Gå til innhold

Er stor rumpe et kompliment?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min vet at jeg sliter med selvtilliten når det kommer til kroppen min. Han sier ofte at jeg er deilig og alt det der.. men i går når vi var skikkelig kåte, og han drev og tok meg på rumpa sier han "Rompa di er så stor og god", og jeg ble innerst inne lei meg. Han så på meg, og sa at han elsket den og den var perfekt størrelse.. vet jo at han mente det godt og alt det der, men jeg har begynt å tenke mye i dag. Er det en bra ting å ha stor rumpe? Trodde idealet var en liten og søt. :(

Anonym poster: 8dca5c19901a13ca76187cb3bfbbbd04

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Om det er bra å ha stor rumpe kommer vel an på om man liker store rumper eller ei..

• Liker 19
Skrevet

Dear god! Slutt å vær så hårsår. Fyren liker jo tydeligvis store rumper? Hva er da problemet? At du har et bilde i hodet om hva som er "idealet". Brenn det bildet.

Anonym poster: 07d5380e2bdbf887ff9c673987fa9687

• Liker 11
Skrevet

Det er forskjell på "stor rumpe" og "stor rumpe":

Beyonce_Knowle_beyonce_ass.jpeg

--> Fin

FatAss.gif

--> Ikke fullt så fin.

Mannen min liker bedre formfulle rumper (ala første bildet) enn små og flate rumper :)

Anonym poster: b6b9212c9b387658e3c86c27d627dcda

• Liker 7
Skrevet

Stor og god betyr vel at han synes den er... god? Han liker sikkert kroppen din, ikke vær lei deg ;)

Gjest Raindrops
Skrevet

Kjæresten din mener tydeligvis at det er en bra ting at rumpa di er stor (hva enn han legger i det), og da er det vel ingenting å ta på vei for?

• Liker 1
Gjest Filleproletiet
Skrevet

Kjæresten min vet at jeg sliter med selvtilliten når det kommer til kroppen min. Han sier ofte at jeg er deilig og alt det der.. men i går når vi var skikkelig kåte, og han drev og tok meg på rumpa sier han "Rompa di er så stor og god", og jeg ble innerst inne lei meg. Han så på meg, og sa at han elsket den og den var perfekt størrelse.. vet jo at han mente det godt og alt det der, men jeg har begynt å tenke mye i dag. Er det en bra ting å ha stor rumpe? Trodde idealet var en liten og søt. :(

øhhh? Han sier at han elsker den, og du lurer på om han liker den? WOW.

Alle menn liker ei skikkelig kvinnelig rompe og ikke ei lita gutterompe på dama si.

• Liker 6
Gjest Wanderlust
Skrevet

Vet du hva, gi faen i hva idealet er. Ingen er enige om hva det er uansett! Alle liker forskjellige former og fasonger. Det viktigste er at du liker deg selv. Da blir du faktisk mer attraktiv. Er du komfortabel i din egen kropp vil andre legge merke til det! Ustråling og selvtillit har kjempemye å si :)

Selv syns jeg det er kjempefint med både store og små rumper, tynne og formfulle kropper. Det er ikke en enslig fasit på hva som er vakkert.

Skrevet

Jeg har ganske stor rumpe, men får BARE masse positiv tilbakemelding ;) han elsker nok rumpen din! Stor er ikke negativt i denne sammenhengen i hvertfall :)

Skrevet

"Stor rumpe" = Formfull og sexy! De fleste mannfolk setter pris på en rund og deilig rumpe. Ihvertfall slik jeg har sett det! Jeg derimot, har det motsatte, liten og søt :flekke: Men har aldri hørt noe negativt imot den. Skulle ønske jeg hadde en litt større og formfull ræv uansett!

• Liker 2
Skrevet

Stor rompe om det faktisk blir SAGT fra en mann til kjæresten sin er alltid et kompliment.

• Liker 3
Skrevet

Forstår at du ble lei deg innerst inne. Jeg opplevde i sommer at en venninne sa til meg: "Du har fin rompe til å ha stor rompe! Det var vel ment som et kompliment, men jeg ble lei meg allikevel. Men vi må prøve å fokusere på at det var et kompliment de prøvde å gi oss. Han sier jo at han elsker rompa di, og venninna mi sa jeg hadde fin rompe! Vanskelig men det er vel det beste å gjøre.

Skrevet

Herregud! Altså dersom man har sex, og mannen sier du har så stor og deilig (god?) rompe, hvordan i HELVETE klarer dere å bli usikre av det?

Du har kjærest, han puler deg og sier rompa di er god.

Det betyr:

STOR ER ET KOMPLIMENT!

• Liker 7
Skrevet

Er det en bra ting å ha stor rumpe? Trodde idealet var en liten og søt. :(

idealet er stor og søt. Flate rumper er ikke søte etter min mening. Men nå snakker ikke jeg for alle, som for eksempel deg da du tilsynelatende synes flate rumper ser bedre ut.

Skrevet

Forstår at du ble lei deg innerst inne. Jeg opplevde i sommer at en venninne sa til meg: "Du har fin rompe til å ha stor rompe!

man kan jo lure på hva hun faktisk mente med det der "komplimentet"

Skrevet

man kan jo lure på hva hun faktisk mente med det der "komplimentet"

Ja.. Men hun er veldig korttenkt noen ganger da.. Men hadde satt mer pris på om hun hadde stoppet etter "Du har fin rompe" PUNKTUM, trenger ikke å si mer!

Skrevet

Jeg har litt stor rumpe, og i likhet med flere over meg, får jeg bare komplimenter for den! :) Vær fornøyd med rumpa di, typen din mente det garantert som et kompliment!

Skrevet

Typen lager "ryggelyder" når jeg snur rumpa til. Haha! Men jeg har stor rumpe, og elsker det! Og det samme gjør kjæresten min. Og det er jeg veldig sikker på at kjæresten din gjør også! Fyren var kåt, tafset og kalte den stor og god. Er ikke det ganske tydelig at er utelukkende positivt?

• Liker 1
Skrevet

I min verden er en stor rumpe en bra ting, ja.

Skrevet

Jeg liker ikke spesielt store rumper. Jeg liker små sprettrumper. Som f. eks Cortney Cox på tiden hun spilte i friends.

Kjæresten din på sin side elsker rumpa di. Når han da sier at den er stor må du ta det som et kompliment! Er det rart at mange menn ikke forstår seg på kvinner når hører slikt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...