Gå til innhold

Broren til min bestevennine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har søkt rundt på nettet og funnet flere tråder om dette på forumer, også her på kvinneguiden, men jeg starter et nytt for jeg vil ha flere historier og erfaringer, om noen har.

Det har seg så at jeg falt for storebroren til min bestevennine, og dette ble ikke godt motatt. Så jeg mista hun. Veldig kjipt, for hun var min allerbestevenn. Men klarte ikke holde meg unna han.

Noen som har lignende erfaringer, råd, tips, ris, ros?

Anonym poster: b3430b6830c587f7c69322ad35c240b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har erfaring!

Opplevd nøyaktig det samme. Jeg prøvde å avvise han,men gikk ikke så bra,plutselig ble jeg ordentlig forelsket. Etter mye frem og tilbake orket jeg ikke tanken på å såre min venninne så vi snakket ikke sammen på 1 år. plutselig ville han prøve igjen,noe jeg ikke ville, senere viste seg at han hadde hatt sex med andre mens han prøvde seg på meg og det syns jeg var lite sjarmerende så da mistet jeg følelsene. Men jeg angrer som faen nå. Forhold går ofte over, og det er en god start er viktig. At du har mistet din bestevenninne er en forferdelig dårlig svar

Min erfaring: ikke verdt det!

Venner kommer foran kjærester!

Anonym poster: 0de9e5d42987f10f8413b1c7652d310e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfaring!

Opplevd nøyaktig det samme. Jeg prøvde å avvise han,men gikk ikke så bra,plutselig ble jeg ordentlig forelsket. Etter mye frem og tilbake orket jeg ikke tanken på å såre min venninne så vi snakket ikke sammen på 1 år. plutselig ville han prøve igjen,noe jeg ikke ville, senere viste seg at han hadde hatt sex med andre mens han prøvde seg på meg og det syns jeg var lite sjarmerende så da mistet jeg følelsene. Men jeg angrer som faen nå. Forhold går ofte over, og det er en god start er viktig. At du har mistet din bestevenninne er en forferdelig dårlig svar

Min erfaring: ikke verdt det!

Venner kommer foran kjærester!

Anonym poster: 0de9e5d42987f10f8413b1c7652d310e

TS her. Takk for svar. Har tenkt på det selv, at vennskap varer lengere, men igjen så virker kjærlighet sterkere. For meg hvertfall. Når jeg søkte rundt på formuet, så jeg at noen hadde skrevet at det kom ann på forholdet til vennina og broren hennes, om de hadde bra forhold, gikk det oftest greit, hadde de dårlig forhold gikk det ikke så bra. Hvordan var det i din situasjon?

Anonym poster: b3430b6830c587f7c69322ad35c240b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Takk for svar. Har tenkt på det selv, at vennskap varer lengere, men igjen så virker kjærlighet sterkere. For meg hvertfall. Når jeg søkte rundt på formuet, så jeg at noen hadde skrevet at det kom ann på forholdet til vennina og broren hennes, om de hadde bra forhold, gikk det oftest greit, hadde de dårlig forhold gikk det ikke så bra. Hvordan var det i din situasjon?

Anonym poster: b3430b6830c587f7c69322ad35c240b2

Altså,noen venner er ikke ekte venner, så fort det kommer problemet kommer de kanskje til å forlate deg og sånn er det med noen kjærester. Det kommer ann på hvem som vil være der for deg.

De hadde dårlig forhold, og verre ble jo det med meg, og selv om jeg var kjempe forelsket i typen,så var jeg også utrolig glad i min venninne..

Vi er fortsatt bestevenner i dag og ho betyr alt for meg

Anonym poster: 0de9e5d42987f10f8413b1c7652d310e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heltnenig i at venner kommer først..... Men forstår ikke hvorfor man trenger å miste bestevenninna fordi man blir kjæreste med broren. Hva er disse jentenes forklaring? For meg høres det ut som eiesyke og hersketeknikk...ergo ikke gode venner

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heltnenig i at venner kommer først..... Men forstår ikke hvorfor man trenger å miste bestevenninna fordi man blir kjæreste med broren. Hva er disse jentenes forklaring? For meg høres det ut som eiesyke og hersketeknikk...ergo ikke gode venner

TS her.

