Gå til innhold

Liv's liv...

liv

Anbefalte innlegg

Nå er vi tilbake fra sykkeltur til Ikea! Men de hadde ikke det vi skulle ha da.. Litt typisk det liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å si hei Otilie.. Har hatt en fin dag ja. Nuh skal jeg starks legge meg.Så slitsomt er det å være ferievikarierende "butikksjef"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har mannen og jeg besøkt lillesøss og pusene.. De er jo så søte! Vi hadde handlet litt til pusene men tror du ikke alt det lå igjen hjemme da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Pusunger er så søte.Broren min og kjæresten hans har kattunger nå de også.8 stykker og de er fullstendig ville :) Jeg skulle gjærne hatt en jeg, men jeg er hyper allergisk mot katter så det går ikke. Men vi satser på hund i stedet vi :)

Håper du har hatt en fin dag og kveld. Ikea driver vel å bytter en del av sortimentet sitt nå, så det kan være ganske dårlig i hyllene der. Det ærfarte jeg ved siste Ikea runde også.Men snart kommer det forhåpentligvis myyyye fint :)

Ha en fin fin dag i morgen da :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå pakker jeg mens mannen lager middag. Vel akkuratt nå sitter jeg ehr mens mannen strever over stekepannen... :P

Må vel være flink jeg og!

Tilbake på Torsdag da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja, da har leilighetsstresset ordnet seg så nå blir det flytting i september en gang, sansynligvis mot slutten da. Og vi kan ha katten der så da ordnet det seg også. Det er et kollektiv med tre jenter ,meg og mannen på St.hans-haugen. Så ordentlig bra ut! Fornøyd. :-)

Måtte altså kikke litt da luktet Fredrikstad! Misunnelig på at du får Pascal til "nabo." :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Er forsvinnende lite på Kg om dagen, men nå ville jeg titte innom deg for å si at jeg ikke har glemt deg - og at jeg setter pris på at du titter innom dagboka mi i ny og ne! :D

Håper du har det bra!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei. Nå er jeg tilbake og i morgen er det skole igjen. Reiser til mamma i helgen så det blir nok ikke noe KG da..

Hadde foresten en fin ferie hos svigermor da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke begynt enda! Har fått kjøpt loftseng men ikke hentet den. Må ordne med flere esker da. Men det er ikke så lett å få det med seg fra butikken uten bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma fortalte meg i helgen at hun hadde gitt bort de siste smykkene jeg laget til ei venninne av familien som bare synes det var kjempe rått! Hun jobber i en kunstbutikk og sa at om jeg hadde hatt en bedrift kunne de lett solgt de for 200kr stykke!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm, har ikke vært der på et år men bortsett fra det så har jeg vært der flere ganger. Mannen derimot har ikke vært der før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der først for et par år siden, da hadde de den Hangover berg-og-dalbanen. Så dro vi dit i fjor sammen med hele familien til sambo og da var Hangover borte og Balder (tre-banen) var ferdig. Hangover var vel litt i tøffeste laget kanskje. Selv sambo som vanligvis tåler alt ble litt dårlig i den. Jeg er så pysete, så jeg holder meg unna slike ting. I sommer var vi i England og besøkte bl.a. Alton Towers som er den største fornøyelsesparken i Europa. Det var ikke bare skumle og morsomme attraksjoner, men parken var aldeles nydelig, bygget rundt et slott og noen tårn og med store grøntområder, hager med små hus og et koselig vann. Sambo tok den med loddrett fall, jeg hadde ikke tatt den om jeg så fikk en million. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...