Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

jeg skal også dit.

gleder meg til å se fredrikstad banke enga :wink:

Da er vi enig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men kom igjen da! Du er jo fra samme fylke som meg! Kan ikke heie på laget fra oslo da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg tenkt til å lese selvvalgt pensum.. Kom så langt at jeg har fått boka opp på pulten! Det er må jeg skjerpe! Nå kommer mannen hjem fra jobb hver øyeblikk og da skal jeg dra han med på handletur til nærmeste kjøpesenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Det har en lang stund gått rykter om at eksamen bare skal være på to timer, men i dag var folk litt usikre igjen... Fikk høre i dag at det er åpen høring, så folk kan se/høre på oss. Oh my god!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja... det var visst det i fjor også, men visstnok ikke mange som hørte på. Alle skjønner vel at vi er nervøse, og vil ikke gjøre det verre. Vet ikke om det er åpent for ALLE, for bare lærere eller for de i klassen også. Det hadde vært rart hvis de som skulle inn etter oss fikk høre... En i klassen foreslo at hele klassen skal bli enige om at vi ikke hører på hverandre, hvir vi får mulighet til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEn i klassen foreslo at hele klassen skal bli enige om at vi ikke hører på hverandre' date=' hvir vi får mulighet til det.[/quote']

:P enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bare et lite punkt igjen i oppgaven, har nemli glemt å skrive om infoskrivet i metodedelen. Jo så må vi finne en fin liten avsluttning da,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en times tid skal jeg dra på kamp :)

Heldig du! Rekordmange busser fra Fredrikstad i dag! Tror det var 60...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 busser var det som kom frem i allefall... Manglet et par hundre på ny publikumsrekord på Ullevål! Men det var en spennende kamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 busser var det som kom frem i allefall... Manglet et par hundre på ny publikumsrekord på Ullevål! Men det var en spennende kamp!

:Nikke: Fulgte med på NRK! Ha en fin 17.mai! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk. Nå sitter jeg å ser på sendingen på nrk. Orker ikke å gå ned i byen nå. Helt kaos der! Deler av toget har gått forbi vinduet her da så litt tog har vi sett..(Eller mest hørt!)

Nå skal vi spise frokost. Og så skal vi gå en tur ned til byen etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Siden du liker å skru sammen ikea-møbler, du har ikke lyst til å komme og hjelpe meg en dag, da? Jeg byr på kaffe/te/brus og chips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg godt! Har tid hele neste uke... Skal bare lese til eksamen.. Ingen planer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No er det neimen ikkje lenge igjen til eg står brud.

- Innom for ein liten pause frå alt bryllupsjaget.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...