Gå til innhold

Stukket rett i ryggen:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min har hatt tøffe tider siste seks måneder, en del småkrangel, større krangler om bla annet at ingenting vi hadde avtalt ble det noe av. Kino, ferieturer osv. Vi flyttet fra hverandre for ca 3 mnd siden. Har prøvd og date etter det, men enhver spørsmål har ført til at han bare har stukket fra meg.

Han har hele tiden sagt at han elsker meg og har aldri hatt lyst til og gifte seg før han møtte meg. Han har gitt meg masse oppmerksomhet og fortalt til alle hvor glad i han er i meg. Allikevel har han hatt en del merkelig oppførsel, bla i mars måned når jeg var på jobb , så fikk jeg melding at han skulle ta kaffe med faren sin . Ok, no problem. Jeg kommer hjem og i postkassa ligger nøklene, han har tømt leiligheten og boden for sine ting- mens jeg er på jobb!!

Skjønner at skulle satt streken der først som sist, men jeg har vært utrolig glad i han.

I det siste har vi møttes innimellom, han har ikke overnattet, og stikker om noe skulle være i det minste ubehagelig. Med andre ord umulig og snakke med som folk. ( han 41 år, jeg 33).

Allikevel masse kjærlighetserklæringer hele tiden.

I går fikk jeg vite av bestekompisen hans som ikke klarte og se mer at jeg ble holdt for narr at han har hatt en annen dame i 3-4 måneder. Fy f..n.

Så her sitter jeg på ferien min alene i syden, og er helt knust og skjelven av svik og kvalme. Klarer ikke komme meg ut av hotellrommet eller noenting. Bare griner og skjelver. Så utrolig kjipt.

Måtte få dette ut , noen som har gode råd så jeg kommer meg på bena og ut av rommet..

Trodde at jeg hadde hatt min dose av kjærlighetssorg, men here we go again.

Har sendt Mail til han at jeg vet, og at han aldri mer skal ta kontakt med meg. Og jeg mener at jeg aldri vil se det fjeset hans igjen.

Sorry , ble litt lang og rotete innlegg..<br /><br /> Anonym poster: f27910a719003381de9d6af91e9c7348

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk. Jeg vet det. Bare sykt vondt nå. Har fått navnet på denne damen, men hadde aldri falt i hodet og kontakte henne.

Han har skyldt på meg at jeg bitcher hele tiden, og det kunne være f. Eks saker som at vi har hatt avtale og møtes , han utsetter til dagen etter og dagen etter osv. Og jeg har sagt at jeg er skuffet at han ikke holder ord.

Fikk også høre av kompisen at svinet hadde selv sagt til han at denne andre damen var stor som en låve og stygg som hjuling. Wtf? Stakkars.

Trenger bare og lufte ut og se det selv hva slags tulling han er.

Senest forrige uke så var han så lei seg og ville flytte tilbake og gifte seg og alt mulig og kunne ikke leve uten meg. Særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alene på ferie. Mailer med venner. Sykt dyrt og ringe herifra. Har til og med sjekket om det går an og reise hjem . Men må nok bli en uke...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å snu på det. At du kan være kjempeglad for at du endelig er kvitt han. Du er fri, og slipper å gi han flere sjanser. Nå kan du nyte tiden alene og ikke bekymre deg for hans oppførsel. Har kun deg selv å ta hensyn til! Prøv å få noe ut av denne tiden på ferie. Dra på utflukt, se nye steder, bare konsentrer deg om å ta inn nye opplevelser, beundre naturen osv. Du vil helt sikkert kunne få en fin opplevelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ju helt klart nødt til og komme meg ut og opp . Sånn som jeg ser ut og oppfører meg nå så tør jeg ikke engang og bestille roomservice. Og jeg er ikke veldig fin på sånt , når man må..

Dette har vært en uendelig kjærlighetssorg på et halvt år hvor jeg har latt meg lure til og være med. Det gjør meg bare enda mer sint og lei meg.

Føler meg skitten, siden han har holdt på med hun andre samtidig og utrolig sår og blottet der de har sittet sammen , mens jeg har skrevet meldinger hvordan jeg har det og prøvd og få til en dialog.

Æsj.

Føler at det er først nå det begynner det med og prøve og komme seg videre. Før har jeg ju hengt meg i håpet og trodd ting ordner seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Ville gi deg en klem :klemmer:

Jeg vet det kanskje ikke er noe trøst nå, men bedre at du fikk vite det nå enn aldri. Da slipper du å gå rundt i flere måneder, kanskje år, og stille deg selv de samme spørsmålene om og om igjen.

