Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

Hva var vel fotball uten oss

snart blir det solskinnsdager uten Moss

Vi blir en landeplage

vi har det beste laget

Fredrikstad

No får de verdens beste fotballspelar i allefall... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg synes han var verd 6 mill jeg da. Han er jo snart "gammel og utslitt".

Å joda! Han er verdt så myykje meir!

Takk for hjelpa forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 6 mill er litt drøyt jeg da. Men det er jo ikke klubben som betaler de pengene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjøpt meg bikini. Hadde ikke størrelsen min i den jeg synes var finest men fant en helt ok en alikevel.

I morgen skal vi på ei hytte ved vannet. Grille og kose oss litt.

ellers så kjøpte jeg 4 singleter og en kjole, samt det jeg skulle kjøpe da. Nytt tastatur. Jeg klarte nemlig å ødelegge støpselet på tastaturet..

Glemte å kjøpe blekemiddel til håret så det får jeg ta i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal vi til Fredrikstad igjen. Har planer om å ta bussen kl 11. Før det skal jeg innom Clas Ohlson å kjøpe noe små ting. Så jeg må nok dra herfra i 10 tiden.

Skal på ei hytte i morgen å ha en litt forsinket st.hansfeiring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På valle, I Elingaardkilen! var veldig koselig.

Badet to ganger på lørdag (dvs ble tørr i mellom) og en gang i dag. I dag var det kaldt! Max 16 grader.. I går var det vel 18 tenker jeg. Stor forskjell i allefall.

Nå skal jeg i dusjen å skylle av litt salt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fikk med meg det. Mange skadede spillere for tiden.. Og nå fikk enely sitt 3 gule og, så da må han og stå over neste kamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg møtt de to familiene jeg skal være miljøarbeider i. Det blir nok spennende! Den ene familien er det ren avlastning og i den andre familien er det tilsyn og observasjon bl.a av samspill mellom mor og barn.

Så ingen flere dager på Karl Johan som selger nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så røk Fredrikstad ut av cupen. Jaja, ikke noe å gjøre med det når "halve" laget er skadet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen spiller i Steel Rain og de har blitt trukket ut for å være med i en avstemming for å få varme opp for TOTO!!!

Men da trenger de mange stemmer.

http://www3.nrk.no/ostfold/

Det er en sånn Poll sak der, med overskriften "RETT FRA LEVRA"

Håper dere kan hjelpe de litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres spennende ut med ny jobb altså! Sånn jobbing er jo supert, synes jeg!! :-)

T. sitt band heter Steel Rain de ja! Jeg har allerede stemt på Aporia, siden de er venner av broren min, men da får jeg gi en stemme til Steel Rain også da :-) Billetter til konserten har vi i allefall kjøpt! Var på konsert med dem i Los Angeles også (lillebror kjenner dem, ble bl.a. bedt i bryllupet til Steve Lukather på Hawaii og i juleselskap sist jul (men da var han jo hjemme i Norge...)) Veldig moro da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...