Gå til innhold

Liv's liv...


liv

Anbefalte innlegg

jo nå begynner det å roe seg litt. Men jobber til kl 18 alle hverdager da.. Men jeg dukker nok opp i kveldinga! Har du tatt meg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ånei, tatt deg igjen, nei!

- Oj, nei eg veit ikkje heilt koss eg skal få det til...

Hehe.

Blir nok 44 i kveld eller i morgon.

- Greitt med fri på måndagar... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke langt igjen da! Og jeg har spilt litt lite i det siste, kjedeli å spille aleine og mannen er jo blitt "high lvl"

Ellers har jeg fått feriepenger! Jej, hele 275,62kr.Men skjønner egenlig ikke helt hvorfor. Mulig jeg hadde en støttekontaktlønn januar 2004..Men det blir jo så langt tilbake at jeg ikke kan huske noe i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men då kan jo me snart spela saman igjen då! :)

- Om du gidd å spela saman med ein "low-level" som meg, då... :P

Skal klara 44 i morgon! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg blitt teamleder for de som selger for Comitel i Oslo! Det betyr litt bedre betalt samt at jeg skal pushe på de andre selgerene slik at de jobber når de skal og setter seg mål for dagen!

Nå kommer siss hvert øyeblikk men snart skal jeg spille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg blitt teamleder for de som selger for Comitel i Oslo! Det betyr litt bedre betalt samt at jeg skal pushe på de andre selgerene slik at de jobber når de skal og setter seg mål for dagen!

Oi, det var ikke verst! På så kort tid, liksom! Er det fordi du har solgt så mange abbonementer? Gratulerer da! Jeg trenger VIRKELIG en jobb, men de vokser ikke akkurat på trær... har vært veldig sliten de siste dagene, sovet mye, så det hadde vel ikke vært helt gunstig å begynne i ny jobb heller :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan få en jobb av meg :wink: Var fordi jeg har vært flinkest av de som er i Oslo. Alle begynte samtidig og jeg har solgt over dobbelt så mye som neste mann!

I dag har jeg vært snill og kjøpt billett til mannen på Norwegian Wood. Noen av kompisene hans skal dit men han synes det var litt dyrt. Så da tok jeg en sjefsavgjørelse og bestilte en billett til han. Han har godt av å komme seg ut med kompisene. (De bor egentlig ikke i Oslo som vi gjør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er! da ble nok mannen veldig glad!! :-) Må abonnementene selges i Oslo? For det blir litt for langt å reise dit hver dag, synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Hei! Jeg var ikke innom butikken i dag likevel, var så sliten. Sier i fra, tilfelle han lurte. Skal få gjort det i løpet av uka, regner jeg med.

Klem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsengel? Jepp, må nok til oslo.. Og nei, jeg hadde ikke orket å pendle for å selge det..

Greeny: den er grei, han jobber alle dager, også lørdag denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var enda en dag snart over.. 4 timer til legge tid! Ingen ting konstuktivt å gjøre på den tiden av døgnet. Har akkurat satt på en vask..

Når jeg står sånn på gata hele dagen så ser jeg jo mange "kjendiser". Jeg er ikke så god til å kjenne igjen ansikter med en gang.. Og her om dagen holdt ejg på å spørre Riise om han var student! Ellers så kan jeg opplyse om at Elisa (Fra første robinson),Kristin Frogner og "Kenneth" fra hotell cæsar heller ikke er studenter :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt opplæring på to! Gikk greit. De solgte ikke noe men de fikk i allefall folk til å stoppe. Vet ikke om jeg skal jobbe i morgen. Har en del ting jeg må ordne.. Må pakke for jeg skal bort i helgen, må på postkontoret samt ned til byen å ordne kopiering av vitnemål, og sende det..

Hmm og så er jeg aleine i morgen. Alle har skoleavsluttning. Men mandag så blir det nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Liv!

I dag har jeg snakket med deg! (Hvis det var du som sto utenfor Leatherman og solgte Senseabbonementer? Jeg syntes jeg kjente deg igjen fra bryllupsbildet ditt)

Eller... du spurte om jeg var student, og jeg sa at ja, det var jeg, men jeg hadde det så travelt at jeg ikke hadde tid til å høre mer om abbonementet du selger. Skulle gjerne hørt mer, du så jo så blid og hyggelig ut der du sto! Skjønner godt at du har solgt mer enn de andre, jeg traff på flere som sto og fortalte om abbonementet, men de virket ikke så blide som deg. :D

Hehe...Første gang jeg har truffet på en her fra KG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uæææ Gjenkjent :o

Nei da synes ikke det er så ille jeg. Takker for det. Men du det var ikke sense jeg solgte da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Var det i helgen du var på tur? Hatt det bra? da jeg la inn innlegg i dagboka mi nettopp, var KG helt annerledes enn det er nå. Altså her hvor man skriver for å oste ting. Andre farger og annen skrift. Så jeg trodde det var gjort noen endringer, men nå, når jeg skriver dette, er det akkurat som før... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du hadde det kjekt i helga! :D

- Tenkjer meg at T har helst frå meg, men eg seier det no her også... Har sakna deg i helga når du har vore avgarde å hatt det gøy! :)

(eg er blitt 46 no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har kommet opp i lvl. Har fortsatt ikke spilt noe særlig. Lurer på å spille litt i kveld da.

Nå må jeg ordne meg å dra på jobb snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...