Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

vel jeg drømmer om å hoppe i fallskjerm og fly hangglider, dykke og sånt så jeg kjører det meste! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en tid jeg også drømte om det, og syntes berg-og-dalbaner var så gøy. Men av en eller annen grunn har jeg blitt så fryktelig pysete "med årene" (føler meg som en oldis nå da... :roll:). Bare tanken på adrenalin-rush gjør meg dårlig. Men jeg har lest at de som søker slike ting har mangel på adrenalin, mens vi pysene har normale nivåer, så det er ikke meg det er noe galt med. :ler: Jaja, kanskje tøffheten kommer tilbake etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen derimot blir dårlig i magen av det minste så han skal få slippe.. Har med ei venninne med kjære også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp og hos det venneparet vi skal meg er det motsatt igjen. Hun kjører veldig lite og han alt.. Så da blir det parkering av mann og venninne mens vi kjører..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp og hos det venneparet vi skal meg er det motsatt igjen. Hun kjører veldig lite og han alt.. Så da blir det parkering av mann og venninne mens vi kjører..

Parkere, hvem? Skal vise deg parkere jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikke du trives på en benk med litt brus og sukkerspinn eller popkorn da?

Dette bryter macho imagen jeg prøver å kjøre her litt ned, men - spanderer du? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hotell bestilt og alt klart for tur. Vel bilen må vist ha noen justeringer men det skulle gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har Frøken KalloRilla bestemt seg for å legge igjen en helgehilsen i dagbøkene til fjærn og nær.

Ha en fortreffelig helg og bruk den som best du kan ;) Det skal i hvertfall jeg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha stått i kø på Thundercoast (eller noe i den duren) en halv time i fjor, kom vi til et skilt det sto "forventet køtid 2 timer." Det ble ingen tur på oss. Og neida, vi skal ikke dra til Liseberg no mer en lørdag i fellesferien..! Fikk du kjørt den og var det moro?! Jeg har hoppet i strikk i Skara da, det var ille moro. Håper dere har hatt det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hater det spillet min mann sitter og spiller nå så han har glemt tid og sted og ikke svarer når jeg ringer(Telefonen hans er littt klikk så lyden fungerer ikke alltid) men han vet jeg pleier å ringe rundt halv tolv og nå har jeg prøvd å ringe siden kvart over 11 og ingen respons.

Begynner nesten å lure på om det har skjedd noe jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...