liv Skrevet 29. juli 2004 Forfatter #441 Del Skrevet 29. juli 2004 Nå er det bare å spise litt mat og dra på jobb.. Så hva gjør jeg her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 30. juli 2004 #442 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg fikk akkuratt vite at ei god venninne som bor et godt stykke unna er gravid og har termin i januar. Hmm jeg vil og ha baby.. hvem??? :o pm nuh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 30. juli 2004 #443 Del Skrevet 30. juli 2004 skulle egentlig bare ønske deg god morgen jeg siss, men blei så nygjerrig!!! Du kan jo godt sende meg en sms om hvem det er, for nå skal jeg på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. juli 2004 Forfatter #444 Del Skrevet 30. juli 2004 Sendte en meliding til deg i morges.... I dag har jeg jobbet og skal jobbe i morgen også. Har jobbet alle lørdager i juli.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 30. juli 2004 #445 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg har også jobbet alle lørdager i juli.. Det er ikke noe gøy, men moro blir det når lønninga kommer! God helg, liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 30. juli 2004 #446 Del Skrevet 30. juli 2004 Heisann, Liv! Bare innom med en liten fredagsklem til deg! Det blir nok din tur også! Og da blir det ekstra fint! Nyt livet sammen, dere to, så lenge! Den tiden får dere aldri tilbake, husk det! Det er godt å ha noen år for seg selv før man starter familie. Håper du har sol og sommer der du bor! Hos oss har det vært nydelig i dag, skikkelig sommervær og uteliv på terrassen hele dagen sammen med gode venner! Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #447 Del Skrevet 31. juli 2004 hei væren. Det går litt i bølger, hadde en eperiode for vel et halvt år siden eller så at jeg også hadde kjempe lyst på baby men vet at jeg har god tid.. Skal få kattunge da! Får trøste meg med det.. Nå må jeg sykle på jobb.. Sykle FORT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2004 #448 Del Skrevet 31. juli 2004 Huff ja, jeg har mine baby-perioder jeg også. Men heldigvis har fornuften rodd meg i land, og godt er det. Snedig det der at uansett hvor dårlig timet det er så er man fremdeles helt på tuppa enkelte ganger. Men jeg må si jeg synes det er greit å ikke ha smått akkurat nå.Tror det er litt viktig for et forhold på langsikt at man har hatt "bare kjærester" tiden sin også. Dagen hvor man må sette seg selv,kjæresten og forholdet litt til side kommer vel tidsnok tenker jeg. Jeg blir tante igjen på januar så vi er vel igang igjen da tenker jeg Håper du får en kjempe fin helg Liv.Kos deg masse med kjæresten din du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #449 Del Skrevet 31. juli 2004 Tusen takk. Har bare et tantebarn og det bor veldig langt unna. Ikke har vi særlig kontakt med de heller. (på mannen side, og han har vokst opp i fosterfamilie) Så det er ingen små barn jeg kan dalle med. Fornuften ror meg i land både titt og ofte. I dag har vi kjøpt katte ting. Nå har vi alt vi trenger bortsett fra skåler, børste og spade til doen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 31. juli 2004 Forfatter #450 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg kjeder meg... Blæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 1. august 2004 #451 Del Skrevet 1. august 2004 Heisann Liv Takk for hilsningen i "boka" mi,hyggelig at du la igjen noen ord Ha en finfin Søndagskveld i varmen,nyt den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #452 Del Skrevet 1. august 2004 Håper du har hatt ei fin helg Liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. august 2004 Forfatter #453 Del Skrevet 2. august 2004 Ante ikke at det var så mye stress å være sjef i butikk.. Det er en jobb jeg ikke vil ha i allefall- glad når denne uken er over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 2. august 2004 #454 Del Skrevet 2. august 2004 Tusen takk. Har bare et tantebarn og det bor veldig langt unna. Ikke har vi særlig kontakt med de heller. (på mannen side, og han har vokst opp i fosterfamilie) Så det er ingen små barn jeg kan dalle med. du har da småbrødre, som du har fått sjansen til å dalle med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. august 2004 Forfatter #455 Del Skrevet 2. august 2004 De har blitt så store de jo... Vil ikke bli dallet med lenger med mindre det er noe å få da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 2. august 2004 #456 Del Skrevet 2. august 2004 De har blitt så store de jo... Vil ikke bli dallet med lenger med mindre det er noe å få da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. august 2004 Forfatter #457 Del Skrevet 2. august 2004 Ja men de har jo det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 2. august 2004 #458 Del Skrevet 2. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. august 2004 Forfatter #459 Del Skrevet 2. august 2004 Hei Fighter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 2. august 2004 #460 Del Skrevet 2. august 2004 Hei liv! Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min Har du hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg