Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

Hallo! Hvordan gikk halvtidsevalueringen din? Jeg skal ha min på mandag, og skal maile program til skoleveileder nå... Uten å ha problemstillingen klar!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

problemstilling.. Den har vi ikke sett.. (ha'kke en gang ordentlig tema jeg!) Men besøket gikk greit for det det altså..

Hei fisk. Koselig at du titter innom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg vært hos en hyggelig familie, som gjerne vil bli besøkshjem. Passet perfekt til barnet vi hadde i tankene.. Endelig et hjem som passer til h*n. Det har de jaktet på lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt er bra med pus. litt værre med magen min da.. Håper den blir bra snart for jeg skal i bursdag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo magen er blitt litt bedre.. Ikke så løs nå i allefall..

Nå skal jeg dra meg inn i dusjen og så skal jeg til byen å kjøpe bursdagsgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! var det gøy i bursdag i går? Hva endte du opp med å kjøpe til henne da? Nysgjerrig jeg vet du! :-) har du fått papirer fra NTNU? jeg fikk i går, og trenger en liten prat med deg før jeg fyller dem ut og returnerer dem... Har ikke helt forstått hva jeg skal skrive i felt 2. Alle emnene vi har vært gjennom i utdanningen, med tilhørende studiepoeng?? Har vi noen vedlegg å sende med da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er klart du ikke gjør det! Jeg var litt for rask til å spørre :oops: Men når du har lest brevet, kanskje du kan fortelle meg hvordan du forstår det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva jeg skal skrive oppgave om. Oppgave på 5250 ord. Må vel snart begynne! Og et tema da hadde jo vært greit. Men hva?

Oppgaven lyder jo;

Skrive en vanlig praksisoppgave med gjennomføring av kartlegging/analyse, målvalg, tiltak og evaluering.

Hva er en vanlig praksisoppgave da? Er det en case på bakgrunn av en mappe/sak jeg har vært inne i? Og er det da meningen jeg skal skrive litt om hva som ble gjort og hvorfor? Eller hva? Jeg står litt fast.. Litt veldig fast..

Gjennomføring av? Vil det si at jeg må gjennomføre noe det da? Hmm..

Så enten må jeg gjennomføre noe eller så må jeg skrive pilotoppgave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får besøk av skoleveileder i dag, og skal spørre om de tingene. Så kan jeggi deg beskjed om hva hun sa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert skrive om veiledining av fosterforeldre da. Jeg skal være med et par til helgerud barnevernsenter. Skrive litt om hvorfor de trenger veiledning, hva som er målet med det og hvorfor veiledning be valgt som tiltak..

gjennomføring av; starte veiledning.

kartlegging/analyse; Hva er bakgrunnen i saken

målvalg; at fosterforeldrene ikke trekker fosterbarnet inn i familiekonflikt

tiltak; veiledning

evaluering; det blir litt kort tid da til å evaluere.

Men det er jo ikke noe jeg gjør, jeg skal jo bare være med å følge de til første samtale, og høre på at veilederen min tar opp det vi oppfatter som problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...