søndagsengel? Skrevet 6. desember 2004 #681 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei! Visste du at vi bare kan ha 15 feil på blokktesten i år? :-? :cry: :-( :o :-x :evil: Den er jo så vanskelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. desember 2004 #682 Del Skrevet 6. desember 2004 Har du forresten fått beskjed om at vi begynner 9.15 i morgen og onsdag? Deilig!! Spesielt for dere som pendler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #683 Del Skrevet 6. desember 2004 bare 15 feil? Jorun sa fra.. Er det til 13 da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. desember 2004 #684 Del Skrevet 6. desember 2004 De sa egentlig ikke at vi skulle holde på en time lenger selv om vi begynner en time senere... så det er jeg ikke sikker på! De som skal skrive tilsvaret i fylkesnemndsaken (er det gruppa di?) blir vel lenger uansett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #685 Del Skrevet 6. desember 2004 jo det blir vel ekstra lang dag i morgen. Men vi får ikke saken før kl 15 da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. desember 2004 #686 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg vet ikke... Heidi hadde fått en ganske tjukk bunke fra dem allerede, og jeg tror de skrev i dag i stedet for å være på forelesning, så det kan jo hende den kommer før!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #687 Del Skrevet 6. desember 2004 Tante R Tante R og Onkel R Tante K og Onkel O Tante B og Onkel T Tante S og Onkel H Tante G og Onkel B Onkel O Tante I og N Gullmo J Morfar Tante S Bio Svigermor med samboer, sende sammen med julegavene Mormor og morfar Farfar Mamma Lillebror A og C Venninne E Venninne M Venninne R Venninne T Venninne K H med familie R, j og E med resta 11 julekort skrevet. da er det 12 kort igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 7. desember 2004 #688 Del Skrevet 7. desember 2004 Så flink du har vært med julekortskrivingen! Håper du nyter førjulstiden! :-) Stor klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 8. desember 2004 #689 Del Skrevet 8. desember 2004 Tittei Takk for hilsen i boka mi.. burde vel begynne å skrive noen julekort selv snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #690 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg gruer meg til i morgen.. Skal være advokat i en liksom fylkesnemdsak og jeg er dødsnærvøs. Vil jo vinne.. du ærede fylkesnemdmedlem Søndagsengel.. Du er litt snill mot meg i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #691 Del Skrevet 9. desember 2004 Vi vant saken! Kanskje ikke helt overbevisende men vi vant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. desember 2004 #692 Del Skrevet 9. desember 2004 GRATULERER!!! Det var strålende advokatspill!!!!!!!!! Du skulle hørt nemndsleder i pausene! Sakkyndig BM sa at han syntes advokatene var så flinke, og nemndslader sa "Ja, spesielt liv" osv... Skikkelig trøkk i deg jo! Jeg var ganske stolt da Dere hadde veldig spennende argumentasjon i tilsvaret også, så det var kjempegøy å være legdommer!! Følte jeg hadde veldig god utsikt fra der jeg satt også !! Kjente at jeg var utrolig sliten da jeg kom hjem, så nå har jeg sovet et par timer... Ingen blokktestlesing på meg i kveld!! Kos deg på fridagen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #693 Del Skrevet 9. desember 2004 sa han det? Jeg synes jeg var litt rotete i forbindelse med saksbehandler.. Men Tale vippet meg litt av pinnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. desember 2004 #694 Del Skrevet 9. desember 2004 Jepp, det sa han :-) Og BM sa jo at det var akkurat som å se/høre ekte advokater i nemnda! Så det kan du være fornøyd med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #695 Del Skrevet 9. desember 2004 Men jeg må innrømme at jeg begynte å synes litt synd på tale etterhvert.. 1 1/2 time i vitneboxen da.. Meeeen juss er jo veldig interessant da.. hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #696 Del Skrevet 9. desember 2004 Mamma og samboeren har jeg og siss kjøpt til alt. Pappatøfler -ordne nærmere jul "stemor" Bukse - Siss og samboer - male på servise,6middag Brødre Tavle fra ikea, maling og papir,med siss+ tallerken med figur Onkel og tante blomst eller konfekt? (after8? tantes to barn Hjemmelagde drops i glass - Bestefar: Tøfler med siss Gammeltante: Gavekort hos frisør med siss "steniese" Tallerken med prinsesse på,lue,votter, sjerf "Stesøsken" lysestaker med lys BioSvigermor har jeg laget veske til Biosvigermors mann: ullvang sokker "Halvsvoger" Kniv Nevø jakke-svoger fikser Biofarfar ? Biomorfar og mormor Konfekt Svoger telysestake fra avalon fostersvigers Pioner dvd spiller med svoger svigerinne Barbie Hest og barbie sammen med svoger- svigertanter og onkler hjemmelagde drops 1pose +glass Venninne K: Store vinglass Venninne T m/sam: tøfler og nøtteknekker Venninne J: frostet vase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #697 Del Skrevet 9. desember 2004 Så langt kan jeg se at vi har igjen; Venninne K: Store vinglass Svoger telysestake med drage fostersvigers Pioner dvd spiller med svoger Biofarfar ? Onkel og tante blomst eller konfekt? (after8?) Brødre Tavle fra ikea, maling og papir,med siss+ tallerken med figur Pappatøfler -ordne nærmere jul Dette var jo ikke avskrekkende.. Brødre og venninne K ordnes på Ikea etter den 15, og så må vi bestemme oss for om vi vil betale 549 for et par tøfler til pappa.. Så må mannen bestemme om han vil sende noe til sin biologiske bestefar. Svoger og svigers bør ordnes raskt for mannen reiser opp dit den 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. desember 2004 #698 Del Skrevet 10. desember 2004 heisann søs! fikk dette av mamman til sambo. Noe for gutta kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. desember 2004 Forfatter #699 Del Skrevet 11. desember 2004 Din svigermor var da snill! Det var koselig i dag da, å hilse på tante og ha besøk av guttene. Tror de koste seg, og pus var utslitt når de dro.. Sovna med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #700 Del Skrevet 12. desember 2004 Hater alt som heter pensum og blokktester! Tror dette må feires på et vis i morgen.. Om jeg står da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg