Gjest Erica Skrevet 29. april 2004 #161 Del Skrevet 29. april 2004 Hei Liv! Takk for hilsen i boken min Har lest litt i din nå, og synes jeg måtte legge igjen en liten hilsen Så spennende turen til Rwanda hørtes ut! Håper du har det fint.. God torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. april 2004 Forfatter #162 Del Skrevet 29. april 2004 tusen takk.. Hadde en kjempe fin tur.. Søndag kommer resten av familien hjem fra Rwanda så det gleder vi oss kjempe mye til! Nå skal jeg til tannlegen! Hjelp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erica Skrevet 29. april 2004 #163 Del Skrevet 29. april 2004 Lykke til hos tannlegen da, det går sikkert bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. april 2004 Forfatter #164 Del Skrevet 30. april 2004 vont i tanna mi.. Og det er ingen nerve i den en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 1. mai 2004 #165 Del Skrevet 1. mai 2004 :trøste: Huff... tannværk er noe hærk... får håpe det går over snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. mai 2004 Forfatter #166 Del Skrevet 1. mai 2004 er mye bedre nå.. Tusen takk for omtanken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. mai 2004 #167 Del Skrevet 1. mai 2004 Ville bare si hei jeg... ble nemlig "kastet" ut av Chaten... så da ga jeg opp.. Ha en fortsatt hyggelig lørdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. mai 2004 Forfatter #168 Del Skrevet 1. mai 2004 ja du forsvant fort... Fikk vel ikke sagt annet enn hei.. og vips! vekk... Men marigull slet en stund ho og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. mai 2004 #169 Del Skrevet 2. mai 2004 Hei liv så koselig med melding av deg i dagboken min :-) Ha en kjempefin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #170 Del Skrevet 2. mai 2004 Baby-E, min søster fyller 20 om to dager. Hva skal jeg ordne til ho da? Har ordnet hjemmelagede ting men en liten ting til bør jeg nok klare å ordne.. Tror jeg vet hva.. Må bare på panduro først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 2. mai 2004 #171 Del Skrevet 2. mai 2004 vil bare ønske deg en super uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #172 Del Skrevet 2. mai 2004 takk labella. Bare jeg blir ferdig med blokktesten i morgen og står den så skal nok dette bli en fin uke ja! Pappa og Gutta kom hjem i dag! Så da blir det belønning for meg i morgen fordi jeg har vært så flink til å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 2. mai 2004 #173 Del Skrevet 2. mai 2004 Lykke til med Blokktesten i morgen da. Hmm... sannelig ikke lett å vite hva man skal ordne i bursdagsgave da, 20 er jo rundt år også. hmm...Hva lager du fra Panduro da? Kan ikke gå inn i den butikken jeg for da shopper jeg halve sjappa Du får ha en god kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #174 Del Skrevet 2. mai 2004 Kan jo ikke skrive hva jeg lager her da!!! Det er jo fare for at ei viss bruker titter litt! Men ho blir nok glad for det.. Ho vet noe da.. Panduro er farlig ja.. Men jeg skal bare ha en liten ting.. (tror jeg.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 3. mai 2004 #175 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei Liv! Hvordan gikk blokktesten? Du får fortelle hva du ordna i morgen da. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. mai 2004 #176 Del Skrevet 3. mai 2004 hei hei søs! tror jeg har en liten anelse om hva du lager til meg så!!! siden du skulle ha måla mine rundt håndleddet og halsen....hahaha!! Ikke dårlig til å gjette.....eller hva... men nuh må jeg gå...har ei kake i ovnen! Snakkes søs! Glad i deg!!! klemmer fra meg.... p.s. husk at jeg ar bursdag i morgen da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 3. mai 2004 #177 Del Skrevet 3. mai 2004 hei hei søs! tror jeg har en liten anelse om hva du lager til meg så!!! siden du skulle ha måla mine rundt håndleddet og halsen....hahaha!! Ikke dårlig til å gjette.....eller hva... men nuh må jeg gå...har ei kake i ovnen! Snakkes søs! Glad i deg!!! klemmer fra meg.... p.s. husk at jeg ar bursdag i morgen da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #178 Del Skrevet 3. mai 2004 jo men jeg lager noe mer da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 3. mai 2004 #179 Del Skrevet 3. mai 2004 Hei Liv. Hvordan gikk blokktesten i dag da? Du får sove godt.. natti natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 4. mai 2004 #180 Del Skrevet 4. mai 2004 Hei igjen.. Står til med deg da Liv? Takk for hilsen i dagboken min :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg