Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, tre jenter i klassen kommer en tur(de som bor i oslo) Så skal vi spise og kose oss.. Så blir det vel kanskje en bytur!

Kan jeg spørre din kjære om å få låne ps2 med sing star tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis! Skal du en tur til disse kanter før jul? Kristin og jeg skal finne på noe til uka, og det hadde vært kost om du var med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge blir du i Fredrikstad da? Jeg er nemlig opptatt den 22. Men har tid den 23. på dagen, og noen dager i romjula...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen planer den 23 enda.. og så blir jeg vel egentlig så lenge jeg gidder i romjula. Mannen jobber i oslo alle ukedagene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ferie er deilig. Er hjemme aleine jeg. Helt til Søndag kveld.. Men har nok å gjøre da.

I morgen skal jeg lage ferdig julegavene, vaske og sette frem julepynt på dagen, så skal jeg til Raquel i 6 tiden. (må vel dra herfra litt over 5) Der skal vi spille risk og passport. Lurer på om passport spilelt er litt urettferdig da de andre 5 deltagerene jobber på gardemoen og reiser kjempe masse.. Jaja.. Jeg får slå de i afrika.. Skal være over til lørdag morgen. Pusen skal være hos mammaen sin..

Lørdag morgen skal jeg hjem fra venninnen og hente pus. Så er det bare å forberede middagsgjester...

Så skal vi spise og kose oss og så blir det vel kanskje en bytur på kveldstid. :sjarmor:

Søndag så er det rydde og slappe av. Skrive ferdig alle julekortene og pakke inn resten av gavene..

Har ingen planer på mandag enda men tirsdag så skal jeg besøke praksisplassen min og så må jeg bake til mannen for han fyller 25 år og vil ikke feire det. Men kake ville han ha... :ler:

Onsdag må alt være tipp topp for da kommer mamma en tur.. Jepp det skal skinne i alle kroker og kriker..

(lov å håpe i allefall). Jeg sitter på mamma hjem på ettermiddagen så får vi se om ikke jeg får gitt fra meg noen julegaver på kvelden den 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å legge seg nå vel. Jaja.. I morgen må jeg stvsuge. Rydde, strikke minst tre stjerner, (under halvferdig med en julegave..)

Handleliste til middag på lørdag:

Vin :tommelsmil:

cider

Cola

Applelsinbrus

Gå på Rema og kjøpe god julebrus

Forrett:

750 g poteter = ca hvor mye poteter tro?

1 purre

1 sellerirot

1 gulrot

Buljong

fløte

Hoverrett:

Ørret

brokkoli (Holder det med en brokoli på tre personer?

Poteter 12stk?

Dessert:

sjokolademousse med sjokoladebiter..

Ser det ut som en god middag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

*fres* *donk* *bang* *knus* freees*

dette har jeg ligget og hørt på i natt. Måtte til slutt kaste de ut av soverommet.

Virker ikke som om de er uvenner, men begge har så mye energi de må få ut, så i kvled sover de nok godt :Nikke:

kos deg i kveld da, og hils!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tante R :gullengel:  

Tante R og Onkel R  :gullengel:  

Tante K og Onkel O  :gullengel:  

Tante B og Onkel T  :gullengel:  

Tante S og Onkel H  :gullengel:

Onkel O  :gullengel:  

Tante I og N  :gullengel:  

Gullmo J  :gullengel:  

Morfar  :gullengel:  

Tante S og H :gullengel:

Bio Svigermor med samboer, sende sammen med julegavene  :gullengel:  

Mormor og morfar  :gullengel:  

Farfar  :gullengel:  

Mamma :gullengel:

Lillebror A og C :gullengel:

Venninne E :gullengel:

Venninne M :gullengel:

Venninne R :gullengel:

Venninne T :gullengel:

Venninne K :gullengel:

K og E :gullengel:

H med familie :gullengel:

R, j og E med resta :gullengel:  

Da tror jeg at jeg er ferdig.. Så nå må jeg gå på posten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går og i natt var jeg hos ei venninne å spilte spill, først passport som tok FIRE timer og så risk som vanligvis tar lang tid, på UNDER en time! Men koselig var det da..

Nå må jeg gå å rense fisk og smelte sjokolade til å pynte glassene med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er liv!! Blir sikkert kjempekoselig i kveld! Sambo og jeg er bedt på middag i dag, gruer meg litt, kjenner de nesten ikke! :-?

Kos dere i kveld, og hils jentene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo en yppelig annledningn til å bli kjent med nye folk da! Det blir nok koselig skal du se.. Sitter å venter på at klokka skal bli 17 slik at jeg kan sette på ovnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de gått og det var veldig koselig! Vi har spist nydelig mat og kost oss, sunget for full hals og drukket vin/øl/rusburs og cider. Kort sagt hatt en topp kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere kosa dere i går da! det gjorde vi også! Det var kjempebra!!! :-) :-) :-) I dag skal vi på julefeiring med småbarna... Lurer på om nissen kommer :nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...