Gå til innhold

Har du blitt stoppet i kontroll?


spørsmålstegnet

Anbefalte innlegg

Jeg er 21 år, hatt lappen i 3 år, blitt stoppet 3 ganger.

En gang en fredagskveld jeg stod på Statoil og slo ihjel litt tid, skulle hente søsteren min. De fulgte etter meg og lurte på hva jeg skulle.. (Jeg kjørte mammas Mercedes, ikke typisk rånebil)

En annen gang, klokka 0400 natt til onsdag, hadde vært hos en kamerat og de lette etter noen ranere. Jeg var eneste på veien så ganske naturlig å stoppe meg.

Og en gang en rutinekontroll hvor de skulle se førerkort.

Jeg og samboeren har sikkert blitt stoppet 3-4 ganger når han har kjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt lappen i snart 9 år, har blitt stoppet 2 ganger i promille/rutinekontroller. Kjørt forbi flere laserkontroller, men aldri blitt stoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt lappen i 10 år og kun blitt stoppet en gang for promillekontroll. Bor i en stor by og kjører mye, så rart jeg ikke har vært gjennom flere kontroller :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt lappen i over tre år, og har ikke blitt stoppet før i år. Promillekontroll og jeg var gravid så det var ingenting å være redd for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har blitt stoppet en gang - mens jeg var på kartkjøring med kjøreskolen. Den stakkars politimannen ble noe voldsomt usikker da han oppdaget at den svarte BMW-en jeg kjørte var kjøreskolebil. Etter mye om og men endte det med at jeg blåste i alkotesten, og det var bare fordi kjørelæreren insisterte på at det kunne være en fin erfaring :P Politimannen hadde tenkt å sende oss av gårde uten å sjekke. Ingen promille på meg. Har heller ikke fått bøter pga kamera eller parkering. Alt har gått knirkefritt med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Har hatt førerkort i 12 år, men har enda ikke blitt stoppet en eneste gang. Har kjørt forbi noen kontroller, men aldri blitt vinket inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...