Gå til innhold

Kjøper du brukt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøper masse brukt. Klær på fretex, bøker på loppemarked, møbler både gjennom finn og kjente. Tror jeg tåler litt bakterier da. Og sannsynligvis er alt du kjøper nytt i butikken blitt tatt på andres (mer eller mindre rene) hender også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper masse brukt :) både bøker (tror nok over halvparten av min ganske store boksamling er kjøpt brukt), møbler (flott salongbord til 50 kr, flere arbeidsbenker etc), interiørting (blant annet flere lysestaker fra Ittala, Hadeland etc), servise og klær. Jeg får masse komplimenter for en jakke jeg kjøpte for 40 kr i den lokale bruktbutikken, og den var antagelig ikke brukt en gang :) De siste gode kjøpene var olabukser fra Diesel, Lee og Levis i perfekt størrelse, til 30 kr stykket... Sist jeg var ute med venner - og fikk flere kommentarer på hvor stilig jeg var - hadde jeg på meg klær til 150 kr :ler: Med unntak av sko og undertøy som jeg (selvsagt?) kjøper nytt da...

Anonym poster: 7354796a49f931833ff92b94d248512d

Skrevet

Jeg kjøper gjerne bøker, pyntegreier og filmer brukt.. Men aldri kjøpt klær brukt :tongue:

Skrevet

Jeg har noen møbler/lamper jeg har kjøpt brukt, men skulle ønske jeg selv var mye flinkere til å kjøpe brukt. Gjenbruk og det at noens søppel kan bli andres bruksting er vanvittig bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...