Gå til innhold

Liv's liv...


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg vært på et jobbintervju. Til en veldig liten barnehage. Ville blitt bare førskole-læreren og meg.. Har ikke bestemt meg for om jeg skal si ja om jeg får tilbudet enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes koselig ut med liten barnehage! :-) Du får sikkert masse innflytelse i hvertfall! Men du må jo like den du skal jobbe med, da. Hvordan var hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg kunne få masse å si på det pedagogiske opplegget.. Dvs. 50%.. Dele med hun andre. Møtte henne bare raskt. Hun har vist jobbet i barnehager i over 20 år.. Det hele står vel egentlig å faller på lønna da.. Den får jeg heller prøve å forhandle opp før jeg eventuelt sier ja.

Sjefen (Dvs hun som eier barnehagen men ikke jobber der eller bryr seg med den daglige driften), sa at de ville ha noen som kunne jobbe frem til ut juni, og at det var viktig at personen ikke trakk seg om h*n sa ja til stillingen.. Tenk om jeg får en av de stillingene knyttet til barnevern etterpå om jeg sier ja da?

Litt også at det ikke er noen form for "problembarn" der. Både barn og foreldre er inne til flere "intervjuer" før de får plassen. Fikk intrykk av at de fleste der var barn av hennes venner. Så jeg kunne vel egentlig helst tenkt meg en kommunal barnehage da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo og så har jeg vært modell i dag! Har hatt show med masse korografi og sånt. På Stravinsky, en av de bedre utestedene i Oslo.. Var morsomt, men var livredd for å falle i trappen. 7cm heler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så masse kjekt som skjer med deg for tida då! :D

(Tusen takk for det du veit! Har fått geit no! :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått avgårde 5 søknader! Har ikke fått lest noe særlig. Har hatt litt veiledning om muntlig.. Og så har jeg hatt vont i hodet og i kneet i dag så jeg har ikke orket å lese noe særlig.. Lest kanskje 10 sider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det travelt om dagen, skjønner jeg!

Spennende med jobbsøknader! Uff, er glad jeg ikke er oppi den fasen! Det er jo litt alvorlige avgjørelser.

Håper du har tid til å nyte helgen, da! :wink:

Helgeklem fra meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du stikker innom Væren!

Har litt å dele med deg, Søndagsengel?, så bare dunk til meg på msn så skal du få svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke fått lest mye (ca30 sider bare..) Har vondt i hodet.. har lest to og en halv bok. Har ca 200 tunge sider igjen (utviklingspsykologi) og resten er relavtivt "lett".. Og så må jeg se på et par av pensumbøkene.

Jeg skrive disposisjon til fremlegget også. Samt legge opp den første delen som jeg skal ha. Den skal handle om hvorfor vi har valgt den problemstillingen vi har valgt. Hvorfor vi har avgrenset oppgaven så mye som vi har gjort og en veldig kort oppsummering.. Totalt max 5 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å få vondt i hodet jeg også! Er ganske lei dette her... har ikke lest noe i dag, har vært på skolen og jobbet med fremlegget. Skal jobbe med det hele fredag også, til langt på kveld :-? Men jeg har lest nesten 840 sider selvvalgt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo så har jeg fått en annen jobb i dag da.. Men det er bare for i sommer.. Og ingen oppsigelsestid om jeg skulle få noe annet.. Skal være gateselger!!!! Jo men det var veldig godt betalt og så kan jeg jobbe nr jeg selv vil. Skal selge abb. til mobil. Abb. som hverken har binding, månedsavgift eller etableringsgebyr.. Og det er en god del billigere enn både netcom og telenor å bruke så det er lov å håpe at jeg får solgt noen. Og så får jeg gå ute i hele sommer(Håper på fint vær ja!).. Kan gå på stranden å selge om jeg vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

når ho ringte så ante ho ikke hva lønna var.. Virka litt vel uproft.. Det merket jeg på intervjuet også! Og så var det slik at en måtte binde seg for frem til og med juni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått bursdagsgave av mannen. Snill ja! Jakke (regnjakke) fra Jean Paul! :) Har jo ikek bursdag enda men jeg reiser til Fredrikstad i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når ho ringte så ante ho ikke hva lønna var.. Virka litt vel uproft.. Det merket jeg på intervjuet også! Og så var det slik at en måtte binde seg for frem til og med juni..

Ja, det virka jo ganske uproft å ikke vite lønna!! rart at man måtte binde seg, trodde nesten ikke det var lov jeg? Tenk om du ble gravid da? :wink:

Gratulerer med jakke forresten! Blir du i Fredrikstad til eksamen er over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...