Gå til innhold

Liv's liv...


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Neste uke har jeg faktisk hjemmeeksamen :o men uka etterpå kan jeg. Men vi kan jo avtale litt nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri mye av uken etter og jeg! Regner med å reise til fredrikstad 1 eller 2 juni da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leverte forresten eksamen i går, ble 42 sider +4 sider vedlegg. Er veldig fornøyd med oppgaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis! Koser du deg i helga? :-) Ser du ikke er inne på KG eller MSN. Har et ønske til som vi gjerne vil legge ut på hjemmesiden:

Skyvedørsgarderobe til gangen (spør oss om mål, evt. gavekort)

Kan du fixe det tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky
Jeg leverte forresten eksamen i går' date=' ble 42 sider +4 sider vedlegg. Er veldig fornøyd med oppgaven![/quote']

Så bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gjorde det!

BTW Søndagsengel? Hvordan gjør du det den 10.? Du har jo ikke så lang vei fra festen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært litt slapp. Har lest ferdig en bok som jeg begynte å lese på søndag. Men det er så ork å begynne på neste bok liksom.. Jeg pleier å ligge litt henslengt i sofaen å lese.. Men etterhvert blir jeg veldig trøtt av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært litt slapp. Har lest ferdig en bok som jeg begynte å lese på søndag. Men det er så ork å begynne på neste bok liksom.. Jeg pleier å ligge litt henslengt i sofaen å lese.. Men etterhvert blir jeg veldig trøtt av det..

samme som meg! leste ferdig boka jeg håpa å få ferdig på søndag... Lå på sofaen og leste, og duppa selvfølgelig av i dag også! :-? Ang. den 10: Jeg har ikke så lang vei hjem, nei. Regner med å gå/sykle... Bli med meg hjem både før og etter hvis du vil! Orker ikke fullt hus, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kommer til deg før/etter. Ida sa jeg kunne sitte på til byen om jeg ville.. Men jeg måtte jo fortsatt kommet meg derfra og til mamma etterpå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om jeg skal sitte hårmodell i morgen eller ikke jeg... Trenger å fikse litt på håret men det er litt skummelt og.. OG så var det no modell greier på Torsdag kveld. Hmm.. Skummelt.. Men alt var gratis da.. Får møte opp i morgen å høre litt med fyren som skulle ordne hår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal sitte hårmodell i morgen eller ikke jeg... Trenger å fikse litt på håret men det er litt skummelt og.. OG så var det no modell greier på Torsdag kveld. Hmm.. Skummelt.. Men alt var gratis da.. Får møte opp i morgen å høre litt med fyren som skulle ordne hår..

Har du så god tid midt i eksamenslesinga du da :tunge1: Jeg syners du skal gjøre det, det er jo kjempekult å la dem gjøre akkurat det de tror du kler! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI.. Jeg fikk telefon nå fra en liten barnehage her i Oslo.. Hun synes cv'n min virket veldig intressant og lurte på om jeg ville komme opp en tur i morgen tidlig! Jej.. Det er en veldig liten barnehage med 8 barn under 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

OI.. Jeg fikk telefon nå fra en liten barnehage her i Oslo.. Hun synes cv'n min virket veldig intressant og lurte på om jeg ville komme opp en tur i morgen tidlig! Jej.. Det er en veldig liten barnehage med 8 barn under 3 år.

Så koselig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI.. Jeg fikk telefon nå fra en liten barnehage her i Oslo.. Hun synes cv'n min virket veldig intressant og lurte på om jeg ville komme opp en tur i morgen tidlig! Jej.. Det er en veldig liten barnehage med 8 barn under 3 år.

Så gøy da! :-) (Bortsett fra at jeg vil at dere skal flytte til Fredikstad...) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ordnet håret.. Vært hårmodell og skol gå modell på et utested i morgen (Hjelp)!

Mannen sier jeg ligner på Margareth Berger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ordnet håret.. Vært hårmodell og skol gå modell på et utested i morgen (Hjelp)!

Mannen sier jeg ligner på Margareth Berger...

Tenker han er fornøyd da ja :-) Er du fornøyd selv da? Kan du beskrive den nye frisyren kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...