Du fikk vite, og det bør du være takknemlig for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Var alene i en del år før denne svinepelsen dukket opp. Nettopp fordi jeg hadde det fint alene og hadde ikke lyst til og bli såret igjen.

Og jeg pleier ikke være av typen som godtar dårlig oppførsel .

Det er tusen tanker i hodet og de skifter så fort at jeg ikke klarer og henge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kjempeglad at han kompisen fortalte til meg. Og det sa jeg til han også.

Samtidig kjipt at " alle" har visst mens jeg har gått rundt og vært lei meg og trodde at vi fikk dette til med tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an og skjelve og hakke tenner i 35 varmegrader. Første gang i mitt liv er jeg inne på tanken og få noe beroligende fra legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først så vil jeg si at du kan være glad for å bli kvitt han.

Nå syns jeg du skal gå ut på balkongen din, trekke pusten dypt og kjenne på den deilige luften av frihet og ta tid for deg selv. Ta en flaske vin fra minibaren og fyll ett glass og skål for deg selv😊

Så tar du frem utgluktdprogrammet og bestiller deg en tur som vil gi deg nye inntrykk som du kan spare på når du kommer hjem😉

Gå så enn tur ut og se på utvalget du har nå. Sett deg på en kafé bare for å se på mennesker.

Sist: en konfliktsky, spørsmålsky og en lyvende mann er ute av livet ditt for godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Lisa

Jeg og samboeren min har hatt tøffe tider siste seks måneder, en del småkrangel, større krangler om bla annet at ingenting vi hadde avtalt ble det noe av. Kino, ferieturer osv. Vi flyttet fra hverandre for ca 3 mnd siden. Har prøvd og date etter det, men enhver spørsmål har ført til at han bare har stukket fra meg.

Han har hele tiden sagt at han elsker meg og har aldri hatt lyst til og gifte seg før han møtte meg. Han har gitt meg masse oppmerksomhet og fortalt til alle hvor glad i han er i meg. Allikevel har han hatt en del merkelig oppførsel, bla i mars måned når jeg var på jobb , så fikk jeg melding at han skulle ta kaffe med faren sin . Ok, no problem. Jeg kommer hjem og i postkassa ligger nøklene, han har tømt leiligheten og boden for sine ting- mens jeg er på jobb!!

Skjønner at skulle satt streken der først som sist, men jeg har vært utrolig glad i han.

I det siste har vi møttes innimellom, han har ikke overnattet, og stikker om noe skulle være i det minste ubehagelig. Med andre ord umulig og snakke med som folk. ( han 41 år, jeg 33).

Allikevel masse kjærlighetserklæringer hele tiden.

I går fikk jeg vite av bestekompisen hans som ikke klarte og se mer at jeg ble holdt for narr at han har hatt en annen dame i 3-4 måneder. Fy f..n.

Så her sitter jeg på ferien min alene i syden, og er helt knust og skjelven av svik og kvalme. Klarer ikke komme meg ut av hotellrommet eller noenting. Bare griner og skjelver. Så utrolig kjipt.

Måtte få dette ut , noen som har gode råd så jeg kommer meg på bena og ut av rommet..

Trodde at jeg hadde hatt min dose av kjærlighetssorg, men here we go again.

Har sendt Mail til han at jeg vet, og at han aldri mer skal ta kontakt med meg. Og jeg mener at jeg aldri vil se det fjeset hans igjen.

Sorry , ble litt lang og rotete innlegg..<br /><br /> Anonym poster: f27910a719003381de9d6af91e9c7348

Sikkert en tynn trøst akkurat nå men du bør sikkert være glad du er kvitt ham nå da. Nå er det hun nye dama som får overta problemene. Han har oppført seg veldig umodent overfor dere begge. Alderen han tilsier vel kanskje at alt er et utslag av midtlivskrise.

Husk at du fortjener bedre enn dette og fortsett ut fra den tanken!

Det kommer sikkert bedre tider, du møter en ny mann og en gang kan du kanskje le rått av hele gubben og riste på hodet av ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: kan jeg spørre om hvor du bor?

Lurer på om jeg er den andre damen :overrasket:

Alt stemmer så godt til det du sier...

Anonym poster: 98761ad4dc5f45e176072776907bb946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...