, men jeg er da 17 år og har et litt større bakparti enn andre syltynne jenter på min alder (er helt normal rundt midjen)

Jeg må nå ærlig innrømme at jeg er litt stolt over rumpa mi fordi at det ikke er så mange som har det nå om dagen (det er nå det jeg synes jeg har sett, om det er sant eller ei) selv om kjæresten min og familien min sier de blir "sjøsyk" når de går bak meg.

Tar det egentlig som ett komplimang ^^ forestill deg en med en liten og søt bak prøve å gå å vrikke på den, må jo bruke hele kroppen XD

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Min kjæreste skryter ofte av den store og sexy rumpa mi, og han tafser stadig på den. Ser ingen grunn til å bli dritsur eller ta det som en fornærmelse. Hadde han syntes rumpa mi var stor på en lite tiltrekkende måte hadde han neppe fått ereksjon og et salig glis hver gang han tafser på den. Han hadde neppe vært kjæresten min heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Skal være litt å ta i. De fineste jenterumpene er de som er litt trent, det skal være litt sprett samtidig som rumpeballene skal være store og runde. Men for all del, ei ræv er ei ræv er ei ræv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde typen din ikke likt rumpa di så hadde han ikke sagt noen ting! ;)

Folk får operert inn implantater i rumpa si for at den skal bli større jo!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv stor rumpe og eeelsker den! Og det samme gjør kjæresten ;-) så ta det til deg komplimentet, og slutt å analyser!! Tro heller på det kjæresten sier til deg. Du har da vel tillit til han? Tro på det han sier! Vær stolt av kroppen din :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt dritsur! Jenter flest liker ikke å bli kalt store på noen måter...

Singel du eller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt man klarer å lage problemer av.. :) Måten beskjeden ble formidlet på burde jo ikke overlate noe tvil om hva som menes? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Populært blant gutta er det visst.

Anonym poster: 6eb208dcd65b4dc55d87c5281dcf6e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...