Gå til innhold

Liv's liv...


liv

Anbefalte innlegg

Jo men det hadde vært så mye bedre om han kunne sagt hvordan det ligger ann!

Eller så er jeg litt fortvilet over mannen im dagen. Skal vi flytte så må han ordne seg jobb dit vi flytter. Han har 3kvarter lunsj på jobben, men da må han "slappe av" og har ikke tid til å ringe noen steder.

Han vil ikke jobbe i noen form for butikk, greit sier jeg, ring på sykehuset da. Men han vil ikke tilbake dit heller. Prøver å få frem at det er ikke så mange jobber å få når en ikke har noen for for utdanning og erfaringen består i å selge maling, bære plank på et sagbruk, trille pasienter på et sykehus, stå i kassa på en bensinstasjon og spille data! Men da blir han bare sur og gretten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm...kanskje han ikke har så lyst til å flytte likevel? :klø: Sykehuset har jo søkt etter folk til i sommer, så hvis han har jobba der før går han sikkert foran mange andre. Har han tenkt å begynne å studere igjen forresten? Eller er planen å finne fast jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ikke ta noe midlertidig. For han trenger jo jobbing etter sommeren også! og da er det dumt å si opp jobben han har nå! Men får å få jobb så må han stå på litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Kanskje han kan ta et vekterkurs, da? Det er en veldig grei jobb for de uten/med lav utdannelse, synes jeg. I alle fall hvis en ikke liker butikk og andre "slavejobber".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo han har vurdert tanken.. Men det koster penger, og han må ha fri fra den jobben har har nå får å ta kurset..

For nå er det to kurs en må ha vist. et introduksjonskurs som må være bestått før deltakelse på Vekterkurs...Det er mulig å ta begge kursene på helgebasis da.. Men de har ikke satt opp noen helgekurs i oslo på denne siden av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Men da jeg jobbet i Vakt Service, ansatte de folk uten vekterkurs, og selskapet betalte kurset for de ansatte. Jeg vet ikke om noen andre vekterfirmaer som har det slik. Det er et år siden jeg sluttet i VS da, så det kan være at de har forandret rutinene noe, men jeg tror egentlig ikke det. Kan jo være verdt et forsøk. Har han lappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han har bil lappen.. om det var det du mente? (Har forøverig på truck og..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis!! Kom plutselig til å tenke på noe - fikk du egentlig kortet jeg sendte fra usa??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått noe kort jeg..

Kom nemlig på for en stund siden at jeg muligens sendte til den gamle adressa di...?! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja.. ikke no å gjlre med det!

I dag har vi lagt om hele drøften. Mye mer fornøyd med den nye nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag den 6 juni kl 12:30 til 15:30 skjer det! Da må alle krysse fingrene for jeg skal ha 3 timer muntlig eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag den 6 juni kl 12:30 til 15:30 skjer det! Da må alle krysse fingrene for jeg skal ha 3 timer muntlig eksamen!

3 timar munnleg?? :o

- Ja då skal eg kryssa det eg har for deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg funnet litt ut om han som skal være sensor ved siden av læreren..

Det var flere med det navnet men en har skrevet rapporter for bl.a staten om barnevernting, resten var informasjonsjef i en kommune og en var komponist.. Så da antar jeg det er han som har skrevet rapporter om barnevernting. Han har skrevet med flere av de vi har på pensum da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må vel handle i dag! Ta med meg sekken å gå en tur på butikken.. Kanskje jeg gjør det i morgen i stedet.. Hmm.. Men da er det sikkert mye kø!

Hva blir middag dagene fremover da tro?

I dag: taco

Lørdag:Indrefilet

Søndag: Usikker, Kylling kanskje..

Mandag: Oste snitzel

Tirsdag: 17.mai... Hmm Hva spiser en på 17 mai da tro?

Handleliste:

Tacolefser

Ost

Tacokrydder

Løk

Poteter

Oste snitzel

Champinong

Saus

To brød

to melk

Skinke

4pack med cola

To store stratos

Nugatti

Noe mer jeg trenger for 4 dager da?

Nå skal jeg gå en tur i dusjen.. Så er jeg ferdig til Home and Away begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...