Hun har ingen forklaring, klarer ikke sette ord på det. Det var ikke noe problem i starten, altså i flere mnd, før jeg fikk beskjeden om at det ikke var greit.

Anonym poster: b3430b6830c587f7c69322ad35c240b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har problemer med dette fordi det automatisk vil endre forholdet mellom alle. Jeg og min bror er utrolig gode venner, men jeg er lillesøster og blir dullet med, han kjøper gaver til meg og jeg har lov til å være litt umoden. Det er jeg derimot ikke når jeg er sammen med venninnene mine. Disse to rollene klarer jeg ikke mikse. Jeg merker bare det å spise middag med f.eks. ei venninne og broren min, totalt uromantisk setting, men det blir rolleblanding. Jeg kan ikke snakke om de tingene jeg vanligvis snakker med venninnene mine om med broren min, og omvendt. I tillegg hadde jeg blitt min eneste storebrors samt min bestevenninnes andreprioriering samt, noe som hadde blitt rart. Og venninnene mine diskuterer alltid forhold (svært detaljert) med meg, noe som ikke går hvis det er broren min det er snakk om.

Anonym poster: 5b73f6dcbee8b5b2621494af4180d9f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva problemet skal være jeg. Begge brødrene mine er gift med damer som i utgangspunktet var nære venninner av meg. Den yngste ble sammen med henne når vi var 16 år, og de har vært gift i over 15 år.

Den eldste var en del eldre når de ble sammen, hun rundt 25 år og han rundt 30 år. For meg var det en stor glede å få enda ei svigerinne som jeg kjente så godt og hadde kjent i over 15 år.

Har venninnen din sagt hva hun synes er problemet?

Anonym poster: bcb80e128f4f462ed98b3b0e7b538d61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med dette fordi det automatisk vil endre forholdet mellom alle. Jeg og min bror er utrolig gode venner, men jeg er lillesøster og blir dullet med, han kjøper gaver til meg og jeg har lov til å være litt umoden. Det er jeg derimot ikke når jeg er sammen med venninnene mine. Disse to rollene klarer jeg ikke mikse. Jeg merker bare det å spise middag med f.eks. ei venninne og broren min, totalt uromantisk setting, men det blir rolleblanding. Jeg kan ikke snakke om de tingene jeg vanligvis snakker med venninnene mine om med broren min, og omvendt. I tillegg hadde jeg blitt min eneste storebrors samt min bestevenninnes andreprioriering samt, noe som hadde blitt rart. Og venninnene mine diskuterer alltid forhold (svært detaljert) med meg, noe som ikke går hvis det er broren min det er snakk om.

Anonym poster: 5b73f6dcbee8b5b2621494af4180d9f8

De igjen, har ikke noe godt forhold..

Skjønner ikke hva problemet skal være jeg. Begge brødrene mine er gift med damer som i utgangspunktet var nære venninner av meg. Den yngste ble sammen med henne når vi var 16 år, og de har vært gift i over 15 år.

Den eldste var en del eldre når de ble sammen, hun rundt 25 år og han rundt 30 år. For meg var det en stor glede å få enda ei svigerinne som jeg kjente så godt og hadde kjent i over 15 år.

Har venninnen din sagt hva hun synes er problemet?

Anonym poster: bcb80e128f4f462ed98b3b0e7b538d61

Nei, hun har ikke sagt noe om det. Hun bare liker det ikke, men gir meg ikke noen grunn på hvorfor. Det var igrunn ikke noe problem før det hadde gått en god stund mellom meg og han da. Vanskelig situasjon etter som jeg å hun er i felles venninegjeng.

Anonym poster: b3430b6830c587f7c69322ad35c240b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvofor vennskap blir ødelagt av at en blir sammen med broren til venninnen ...Hva er så ille med det? Det er jo bedre at han blir sammen med en du kjenner godt og liker, enn kanskje en dame du ikke kommer overens med i det hele tatt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...